TAK for opbakningen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

Lady Marion <3

Ihh Zafir , du er så sød og dejligt   Tusinde tak for den dejlige oplevelse , ser det igen og igen og tuder hver gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

NinaNymannMadsen

stort tillykke med din lille Frigg. hun lyder til at være helt perfekt. så desværre ikke da hun kom til verden da jeg lige var ankommet i skolen. men har lige set det lille video klip der er kommet ind.

det er bare så sejt gjodt.

Anmeld

1. september 2010

Benfeldt

Stort TILLYKKE med Frigg. Det var en lang og sej kamp for dig men det hele værd. Det var meget stort af jer at I ville dele det med alle os andre. Tak for det.

Nu skal I nyde den lille prinsesse i ro og fred

Anmeld

1. september 2010

helora

Et kæææmpe stort tillykke med lille Frigg

Jeg var en af dem, der desværre måtte kapitulere og gå i seng, men jeg så dig her til morgen med Frigg i armene, og man kunne sgi ikke se på dig, at du havde været i sving i adskillige timer.

Du er for sej, Zafir. Tak for en uforglemmelig oplevelse

Anmeld

1. september 2010

Sabrina2014

Hej Zafir..

Jeg fulgte med dig, helt fra da kameraet blev tændt, og jeg synes godt nok at du klarede det rigtig flot.. Alt det overskud du havde til at kramme Idun, kysse og kramme Tom, jamen det var helt fantastisk..

Det lignte ikke på noget tidspunkt at du var ved at give op overhovedet, man kunne sagtens se at du blev træt, men det lignte aldrig at du var ved at give op..

Var simpelthen så imponeret og glad for at jeg var med til at se dig, dog blev jeg nødt til at slutte meget kort før du fødte, men så så den lille komme ud på det klip der er.

Men at sidde hele natten og følge en fødsel, var nok noget af det mest spændende jeg har været ude for.

Tak fordi du delte det med os Zafir. Så godt klaret, og til både dig, og din familie; STORT TILLYKKE MED FRIGG! :-) I har fortjent det. :-)

Hilsen Sabrina

Anmeld

1. september 2010

A.

tillykke og tak fordi vi måtte kigge med min mathinus vågnede lige da du var ved at presse så kom han tættere og da du født så begynd han hoppe mor mor mor se se se se sååååå baby baby lille baby se mor og da i var ved at klippe navlestrangen så siger han mor se klip klip baby klip klip og peger på sine negle han var overbevis at i klipper negle  så da vi kom hjem fra vs så har han bare snakket om baby og pegt på pc..

Anmeld

1. september 2010

Diana...

Søde Zafir og familien 

Det var så helt fantastisk at få lov til at være "med" til lille friggs fødsel. Selv om jeg stadig ikke tør føde hjemme pga det med Lucas så synes jeg det var så rart at se en GOD fødsel man høre altid om de dårlige. 

Du var så helt fantastisk smuk hele vejen igennem selv om det var så hård. og den støtte du fik fra mand datter og venner var jo helt fantastisk  

Jeg har været inde og se jeres video nu 4 gange og tuder lige meget hver gang og glæder mig endnu mere til det bliver min tur for hver gang. Så kæmpe tak fra mig af fordi i lukket os ind. 

Knus Diana

Anmeld

1. september 2010

kkk

Zafir skriver:

Jeg er overlykkelig over ikke at have været på hospitalet. Så kunne jeg godt regne scenariet ud, når hun havde skruet sig den forkerte vej.

Så jeg priser mig LYKKELIG over dygtige kompetente og kreative JM'er!!

Jeg har været SÅ glad hele natten, selvom vi måtte spole tilbage til havlvejs og starte forfra

Ja, min fantasi har heller ingen problemer med at se både indspænding i ve-måler, adskillige tilkaldelser af second opinion's fra andre jordmødre og læger, sugekopper, elektroder mv.

Og det er jo præcis det, der - alt andet lige, i reklamen for hjemmefødsler (forstå mig ret)- er det helt fantastiske ved din fødsel. I får jo sammen vist, at der er andre mindre dramatiske veje og muligheder.

Men når det er skrevet, så skal vi selvfølgelig - i vores kamp for retten til hjemmefødsler! - huske at hospitalsfødsler med div. hjælpemidler og smertelindring er det rette for mange, og at jordemødre der har hospitalet som deres arbejdsplads også er både søde og dygtige. Og at fødsler kan arte sig på måder hvor hospitalet (i sidste ende) bliver nødvendigt.

Håber du har fået sovet lidt og at I får fundet lidt ro til at lære hinanden at kende alle fire, midt i det store medie-virvar. Endnu en gang tillykke!

Anmeld

1. september 2010

N&J

Stort tillykke, måtte også overgive mig i nat, men så med igen i morges sammen med Nikita, der pegede og sagde baby.. 

Syntes det er så stort at vi fik lov at dele dette store øjeblik med jer.. 

STORT TILLYKKE.. 

Anmeld

1. september 2010

Kløver

Kæmpe tillykke, hvor var det bare så godt, nåede desværre ikke at se selve fødslen og forløbet, så satte pris på man kunne se højdepunktet herinde alligevel. 

super godt gået, og endnu engang, kæmpe tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.