misslea skriver:
Hej Malene.... 
Jeg kan VIRKELIG godt forstå dig... de er mega dyre, og du har endda 2 dejlige unger, som skal have en at sidde i!!
Jeg synes stadig det er ret dyrt, selvom man sparer noget ved at købe dem i Tyskland...!! Jeg ved DOG godt, at de holder i evigheder, og er af super kvalitet!!!
Mit problem har været, at jeg ikke bryder mig om de nye babyindsater... kan meget bedre li' de gamle i træ 
Så jeg besluttede helt fra start, at jeg ville købe en billig ældre Trip Trap og få den malet!! Så kan jeg også få den i PRÆCIS den farve, jeg ønsker!!! Jeg købte en på Trendsales inkl. bøjle og hynde for 350 kr!! Og den skal jeg så have min svigerfars bekendte til at male for os (han er uddannet maler, og kan denslags)!!!
Efterfølgende har jeg fået endnu 2 stk's forværende af mit arbejde, som havde skiftet de gamle stole ud med nye, og spurgte, om jeg ikke ville have et par stykker...!! Så de ryger hjem til 2 x bedsteforældre... heheh 
Så hvis du ikke vil ofre alt for mange penge på stolene, kunne du jo overveje at købe den brugt og selv sætte dem lidt i stand... 
Mange
fra mig - og pøj pøj med stolejagen!!!