TAK for opbakningen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

Tina2

Bayze skriver:

Neeej altså hvor en tåreperser! Jeg var så ked af at jeg af en eller anden grund faldt ud lige til allersidt da hun kom ud, men så lige klippet af det store øjeblik nu. For fanden hvor er det bare det største øjeblik, altså Stort stort tillykke igen

Hvor så du det klip???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Tina2

Endnu engang STORT tillykke, Zafir!!!! Synes det er mega flot du ville dele denne oplevelse med os allesammen! Glæder mig til at se billeder osv af smukke Frigg!!!

Stort tillykke til jer!!!

Anmeld

1. september 2010

Tina2

Tina2 skriver:

Hvor så du det klip???

Sorry, har fundet det:-) SMUKT!!!

Anmeld

1. september 2010

puslepigen

ja jeg vil også komme med et kæmpe tillykke.

Anmeld

1. september 2010

Nanna444

TILLYKKE! TILLYKKE Zafir!! Du er simpelthen for sej en kvinde!!

Anmeld

1. september 2010

JulieE

Ja, endnu engang stort TILLYKKE med lille Frigg til jer alle!!!!  Og tak fordi vi måtte kigge med 

Anmeld

1. september 2010

*Ulvemor*

stort stort kæmpe tillykke.. det er så fedt gået, og jeg har ligget spændt og fulgt med lige fra start til slut, og må indrømme har bare tudet og været rørt da endelig hun kom ud, og igen senere da jeg så klippet med lys ååreh

hvor er du smuk og cool Zafir, virkelig flot af jer, sådan at ville vise sådan en betydningsfuld begivenhed frem for os allesammen

Anmeld

1. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bayze skriver:

Aajh, ja, det er vildt, ikke, jeg hyler sgu godt nok også, det er altså bare så stort og man er der lige selv igen, ikke

Lige præcis... Jeg røg pludselig helt tilbage i de dage med nyfødt gråd, himlelykke, takketråde for alle hilsnerne og den KÆMPE lettelse man føler over at det er overstået... Waaaaaaah

Anmeld

1. september 2010

kkk

Kære Zafir og resten af den store familie,

Tillykke med den lille fine nye bebs:-)

Fantastisk oplevelse, at få lov at følge med i din fødsel!

Jeg er inkarneret tilhænger af hjemmefødsler og synes at din fødsel var et fantastisk eksempel på hvorfor! Jeg er helt med på at Friggs lidt skæve vej ned gennem bækkenet var med til at gøre fødslen lidt besværlig, men helt fantastisk at se hvordan en fødsel der ikke bare 'glide glat', bliver tacklet roligt og ustresset, både af dig og af jordemødrene.

Din fødsel er den 4. hjemmefødsel jeg har oplevet (ja, det er jo sådan det opleves efter en hel aften, nat og morgen foran computerskærmen). De 3 andre hjemmefødsler har jeg oplevet live:-) To hjemmefødsler har jeg selv lagt krop til, og én har jeg været fødselshjælper til (og her endte jeg faktisk som jordemoder, fordi fødslen gik super hurtigt og jordemoderen ganske enkelt ikke nåede frem)

Anmeld

1. september 2010

Mor til L&S

Zafir skriver:

Det har været helt fantastisk. Selvom hun skruede sig den forkerte vej og vi måtte igennem en række krumspring, for at få hende rigtig ud til sidst, så har det været fantastisk...

Jeg er overlykkelig ligenu. Jeg skal sidde og læse trådende senere eller i morgen. Ligenu er jeg bare træt og sulten...

Idun er mega stolt. Jeg er også mega stolt af hende. At hun var så tapper, til sidst, da mor brølede godt og grundigt... Jeg havde mest af alt lyst til at RÅBE JEG KAN IKKE JEG VIL IKKE MERE, de sidste 20-30 min, men i stedet tænkte jeg: VÆR POSITIV; så jeg brølede: JEG KAN GOOOOODT!!! KOM SÅ BABY... Selvom det var hårdt og gjorde MEGA nuller naller

Men  sikke en pris at få. Idun har siddet med hende næsten en time. hun kan slet ikke løsrive sig.

Jeg har så meget jeg skal fordøje og jounalisterne ringer og ringer... Men jeg er rigtig glad fora t have skabt så meget positiv debat om hjemmefødsler

Tusind tak for opbakningen fra alle. det er jeg rigtig glad for.

Når jeg lige har fordøjet lidt, så skriver jeg noget ordenligt.

Men tusind tusind tak

Endnu engang STORT tillykke - fantastisk at du ville dele det med os

Tillykke til Jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.