TAK for opbakningen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.064 visninger
83 svar
0 synes godt om
1. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det har været helt fantastisk. Selvom hun skruede sig den forkerte vej og vi måtte igennem en række krumspring, for at få hende rigtig ud til sidst, så har det været fantastisk...

Jeg er overlykkelig ligenu. Jeg skal sidde og læse trådende senere eller i morgen. Ligenu er jeg bare træt og sulten...

Idun er mega stolt. Jeg er også mega stolt af hende. At hun var så tapper, til sidst, da mor brølede godt og grundigt... Jeg havde mest af alt lyst til at RÅBE JEG KAN IKKE JEG VIL IKKE MERE, de sidste 20-30 min, men i stedet tænkte jeg: VÆR POSITIV; så jeg brølede: JEG KAN GOOOOODT!!! KOM SÅ BABY... Selvom det var hårdt og gjorde MEGA nuller naller

Men  sikke en pris at få. Idun har siddet med hende næsten en time. hun kan slet ikke løsrive sig.

Jeg har så meget jeg skal fordøje og jounalisterne ringer og ringer... Men jeg er rigtig glad fora t have skabt så meget positiv debat om hjemmefødsler

Tusind tak for opbakningen fra alle. det er jeg rigtig glad for.

Når jeg lige har fordøjet lidt, så skriver jeg noget ordenligt.

Men tusind tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

pussepige

Mange gange tillykke med det lille ny vidunder.....

Anmeld

1. september 2010

BinaMor

til jeres dejlige familie

Anmeld

1. september 2010

Tullebobs

Tillykke med jeres lille skønne Frigg... Og Idun er da bare verdens sejeste storesøster - og mon ikke den start giver de to søstre et særligt bånd for livet

Tak for jeres åbenhed - godt gået

Tanker fra Trine

Anmeld

1. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

TILLYKKE!!!! Jeg måtte give op ved 5 tiden, men så klippet her til morges og har stort set småtudet lige siden

Anmeld

1. september 2010

Phoenix

Mange gange tillykke med den lille Frigg. Spændende at følge hendes vej til verden

Anmeld

1. september 2010

Bayze

Neeej altså hvor en tåreperser! Jeg var så ked af at jeg af en eller anden grund faldt ud lige til allersidt da hun kom ud, men så lige klippet af det store øjeblik nu. For fanden hvor er det bare det største øjeblik, altså Stort stort tillykke igen

Anmeld

1. september 2010

Bayze

Rosa skriver:

TILLYKKE!!!! Jeg måtte give op ved 5 tiden, men så klippet her til morges og har stort set småtudet lige siden

Aajh, ja, det er vildt, ikke, jeg hyler sgu godt nok også, det er altså bare så stort og man er der lige selv igen, ikke

Anmeld

1. september 2010

CiSo

Det er os der takker! Super sejt gået!!! 

Anmeld

1. september 2010

lisesp83

Kæmpe stort tillykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.