TAK for opbakningen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

MM1987

Endnu engang TILLYKKE....

Det har været fantastisk at følge, både her og i medierne. Det har været en sjov fornemmelse at sidde og føle sig som en del af noget der har fået så stor omtale - har flere gange tænkt "hende kender jeg" (ved godt jeg ikke kender dig som sådan)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Lærke & Lucas

Stort tillykke med lille skønne Frigg

Anmeld

1. september 2010

Kaufie

Tillykke med Frigg - rimelig sejt at hun lige ville ud til starten på en ny omgang DH!!

Så først nyheden om fødslen da det hele var vel overstået - sikkert meget godt for min nattesøvn, for jeg kan forstå det har været helt fantastisk at være vidne til

Tillykke igen - og velkommen til Frigg på den smukkeste efterårsdag

Anmeld

1. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
A. skriver:

tillykke og tak fordi vi måtte kigge med min mathinus vågnede lige da du var ved at presse så kom han tættere og da du født så begynd han hoppe mor mor mor se se se se sååååå baby baby lille baby se mor og da i var ved at klippe navlestrangen så siger han mor se klip klip baby klip klip og peger på sine negle han var overbevis at i klipper negle  så da vi kom hjem fra vs så har han bare snakket om baby og pegt på pc..

Cute

Anmeld

1. september 2010

charlottemor3

stort stort TILLYKKE med jeres datter og lillesøster super godt gået zafir jeg tænkte det må ha været en hård omgang men ja det er jo det hele værd

kan godt være at det er et dumt men tænke skal hun hedde frigg ( aner ikke om det er et navn) eller har det været et kælenavn

endnu mange gange tillykke

charlotte

Anmeld

1. september 2010

Mira0911

Zafir jeg synes sq det er flot af dig og din familie at I ville lade os opleve en hjemmefødsel live...

Et kæmpe stort tillykke med Frigg...

Jeg måtte opgive at kigge med da jeg havde det ret træls, og skulle op og på arbejde... Har nu efterfølgende fået hapset det i mig der kunne findes om din fødsel... :)

Anmeld

1. september 2010

Riksen

Stort tillykke med jeres datter og den veloverståede fødsel!

Jeg kunne desværre ikke følge med hele tiden, men har løbende holdt mig opdateret om forløbet. Jeg synes det har været meget inspirerende at se og læse om, og det er virkelig flot og stort af jer at give os andre lov til at "være med". Tak!

- Rikke

Anmeld

1. september 2010

anna-jonas

Tillykke Zafir og co. det var sgu' godt skulderet.

Min Anna, som bli'r 4 år i dag, så med da Frigg blev født....................hun sagde " Mor, slog du også en stor prut, og så kom jeg ud"? " Damen laver jo en stor pølse-lort..............som er en BABY" (Vantroen stod at læse i hendes øjne).

Anmeld

1. september 2010

otlitrom

charlottemor3 skriver:

stort stort TILLYKKE med jeres datter og lillesøster super godt gået zafir jeg tænkte det må ha været en hård omgang men ja det er jo det hele værd

kan godt være at det er et dumt men tænke skal hun hedde frigg (ff0000;"> aner ikke om det er et navn) eller har det været et kælenavn

endnu mange gange tillykke

charlotte

Her er lidt Info om navnet Frigg

http://www.baby-navne.dk/pigenavne/f/Frigg.html

Anmeld

1. september 2010

AWO

Kære Zafir

KÆMPE stort tillykke til jer alle fire! Tak, fordi i ville dele det med os. Og sejt, at lille Frigg kun er en dag gammel, og allerede en berømthed.

Jeg nåede desværre ikke at se fødslen, andet end det lille klip fra slutningen, men det var da nok til at jeg sidder med tårer i øjnene.

Godt gået!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.