TAK for opbakningen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

XXSS

Rosa skriver:

TILLYKKE!!!! Jeg måtte give op ved 5 tiden, men så klippet her til morges og har stort set småtudet lige siden

Jeg måtte også overgive mig halv fem - hvor så du klippet henne? Ærgeligt at gå glip af det sidste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

XXSS

Stort tillykke - du var super sej og fik det til at se legende let ud (selvom jeg godt ved at det bestemt ikke var det)! Men al den positiv energi - det er bare super godt gået... Og rigtig mange gange tillykke med dine to prinsesser.

Anmeld

1. september 2010

Dansker I Holland

Tillykke Zafir hvor er du sej Ville dog ønske jeg kunne holde mig vågen HELT til det sidste

Anmeld

1. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke med jeres prinsesse nr. 2

Anmeld

1. september 2010

XXSS

Rosa skriver:

TILLYKKE!!!! Jeg måtte give op ved 5 tiden, men så klippet her til morges og har stort set småtudet lige siden

Har fundet det  fantastisk!

Anmeld

1. september 2010

Ni-ko-li-ne

tusind tak forsi vi måtte se med... det var en fantastisk oplevelse... særligt når man selv aldrig har oplevet en vaginal fødsel.... det hele var bare perfekt!!!

tusind tak... og endnu en gang tillykke med smukke Frigg!

Anmeld

1. september 2010

CmarianN

Tillykke Zafir og resten af din familie, det var en fantastisk oplevelse at følge med i

Alt det bedste til jer!!!

Anmeld

1. september 2010

pussekat

Zafir skriver:

Det har været helt fantastisk. Selvom hun skruede sig den forkerte vej og vi måtte igennem en række krumspring, for at få hende rigtig ud til sidst, så har det været fantastisk...

Jeg er overlykkelig ligenu. Jeg skal sidde og læse trådende senere eller i morgen. Ligenu er jeg bare træt og sulten...

Idun er mega stolt. Jeg er også mega stolt af hende. At hun var så tapper, til sidst, da mor brølede godt og grundigt... Jeg havde mest af alt lyst til at RÅBE JEG KAN IKKE JEG VIL IKKE MERE, de sidste 20-30 min, men i stedet tænkte jeg: VÆR POSITIV; så jeg brølede: JEG KAN GOOOOODT!!! KOM SÅ BABY... Selvom det var hårdt og gjorde MEGA nuller naller

Men  sikke en pris at få. Idun har siddet med hende næsten en time. hun kan slet ikke løsrive sig.

Jeg har så meget jeg skal fordøje og jounalisterne ringer og ringer... Men jeg er rigtig glad fora t have skabt så meget positiv debat om hjemmefødsler

Tusind tak for opbakningen fra alle. det er jeg rigtig glad for.

Når jeg lige har fordøjet lidt, så skriver jeg noget ordenligt.

Men tusind tusind tak

tilykke til jer alle 4

super dejlig at for lov til at se det

og et stor tillykke til storsøsser

til jer fra min mand og jeg

Anmeld

1. september 2010

Kruse90

stort tillykke med prinsessen
Så flot fødsel. Virkelig.
Måtte opgive de sidste 20 min pga skole. men Så skrev Caroline at nu var hun kommet til verden. 5 min før jeg skulle have it Ellers kunne jeg have noget at se med

Men der ligger vel et klip et sted.

I må være så stolte alle sammen.
Endnu engang stort tillykke. og tak fordi vi alle måtte kigge med

Anmeld

1. september 2010

Mama3

hej zafir hvor var du bare sej 1000 gange tillykke med den smukke pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.