Køb stokke billigt på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

Vial

Malene84 skriver:

såååå nu har min mor og jeg bestilt 2 sorte med tilhørende babysæt tænker at jeg så selv kan dekorere dem med navn i blår og grønt, når de kommer frem. det ska nok blive super!!!

De sorte er også fede!

Hvad måtte du give i levering/porto?

Dorthe har jo også fundet en fin side. Der koster to stole med hynde og indsats 431,62 euro. Levering er gratis der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

lisbethita

Caroline86 skriver:

jamen hey... så kan det da MEGA godt betale sig! Hvad er det, omkring 1400 kr for stol+tilbehør!? Det er sgudda billigt! Det er jo bare hvad stolen koster herhjemme...

Skulle man.... hmmm

KOSTER DEN 1400 HERHJEMME???? vi fik den i gave, så jeg ved slet ikke hvad den koster. Jeg gav 650 for hynde + plastikdelen fortil. Fanme dyrt....

Anmeld

2. august 2010

lisbethita

dorthemus skriver:

Nu har jeg været inde og tjekke Stokke´s hjemmeside. Hynden kan godt sidde på den. Synes jeg har læst et sted at den gamle bøjle ikke kan monteres på de nye stole..hmmm

Det har jeg også hørt...!!

Anmeld

2. august 2010

Vial

KaMa skriver:

De sorte er også fede!

Hvad måtte du give i levering/porto?

Dorthe har jo også fundet en fin side. Der koster to stole med hynde og indsats 431,62 euro. Levering er gratis der.

Prøvede lige at bestille på babyonline for at se levering. Den er 29,95 euro. Dvs. I alt bliver det 450 euro. Hmm..

Så er Dorthes side altså lidt billigere - og så er den også på dansk... (godt for mig, der primært sad uden for døren i tysktimerne).

Jeg må dog hellere vente med at bestille stolene. Jeg køber i grøn og lilla og med "tales" puder i hhv lilla og grønne nuancer.. Det bliver da så flot

Anmeld

2. august 2010

lisbethita

misslea skriver:

Hej Malene....

Jeg kan VIRKELIG godt forstå dig... de er mega dyre, og du har endda 2 dejlige unger, som skal have en at sidde i!!

Jeg synes stadig det er ret dyrt, selvom man sparer noget ved at købe dem i Tyskland...!! Jeg ved DOG godt, at de holder i evigheder, og er af super kvalitet!!!

Mit problem har været, at jeg ikke bryder mig om de nye babyindsater... kan meget bedre li' de gamle i træ

Så jeg besluttede helt fra start, at jeg ville købe en billig ældre Trip Trap og få den malet!! Så kan jeg også få den i PRÆCIS den farve, jeg ønsker!!! Jeg købte en på Trendsales inkl. bøjle og hynde for 350 kr!! Og den skal jeg så have min svigerfars bekendte til at male for os (han er uddannet maler, og kan denslags)!!!

Efterfølgende har jeg fået endnu 2 stk's forværende af mit arbejde, som havde skiftet de gamle stole ud med nye, og spurgte, om jeg ikke ville have et par stykker...!! Så de ryger hjem til 2 x bedsteforældre... heheh

Så hvis du ikke vil ofre alt for mange penge på stolene, kunne du jo overveje at købe den brugt og selv sætte dem lidt i stand...

Mange fra mig - og pøj pøj med stolejagen!!!

Nøj hvor sejt!!!

Anmeld

2. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lisbethita skriver:

KOSTER DEN 1400 HERHJEMME???? vi fik den i gave, så jeg ved slet ikke hvad den koster. Jeg gav 650 for hynde + plastikdelen fortil. Fanme dyrt....

tror det billigste koster 1300 kr.... Det er den naturfarvede!

Det er nemlig ROCKER dyrt

Anmeld

2. august 2010

Laulund87

Caroline86 skriver:

tror det billigste koster 1300 kr.... Det er den naturfarvede!

Det er nemlig ROCKER dyrt

Har du prøvet at kigge på DBA søde?

Anmeld

2. august 2010

dorthemus

Jeg bestilte min grønne stol, babyindsats og hynde i går på Skandic-siden. Fik email idag om at pakken er sendt afsted...wow det gik sgu stærkt  

Anmeld

2. august 2010

bagger26

Til dem der har brug for info, så har jeg været i babysam i da for at hører om træbøjlerne stadig kan bruges til de nye stol, og det kan de godt... Så yes, jeg slipper for plastikhelvede hehe..

Anmeld

2. august 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Prøvede lige at bestille på babyonline for at se levering. Den er 29,95 euro. Dvs. I alt bliver det 450 euro. Hmm..

Så er Dorthes side altså lidt billigere - og så er den også på dansk... (godt for mig, der primært sad uden for døren i tysktimerne).

Jeg må dog hellere vente med at bestille stolene. Jeg køber i grøn og lilla og med "tales" puder i hhv lilla og grønne nuancer.. Det bliver da så flot

Er det med kattene? Det blir flot ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.