Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godaften tøser... nu har jeg jagtet priser hele aftenen, da jeg jo skal have 2 stokke stole. Jeg NÆGTER at give, hvad de koster i Danmark... men se lige den her side.. super billigt
www.babyonlineshop.de
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja, det var sørme billigt................jeg har lige købt hos babysam, og måtte slippe 1980 kr. for stol, babyindsats og hynde..................ÆV!!
skal man så betale for porto oveni, monstro?
Eller skal man køre til tyskland for at hente stolen?
Knus Caroline, IKKE god til tysk
Caroline86 skriver: skal man så betale for porto oveni, monstro? Eller skal man køre til tyskland for at hente stolen? Knus Caroline, IKKE god til tysk
Så vidt jeg kan se betaler de portoen
Laulund87 skriver: Så vidt jeg kan se betaler de portoen
jamen hey... så kan det da MEGA godt betale sig! Hvad er det, omkring 1400 kr for stol+tilbehør!? Det er sgudda billigt! Det er jo bare hvad stolen koster herhjemme...
Skulle man.... hmmm
Anna-jonas skriver: Ja, det var sørme billigt................jeg har lige købt hos babysam, og måtte slippe 1980 kr. for stol, babyindsats og hynde..................ÆV!!
Øv.
Jeg har lige købt stol, babyindsats og hynde til 1500 kr. Helt nyt, af en der importerer fra udlandet
Er det ikke kun til forsendelser i tyskland??
Kan ikke umiddelbart finde nogle priser..
Caroline86 skriver: jamen hey... så kan det da MEGA godt betale sig! Hvad er det, omkring 1400 kr for stol+tilbehør!? Det er sgudda billigt! Det er jo bare hvad stolen koster herhjemme... Skulle man.... hmmm
Det er rigtigt billigt
Du er næsten nødt til at slå til
Magnus' Mor skriver: Er det ikke kun til forsendelser i tyskland?? Kan ikke umiddelbart finde nogle priser..
Hmm det kan godt være
Er det en stor besparelse?
Hvis jeg regner det ud bliver det ca. 1400 DKK inkl babysættet for den naturfarvede. De andre farver er lidt dyrere.... I Danmark ville det koste 1650 fra nyt. Men når du skal have to er det selvfølgelig en pæn slat alligevel!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128