Køb stokke billigt på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

lisbethita

Laulund87 skriver:

Det der playtray har jeg set på DBA til 100 kr af nyt

WOoooow....fedt! Det må jeg kigge efter :-) Tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

lisbethita

dorthemus skriver:

Det skal jeg nok...man kan selvfølgelig bestille det på den tyske side, men det er nok lidt overkill kun at bestille et tray

Ja det er da rigtig irriterende at babyer med tykke lår nærmest skal skæres fri hvis de sidder fast i den

Det går rigtig godt med Runa-musen...hun blir så stor

Der står FREI under fragt, så hvis jeg køber trayet alene, så er fragten inkl åbenbart....hmmm.!!!

Anmeld

2. august 2010

Laulund87

lisbethita skriver:

WOoooow....fedt! Det må jeg kigge efter :-) Tak!

Så lidt Lurer tit derinde efter gode tilbud

Anmeld

2. august 2010

TwinsQ

Har fundet en butik i Flensborg der hedder Baby Markt og der kan jeg få det hele til to børn til en pris der hedder 388 euro ca. 2900 danske...

Anmeld

2. august 2010

bagger26

lisbethita skriver:

Ha ha ha....SEJT!!!!!!!!! Men fedt at kunne anbefale siden til andre. Det er da for coolt. Især når man synes, at babysam altså tjener lidt for meget på os nybagte forældre. Der gives godt nok ikke meget rabat, selvom man køber for store summer derinde. Derfor forsøger jeg ofte at finde alternativer. ØV...at jeg ikke selv fandt denne geniale side. Jeg mangler at købe et playtray, men kan ikke se det derinde?? Sig til, hvis du ved, hvor man kan købe det billigt... ok?? 

P.s. Jeg har købt det nye indsats til trip trappen. Hun kan godt passe den nu og jeg håber da ikke den bliver for lille til hende, som en skriver herinde?? Det bør Trip trap da have undersøgt inden de sætter det i produktion?

God aften :-) Håber det går godt med lille Runa-babyen :-)

Jeg syntes også det er mærkeligt hvis de ikke har undersøgt det nok, det burde man jo regne med at de har. Har fundet det er link hvor en mor har problemer med, at hendes datter er for stor til de nye bøjler og hun er dælme ikke særlig gammel... http://www.min-mave.dk/foraeldregrupper/thread-1947020.htm 

Anmeld

2. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
bagger26 skriver:

Det er min onkel også, havde overvejet at få ham til at male den i lilla med perlemor..  Men han har lige malet en masse andet for os, så kan ikke lige helt få mig til spørge ENDNU en gang, så vi køber bare en den har gang..

guuuud ja! Man skal da male den med effekt... det har jeg slet ikke tænkt på!!

Gokkelok... Caroline sidder og tænker "hvilken af de klassiske farver passer bedst"... haha... DOH

Anmeld

2. august 2010

bagger26

Caroline86 skriver:

guuuud ja! Man skal da male den med effekt... det har jeg slet ikke tænkt på!!

Gokkelok... Caroline sidder og tænker "hvilken af de klassiske farver passer bedst"... haha... DOH

Ja der skal da fx perlemor i, det kunne blive så lækker og en meget personlig stol..  Nu hvor en trip trap er alle mands eje, så er det jo dejligt at skille sig lidt ud..

Anmeld

2. august 2010

lisbethita

bagger26 skriver:

Jeg syntes også det er mærkeligt hvis de ikke har undersøgt det nok, det burde man jo regne med at de har. Har fundet det er link hvor en mor har problemer med, at hendes datter er for stor til de nye bøjler og hun er dælme ikke særlig gammel... http://www.min-mave.dk/foraeldregrupper/thread-1947020.htm 

Vildt....!!! Smilla kan godt sidde i den...og jeg håber da ikke hun får problemer med lårbasserne, men godt I har skrevet om det, så man er klar over det på forhånd, så hun ikke kommer til at sidde fast. 

Er helt enig...ufatteligt, at de ikke har undersøgt det nærmere. Jeg får farmand til at klippe/svejse-whatever, hvis vi får problemer og de skal laves større. Nu er den købt, så nu skal den sgu bruges. Ej...tror da ikke vi får problemer. Hun har ikke specielt store lår.

KRAM

Anmeld

2. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
bagger26 skriver:

Ja der skal da fx perlemor i, det kunne blive så lækker og en meget personlig stol..  Nu hvor en trip trap er alle mands eje, så er det jo dejligt at skille sig lidt ud..

du har fuldstændig ret!

Gud hvor er det dog åndsvagt at jeg ikke har tænkt på det!?

Lidt ammehjerne har jeg så trods alt.. haha

Anmeld

2. august 2010

dorthemus

bagger26 skriver:

Nu hvor du siger det, tror jeg faktisk også jeg har set det program. Syntes det er fedt når de er i alle mulige farver. Men nu elsker jeg også bare farver generalt. Mit barnedåbs farvetema til Sofia var Pink, Lilla, turkis og lime grøn det endte bare med at blive hammer godt, hvis jeg selv skal sige det hehe..

Ej må jeg ikke se et billede...er ved at planlægge Runas dåb og de farver lyde fede sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.