TAK for opbakningen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

Bayze

Rosa skriver:

Lige præcis... Jeg røg pludselig helt tilbage i de dage med nyfødt gråd, himlelykke, takketråde for alle hilsnerne og den KÆMPE lettelse man føler over at det er overstået... Waaaaaaah

Jaaaaahmen det er så fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Hvor så du det klip???

Øhm, det var noget med at følge linket til at se det live og derinde ligger klippet af det helt store øjeblik - prepare yourself

Anmeld

1. september 2010

Tina2

Bayze skriver:

Øhm, det var noget med at følge linket til at se det live og derinde ligger klippet af det helt store øjeblik - prepare yourself

Ja nu har jeg set det 3 gange.... STORT!!!! Og så fedt med lyd på, man bli'r sgu da helt rørt!!!!

Anmeld

1. september 2010

Mathilde

Tillykke igen Zafir Det er bare SÅ godt gået!

Jeg plejer næsten altid at tjekke baby.dk inden jeg går i seng og det gjorde jeg selvfølgelig ikke igår så jeg glæder mig til at se din fødsel.. Jeg kan læse, at det var en sej omgang og at lille Frigg sad lidt på tværs. Så super sejt at du bevarede fokus og en positiv indstilling

Jeg så lige det sidste minut af fødslen, som er lagt herind. Så smukt! Flot fødsel

Anmeld

1. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
kkk skriver:

Kære Zafir og resten af den store familie,

Tillykke med den lille fine nye bebs:-)

Fantastisk oplevelse, at få lov at følge med i din fødsel!

Jeg er inkarneret tilhænger af hjemmefødsler og synes at din fødsel var et fantastisk eksempel på hvorfor! Jeg er helt med på at Friggs lidt skæve vej ned gennem bækkenet var med til at gøre fødslen lidt besværlig, men helt fantastisk at se hvordan en fødsel der ikke bare 'glide glat', bliver tacklet roligt og ustresset, både af dig og af jordemødrene.

Din fødsel er den 4. hjemmefødsel jeg har oplevet (ja, det er jo sådan det opleves efter en hel aften, nat og morgen foran computerskærmen). De 3 andre hjemmefødsler har jeg oplevet live:-) To hjemmefødsler har jeg selv lagt krop til, og én har jeg været fødselshjælper til (og her endte jeg faktisk som jordemoder, fordi fødslen gik super hurtigt og jordemoderen ganske enkelt ikke nåede frem)

Jeg er overlykkelig over ikke at have været på hospitalet. Så kunne jeg godt regne scenariet ud, når hun havde skruet sig den forkerte vej.

Så jeg priser mig LYKKELIG over dygtige kompetente og kreative JM'er!!

Jeg har været SÅ glad hele natten, selvom vi måtte spole tilbage til havlvejs og starte forfra

Anmeld

1. september 2010

Shibby

Godt klaret..

Ville ønske jeg ikk havde set klippet med lyd på. Det lød som om du brækkede dig mens du sagde noget til din mand. eew..Men kort efter lød du normal igen og vupti. Ungen var født

Anmeld

1. september 2010

NessaXenia

Tillykke, hvor er du bare mega sej altså

Anmeld

1. september 2010

millesofie

TILLYKKKE

du er et inspirerende
menneske

jeg skal helt sikkert føde hjemme når jeg skal have den næste

Anmeld

1. september 2010

bullerbassen

Også stort tillykke herfra ....

Anmeld

1. september 2010

pusling30

Hej Zafir. det har været så gennemgribende spændene at følge dig under forløbet, og jeg sad og heppede på dig. Et stort tillykke med vidunderet. Du er bare for sej. Skal jeg have et 4 barn, så bliver det helt sikkert en hjemmefødsel. Kan godt forstå Idun er stolt. Held og lykke med den lille frigg.

Knus fra Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.