Køb stokke billigt på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

bagger26

lisbethita skriver:

Vildt....!!! Smilla kan godt sidde i den...og jeg håber da ikke hun får problemer med lårbasserne, men godt I har skrevet om det, så man er klar over det på forhånd, så hun ikke kommer til at sidde fast. 

Er helt enig...ufatteligt, at de ikke har undersøgt det nærmere. Jeg får farmand til at klippe/svejse-whatever, hvis vi får problemer og de skal laves større. Nu er den købt, så nu skal den sgu bruges. Ej...tror da ikke vi får problemer. Hun har ikke specielt store lår.

KRAM

Nej men jeg tænker også når de bliver ældre. Min søn har fx. brugt hans bøjle indtil for 3-4 dage siden og han er 2½, og det er jo umuligt at bruge den plastikbøjle så længe, kan i hvert fald ikke lige umiddelbart ikke se hvordan. Det er måske ikke normalt at børn bruger den så længe, men er da glad for at jeg har haft muligheden for det, når nu jeg har en krudtugle af en dreng...

Men de siger jo at det er lave om, fordi dem af plastik er sikre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

bagger26

Caroline86 skriver:

du har fuldstændig ret!

Gud hvor er det dog åndsvagt at jeg ikke har tænkt på det!?

Lidt ammehjerne har jeg så trods alt.. haha

Hehe, nej nogle gang skal man jo bare have lidt inspiration..

Og det er jo det vi har baby.dk til, vi hjælper hinanden..

Anmeld

2. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
bagger26 skriver:

Hehe, nej nogle gang skal man jo bare have lidt inspiration..

Og det er jo det vi har baby.dk til, vi hjælper hinanden..

lige præcis

Anmeld

2. august 2010

bagger26

dorthemus skriver:

Ej må jeg ikke se et billede...er ved at planlægge Runas dåb og de farver lyde fede sammen

Har desværre ikke de mest tydlige billeder af bordet, glemte selvfølgelig at få det fotograferet før gæsterne satte sig, kun med min mobil og det er ikke skide godt lys..

Ps. undskyld Malene for lige at give din tråd et andet twist..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. august 2010

dorthemus

bagger26 skriver:

Har desværre ikke de mest tydlige billeder af bordet, glemte selvfølgelig at få det fotograferet før gæsterne satte sig, kun med min mobil og det er ikke skide godt lys..

Ps. undskyld Malene for lige at give din tråd et andet twist..

Jeg siger også undskyld Malene

Det ser rigtig fint ud..kan godt lide farvesammensætningen på lysene  I øvrigt, sikke en fed effekt med det sort/hvide billede hvor noget af borddækningen er i farver.

Anmeld

2. august 2010

bagger26

dorthemus skriver:

Jeg siger også undskyld Malene

Det ser rigtig fint ud..kan godt lide farvesammensætningen på lysene  I øvrigt, sikke en fed effekt med det sort/hvide billede hvor noget af borddækningen er i farver.

Ja og det er farver det er til at få fat i for tiden, de er jo meget moderne..  Ja mmin far er lidt af en haj til det der med billeder, han har lavet alt mulig ved alle billederne, så man ikke bare har 700 billeder der er ens.. Men det gjorde det så også svært at finde et ordenligt et af borddækningen med farver på

Anmeld

3. august 2010

misslea

lisbethita skriver:

Nøj hvor sejt!!!

Jaaaah ikk???

er også ganske tilfreds.... heheh

Anmeld

3. august 2010

lisbethita

bagger26 skriver:

Nej men jeg tænker også når de bliver ældre. Min søn har fx. brugt hans bøjle indtil for 3-4 dage siden og han er 2½, og det er jo umuligt at bruge den plastikbøjle så længe, kan i hvert fald ikke lige umiddelbart ikke se hvordan. Det er måske ikke normalt at børn bruger den så længe, men er da glad for at jeg har haft muligheden for det, når nu jeg har en krudtugle af en dreng...

Men de siger jo at det er lave om, fordi dem af plastik er sikre.

Nååååh ja... det har du ret i. Jeg vidste ikke de brugte bøjlen så længe 

kram

Anmeld

3. august 2010

Malene84

lisbethita skriver:

Nååååh ja... det har du ret i. Jeg vidste ikke de brugte bøjlen så længe 

kram

det gør man normalt heller ikke  i vuggestuerne blir de fjernet så snart barnet selv kan kravle op på stolen!!! men rart at hvae muligheden

Anmeld

3. august 2010

Malene84

I skal ikke sige undskylde tøser, dejligt at ens tråd kan bruges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.