Køb stokke billigt på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Laulund87 skriver:

Har du prøvet at kigge på DBA søde?

ork ja masser af gode priser derinde..

Men sandheden er jo at vi har en trip trap stol allerede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

lisbethita

dorthemus skriver:

Hos  www.skandic.de er der gratis forsendelse fra Tyskland til DK og priserne er de samme som hos babyonline

Øv...at de ikke også har billige autostole og øv at jeg lige har haft købt hynde og frontbøjlen der i babysam. ALT for dyrt...... :-(

Anmeld

2. august 2010

dorthemus

bagger26 skriver:

Til dem der har brug for info, så har jeg været i babysam i da for at hører om træbøjlerne stadig kan bruges til de nye stol, og det kan de godt... Så yes, jeg slipper for plastikhelvede hehe..

Det var da super  Så ved jeg det når Truntens lårbasser ikke længere kan skrues ned i stolen

Anmeld

2. august 2010

Malene84

KaMa skriver:

De sorte er også fede!

Hvad måtte du give i levering/porto?

Dorthe har jo også fundet en fin side. Der koster to stole med hynde og indsats 431,62 euro. Levering er gratis der.

Det kommer an på farven, hvis du bare ska ha den plane - så koster én stol + babysæt+hynde 186,87  jeg har givet 165,47 pr. stol i sort med babysæt (sys hynden er spild af penge, da jeg ikke skal bruge den). Porto er vist nok 25 - men så kommer det også til døren inden for 4 dage

Anmeld

2. august 2010

lisbethita

Caroline86 skriver:

tror det billigste koster 1300 kr.... Det er den naturfarvede!

Det er nemlig ROCKER dyrt

Fuck da!!! (sorry sproget) Vi har en i postkasserød. MEGA flot....!!! De er dælme dyre. Super hjemmeside her ellers :-) Kram

Anmeld

2. august 2010

Laulund87

Caroline86 skriver:

ork ja masser af gode priser derinde..

Men sandheden er jo at vi har en trip trap stol allerede

Nå for søren, haha Elsker bare den jeg fik købt i sort til Maria

Anmeld

2. august 2010

dorthemus

lisbethita skriver:

Øv...at de ikke også har billige autostole og øv at jeg lige har haft købt hynde og frontbøjlen der i babysam. ALT for dyrt...... :-(

Lige præcis...æv altså! Jeg har sparet 400 kr ved at bestille på Skandic...min far er glad, det er mine forældre der betaler

Anmeld

2. august 2010

bagger26

dorthemus skriver:

Det var da super  Så ved jeg det når Truntens lårbasser ikke længere kan skrues ned i stolen

Ja det er dejligt.. Dem kan man vist også købe billigt brugt rundt omkring..

Vil have en lilla stol, og så maler jeg den bøjle vi har herhjemme sort, tror det er lige optimistisk nok at ramme den rigtige lilla farve.

Så tak fordi du lige viste mig at de havde lavet den i den farve, har dog ikke set den live endnu, da de ikke havde fået den samlet endnu da jeg var i babaysam...

Anmeld

2. august 2010

dorthemus

Malene84 skriver:

Det kommer an på farven, hvis du bare ska ha den plane - så koster én stol + babysæt+hynde 186,87  jeg har givet 165,47 pr. stol i sort med babysæt (sys hynden er spild af penge, da jeg ikke skal bruge den). Porto er vist nok 25 - men så kommer det også til døren inden for 4 dage

Jeg bestilte igår og pakken er allerede sendt afsted...vildt hurtigt og også lige til døren

Anmeld

2. august 2010

dorthemus

bagger26 skriver:

Ja det er dejligt.. Dem kan man vist også købe billigt brugt rundt omkring..

Vil have en lilla stol, og så maler jeg den bøjle vi har herhjemme sort, tror det er lige optimistisk nok at ramme den rigtige lilla farve.

Så tak fordi du lige viste mig at de havde lavet den i den farve, har dog ikke set den live endnu, da de ikke havde fået den samlet endnu da jeg var i babaysam...

Velbekomme...tror den er skideflot  Jeg har bestilt min i grøn. Den passer bedst herhjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.