Skreg I.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2010

4kløver

Husker ikke om jeg skreg..  men en masse bandeord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Valle81

Mary skriver:

Nej, jeg skreg ikke.....jeg brølede som løve!!!  Kan slet ikke forklare den kraft og energi der bare skal ud af mig lige i denne situation, men jeg kan slet ikke holde det inde. Så alle tre gange har jeg brølet mig igennem pressefasen, som heldigvis aldrig har varet længere end 12 min, ellers kunne man jo gå hen og miste stemmen, haha. Ved at min mand blev ret forskrækket ved vores første, men jeg gjorde jeg også selv   Nu griner vi tit af det. Synes det er så morsomt at jeg kan lyde sådan, haha!

Fuldstænig det samme her ved begge mine føsler - kunne slet ikke styre det - brølede bare løs:0) Det var som om urkraften fuldstændig overtog min krop og lod tingene gå sin gang:0)

Anmeld

8. august 2010

Rsa

Det er vel en temperamnets sag, hvordan man reagerer på fødslen...

Selv skreg jeg igennem ved første fødsel og det har jeg allerede advaret faren til mit kommende barn om, at jeg med 100% også kommer til at gøre denne gang...

Råbe, skrige og bande som en beskidt havnearbejder...

Men hvor er det fantastisk bagefter.... Skønt at få det hele ud når det gør så F*****s ondt

Anmeld

8. august 2010

2GirlsVejen

Skreg under første fødsel, fordi jeg også havde hørt det hjalp og fordi jeg har set mange gøre det på film (lidt en dum undskyldning). Men barselsgangen lå lige op af og det var om natten, så jeg blev bedt om at tie og fik noget at bide i stedet. Anden gang brokkede jeg mig højlydt, men skreg ikke som sådan.

Anmeld

8. august 2010

Risen

Mary skriver:

Nej, jeg skreg ikke.....jeg brølede som løve!!!  Kan slet ikke forklare den kraft og energi der bare skal ud af mig lige i denne situation, men jeg kan slet ikke holde det inde. Så alle tre gange har jeg brølet mig igennem pressefasen, som heldigvis aldrig har varet længere end 12 min, ellers kunne man jo gå hen og miste stemmen, haha. Ved at min mand blev ret forskrækket ved vores første, men jeg gjorde jeg også selv   Nu griner vi tit af det. Synes det er så morsomt at jeg kan lyde sådan, haha!

Samme her.. hihi

Anmeld

8. august 2010

Low

Nej jeg skreg ikke men når jeg skulle presse så lød det mere som et brøl. Jeg sagde også på et tidspunkt at mine øjne falder ud selv om de ikke gjorde hehe, det føles bare lidt sådan . men under mine andre veer der pev jeg mere nermest under hele min ve ellers var jeg stille.. men jeg skrev ikke på noget tidspunkt.

Anmeld

8. august 2010

Willa's mor

MariaE skriver:

mjø altså.

Skreg ikke, prustede vist bare lidt højt for at få vejret osv..og messede lidt for mig selv..av av av av av av av...osv:-)

Men mindes ikke at jeg skreg da jeg fødte..havde vist bare ikke lysten til det, for brugte al min luft på at presse hende ud. Pressede aktivt med i under 15 min, ok for en første gang synes jeg:-)

Så ikke stolt over det, men havde bare ikke lige lysten til det tror jeg.

Søde navne.. Jeg har en William 16/02-07 og venter en Willa Viktoria ca d.13/8-10

Anmeld

9. august 2010

Tina2

Jeg har ikke skreget under nogen af mine fødsler, men jeg klagede mig meget under den første fødsel og bandede i vildskab.... Min datter var stjernekigger og jeg følte min rygsøjle blev flået fra hinanden...

2. gang fødte jeg i vand og brølede ret meget da han sku presses ud.... Og så bandede jeg også

Fik at vide det faktisk var godt at sætte lyd på, da man så ikke kan presse 100% igennem og det sku så også være derfor jeg slet ikke gik i stykker trods en stor knægt på 4800 g.... Og han var endda ude i 4. presseve....

Synes ikke det er en skam at skrige/brøle for det GØR sgu skide ondt!!!! Har også en veninde der føder lydløst- ja jeg fatter slet ikke man kan

Anmeld

9. august 2010

twinboys

Sagde ikke en lyd... sov bare fra det hele... Fik nemlig akut kejsersnit...

Anmeld

9. august 2010

SpunkenJo

Skreg af forskrækkelse da jeg gik fra veer til presseveer. Men derefter brølede jeg vidst osse bare mest.

- Jeg var også p**** ligeglad. Havde ligesom andet at tænke på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.