Køb stokke billigt på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

lisbethita

dorthemus skriver:

Lige præcis...æv altså! Jeg har sparet 400 kr ved at bestille på Skandic...min far er glad, det er mine forældre der betaler

Ha ha ha....SEJT!!!!!!!!! Men fedt at kunne anbefale siden til andre. Det er da for coolt. Især når man synes, at babysam altså tjener lidt for meget på os nybagte forældre. Der gives godt nok ikke meget rabat, selvom man køber for store summer derinde. Derfor forsøger jeg ofte at finde alternativer. ØV...at jeg ikke selv fandt denne geniale side. Jeg mangler at købe et playtray, men kan ikke se det derinde?? Sig til, hvis du ved, hvor man kan købe det billigt... ok?? 

P.s. Jeg har købt det nye indsats til trip trappen. Hun kan godt passe den nu og jeg håber da ikke den bliver for lille til hende, som en skriver herinde?? Det bør Trip trap da have undersøgt inden de sætter det i produktion?

God aften :-) Håber det går godt med lille Runa-babyen :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Laulund87 skriver:

Nå for søren, haha Elsker bare den jeg fik købt i sort til Maria

Jeg vil også gerne have Lauras malet sort så den passer til vores spisestue... den er hvid nu (den er min kusines "gamle", så den er brugt lidt) og en smule af malingen er bidt (jeps, BIDT) af

Anmeld

2. august 2010

Vial

Malene84 skriver:

Det kommer an på farven, hvis du bare ska ha den plane - så koster én stol + babysæt+hynde 186,87  jeg har givet 165,47 pr. stol i sort med babysæt (sys hynden er spild af penge, da jeg ikke skal bruge den). Porto er vist nok 25 - men så kommer det også til døren inden for 4 dage

Jeg tænker bare at hynderne måske kan "pakke" dem lidt ind, når de stadig er små.

Jeg har lige regnet på det.

Hvis jeg køber på Skandic.de, så vil jeg spare 742 kr. i forhold til babysam. Altså for to stole med indsats og hynder. Det er da en okay besparelse.

På babyonline er besparelsen for to stk. med det hele 605 kr.

Det er altså rart med nogle gode links, så vi kan spare nogle penge.

Tak til alle - kom jeg der den 29. august i Kgs. Have, så havde jeg da lige givet en omgang

Anmeld

2. august 2010

bagger26

dorthemus skriver:

Velbekomme...tror den er skideflot  Jeg har bestilt min i grøn. Den passer bedst herhjemme.

Jeg krydser finger for den er i hvert fald, har drevet kæresten til vandvid idag ved at snakke om den skide stol, og at de er begyndt at lave den i lilla hehe..

Har set den grønne rigtig, og den er bare skide skide flot, det fortryder du ikke i hvert fald...

Anmeld

2. august 2010

dorthemus

bagger26 skriver:

Jeg krydser finger for den er i hvert fald, har drevet kæresten til vandvid idag ved at snakke om den skide stol, og at de er begyndt at lave den i lilla hehe..

Har set den grønne rigtig, og den er bare skide skide flot, det fortryder du ikke i hvert fald...

Det tror jeg heller ikke....jeg er VILD med grønt  Vi må lave en billedtråd med alle vores stole hahaha

Anmeld

2. august 2010

Laulund87

Caroline86 skriver:

Jeg vil også gerne have Lauras malet sort så den passer til vores spisestue... den er hvid nu (den er min kusines "gamle", så den er brugt lidt) og en smule af malingen er bidt (jeps, BIDT) af

Så må du finde pensel og maling frem 

Synes de er lidt kedelige i natur farve Og så kan du dække bidemærkerne

Anmeld

2. august 2010

dorthemus

lisbethita skriver:

Ha ha ha....SEJT!!!!!!!!! Men fedt at kunne anbefale siden til andre. Det er da for coolt. Især når man synes, at babysam altså tjener lidt for meget på os nybagte forældre. Der gives godt nok ikke meget rabat, selvom man køber for store summer derinde. Derfor forsøger jeg ofte at finde alternativer. ØV...at jeg ikke selv fandt denne geniale side. Jeg mangler at købe et playtray, men kan ikke se det derinde?? Sig til, hvis du ved, hvor man kan købe det billigt... ok?? 

P.s. Jeg har købt det nye indsats til trip trappen. Hun kan godt passe den nu og jeg håber da ikke den bliver for lille til hende, som en skriver herinde?? Det bør Trip trap da have undersøgt inden de sætter det i produktion?

God aften :-) Håber det går godt med lille Runa-babyen :-)

Det skal jeg nok...man kan selvfølgelig bestille det på den tyske side, men det er nok lidt overkill kun at bestille et tray

Ja det er da rigtig irriterende at babyer med tykke lår nærmest skal skæres fri hvis de sidder fast i den

Det går rigtig godt med Runa-musen...hun blir så stor

Anmeld

2. august 2010

bagger26

dorthemus skriver:

Det tror jeg heller ikke....jeg er VILD med grønt  Vi må lave en billedtråd med alle vores stole hahaha

Hehe ja så må vi lave en "Flash din trip trap", med dejlige små unger i selvfølglig..

Anmeld

2. august 2010

Malene84

KaMa skriver:

Jeg tænker bare at hynderne måske kan "pakke" dem lidt ind, når de stadig er små.

Jeg har lige regnet på det.

Hvis jeg køber på Skandic.de, så vil jeg spare 742 kr. i forhold til babysam. Altså for to stole med indsats og hynder. Det er da en okay besparelse.

På babyonline er besparelsen for to stk. med det hele 605 kr.

Det er altså rart med nogle gode links, så vi kan spare nogle penge.

Tak til alle - kom jeg der den 29. august i Kgs. Have, så havde jeg da lige givet en omgang

du har nok ret - i hvert fald til små babyer. De må bruge den fra de er seks måneder - og hvis mine basser vokser med den hast de har nu, ja så behøver jeg ikke pakke dem ind i stolen - hahaha - så sidder de nok bare fast med deres fede lår

Anmeld

2. august 2010

dorthemus

bagger26 skriver:

Hehe ja så må vi lave en "Flash din trip trap", med dejlige små unger i selvfølglig..

God idé  Så engang et boligprogram hvor de havde malet familiens trip trap stole i forskellige farver og så sat den sammen på kryds og tværs af farverne...det så sgu godt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.