Køb stokke billigt på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

Malene84

bagger26 skriver:

Hehe ja så må vi lave en "Flash din trip trap", med dejlige små unger i selvfølglig..

yeaaah god idé - min er afsendt allerede i dag - bestilte den i morges - shiiiit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Laulund87 skriver:

Så må du finde pensel og maling frem 

Synes de er lidt kedelige i natur farve Og så kan du dække bidemærkerne

Lauras ene fadder er autolakerer, så tror vi får ham til at ordne den

Anmeld

2. august 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Jeg tænker bare at hynderne måske kan "pakke" dem lidt ind, når de stadig er små.

Jeg har lige regnet på det.

Hvis jeg køber på Skandic.de, så vil jeg spare 742 kr. i forhold til babysam. Altså for to stole med indsats og hynder. Det er da en okay besparelse.

På babyonline er besparelsen for to stk. med det hele 605 kr.

Det er altså rart med nogle gode links, så vi kan spare nogle penge.

Tak til alle - kom jeg der den 29. august i Kgs. Have, så havde jeg da lige givet en omgang

Det der med den omgang...det finder vi bare ud af næste gang vi ses

Anmeld

2. august 2010

Laulund87

lisbethita skriver:

Ha ha ha....SEJT!!!!!!!!! Men fedt at kunne anbefale siden til andre. Det er da for coolt. Især når man synes, at babysam altså tjener lidt for meget på os nybagte forældre. Der gives godt nok ikke meget rabat, selvom man køber for store summer derinde. Derfor forsøger jeg ofte at finde alternativer. ØV...at jeg ikke selv fandt denne geniale side. Jeg mangler at købe et playtray, men kan ikke se det derinde?? Sig til, hvis du ved, hvor man kan købe det billigt... ok?? 

P.s. Jeg har købt det nye indsats til trip trappen. Hun kan godt passe den nu og jeg håber da ikke den bliver for lille til hende, som en skriver herinde?? Det bør Trip trap da have undersøgt inden de sætter det i produktion?

God aften :-) Håber det går godt med lille Runa-babyen :-)

Det der playtray har jeg set på DBA til 100 kr af nyt

Anmeld

2. august 2010

Laulund87

Caroline86 skriver:

Dejligt nemt

Anmeld

2. august 2010

bagger26

Malene84 skriver:

yeaaah god idé - min er afsendt allerede i dag - bestilte den i morges - shiiiit

Okay, det er da okay service..   Men det er jo lidt snyd at du kan fremvise hele to lækre stole med to lækre børn..

Anmeld

2. august 2010

Vial

dorthemus skriver:

Er det med kattene? Det blir flot ja

Jeps, det er det. Så flot - tak for tippet.

Anmeld

2. august 2010

bagger26

dorthemus skriver:

God idé  Så engang et boligprogram hvor de havde malet familiens trip trap stole i forskellige farver og så sat den sammen på kryds og tværs af farverne...det så sgu godt ud

Nu hvor du siger det, tror jeg faktisk også jeg har set det program. Syntes det er fedt når de er i alle mulige farver. Men nu elsker jeg også bare farver generalt. Mit barnedåbs farvetema til Sofia var Pink, Lilla, turkis og lime grøn det endte bare med at blive hammer godt, hvis jeg selv skal sige det hehe..

Anmeld

2. august 2010

lisbethita

Malene84 skriver:

Godaften tøser... nu har jeg jagtet priser hele aftenen, da jeg jo skal have 2 stokke stole. Jeg NÆGTER at give, hvad de koster i Danmark... men se lige den her side.. super billigt

www.babyonlineshop.de

TAK fordi du anbefalede denne side. Der er SÅ mange andre fede billige ting man kan købe!!!!!!!!!!!!!!! 

Anmeld

2. august 2010

bagger26

Caroline86 skriver:

Det er min onkel også, havde overvejet at få ham til at male den i lilla med perlemor..  Men han har lige malet en masse andet for os, så kan ikke lige helt få mig til spørge ENDNU en gang, så vi køber bare en den har gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.