TAK for opbakningen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

charlottemor3

kitty skriver:

Her er lidt Info om navnet Frigg

http://www.baby-navne.dk/pigenavne/f/Frigg.html

ok takker så blev jeg lidt kloger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

bagger26

Tusind tak til jer, for at være så rummelige at dele denne meget private oplevelse med os alle sammen.. Der er altså ikke noget mere fantastisk end en fødsel...

Kiggede med fra starten, men måtte krybe i seng kl 03.30, da jeg er slået i jorden af forkølelse, og skulle op med 2 børn idag.. Men det var en kæmpe oplevelse for mig, at sidde herhjemme i sofaen og opleve de ting i gik igennem..

Ved min sidste fødsel blev jeg rådet af jordemoderen til at vælge en hjemmefødsel, hvis jeg engang igen skulle blive gravid.. Så det var dejligt at se hvad det egentlig går ud på sådan rigtig. Så må vi se om jeg er modig nok, hvis det skulle ske en dag...

Men stort tillykke med Frigg, nyd i nu freden og den første tid sammen, det er så specielt....

Anmeld

1. september 2010

Vial

Stort tillykke Zafir - jeg fik lige set højdepunktet, hvor hun kom ud. Hvor er det bare for VIILLDT.

Det bedste af det hele er, at du nu har din lækre sunde og raske datter i armene og du nu er en stolt mor til to skønne piger.

Vi nåede sgu i mål, Zafir. 

... har været så ophængt i dag, så jeg har desværre hverken set noget i tv eller i aviser.. øv øv.

Anmeld

2. september 2010

Pia.

Igen stort tillykke Zafir... Det var en fantastisk stor oplevelse at få lov at følge dig natten igennem og se jeres lille pige komme til verden - den stemning der var hjemme i jeres stue den nat bredte sig langt ud over lille Danmark og jeg tror ikke jeg er ene om at sige at jeg blev meget rørt over at se jer gå denne kæmpe oplevelse i gennem sammen - Tom, som bare var en skøn støtte og din store smukke datter som stolt og glad fuldte dig rundt fantastiske jordmødre du havde og så vores egen lille "skriver" som jo løbende kunne holde alle os spændte mennesker opdateret...

Den nat var intet mindre end fantastisk...

Og jeg vil gerne give dig og din familie et stort tak fordi at jeg fik lov at komme med ind i stuen og se denne store begivenhed - at et lille nyt menneske kom til verden...

Skulle jeg nogen sinde have flere børn er der ingen tvivl om hvordan mit barn skal fødes...

Knus og mange kærlige tanker til dig Zafir og din skønne lille familien.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.