Skreg I.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2010

Kb

Tror ikke der er noget som helst rigtigt eller forkert når det kommer til fødsler, de er lige så forskellige som kvinder er....

Få ting går dog igen - enten skriger man, brøler, råber eller også gør man ikke Om det er godt at skrige eller ej, om det har en effekt på selve fødslen er der nok ikke nogen formel der kan svare på. Det må være en personlig og individuel ting. 

Jeg skulle bare høre om der var andre der sad med samme følelse som jeg selv, en smule skam over at have skreget.... En følelse der har irriteret mig meget for jeg er ikke nogen pivskid, med en lav smerteterskel, uden nogen form for kontrol over mig selv. Jeg fik ros efter begge mine fødsler (hvilket nok er standard, for andet ville da også være mærkeligt), selvom jeg var en skriger med stort S

Jeg syntes det er flot man kan føde et barn, med eller uden skrig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

MorTilGustav

Jeg skreg under første presseve, men JM sagde jeg skulle prøve at koncentrere al enegien på at PRESSE i stedet for.. Og så bed jeg tænderne sammen og preeeessede bette-manden ud

Anmeld

7. august 2010

Trolde_mor

Tanja78 skriver:

Din generthed skal du nok glemme når du når halvvejs  Men det er rigtigt at man komme ud med en masse følelser hvis man skriger - som er gode at komme af med og ikke bærer på..

Det var her jeg havde set det

http://www.dialogportal.dk/Services/Site.aspx?id=00000752S346A21268

Pointen er, at når din kæreste åbner munden i et skrig, så åbner livmoderen sig også.

Anmeld

7. august 2010

DLM

jeg sagde ikke noget specielt under veerne, men da jeg fødte ham... tror ikke jeg har råbt ARGHHH så højt i hele mit liv før

Anmeld

7. august 2010

Vingummien

Jeg skreg ik, havde jeg ikke energi til. Havde mest travlt med at brokke mig over smerter. Og så sov jeg det meste igennem. Han kom heller ik ud ved en ve, men imellem. Jordmoderen nåede lige at gribe ham  luften. Jeg tog lige en lur

Anmeld

7. august 2010

Majeha

Skreg ikke, eller kom med lyde... Kunne ikke rigtig mærke da han kom ud, men under den grumme vestorm, havde jeg bare lyst til at skrige MEGET højt... Men kunne ikke, da det gjorde for ondt. Kunne simpelthen ikke få en lyd ud... 

Anmeld

7. august 2010

3xM

med marcus sagde jeg på et tidspunkt jeg ikke kunne mere, og så gad jeg bare ikke...om jeg ikke bare måtte sove så kunne han komme imorgen...

han sad fast så kunne slet ikke få ham ud før hun havde klippet...men sagde intet andet end at jeg var bange for at skide på ham

Anmeld

7. august 2010

Willa's mor

mariaogmarcus skriver:

med marcus sagde jeg på et tidspunkt jeg ikke kunne mere, og så gad jeg bare ikke...om jeg ikke bare måtte sove så kunne han komme imorgen...

han sad fast så kunne slet ikke få ham ud før hun havde klippet...men sagde intet andet end at jeg var bange for at skide på ham

Hihi man siger de sjoveste ting..

Anmeld

7. august 2010

Mathilde

Jeg skreg et par gange lige inden jeg rigtig skulle til at presse og under første presseve...mest fordi jeg var bange fordi det gik så stærkt og jeg slet ikke var forberedt på, at jeg var 10cm åben allerede første gang jm undersøgte mig

Da jeg skulle gå fra undersøgelsesrummet og ind på fødestuen og så fødebriksen råbte jeg, at det kan jeg sgu ikke det her!!!

Min JM bad mig om at tie stille og presse og da jeg først fik fokus på at presse, gik det bedre. Ikke at der ikke kom en sjov lyd af og til mens jeg pressede

Anmeld

7. august 2010

Phoenix

Jeg skreg som fuldstændig uhæmmet. Både under de rigtig slemme veer til sidst og under forløsningen. Troede jeg faktisk slet ikke jeg ville, men vidste heller ikke, hvilke ekstreme smerter veerne medførte...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.