Køb stokke billigt på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

mor_sabina

Malene84 skriver:

åååhh tør dårlig skrive det her.. ved I nok skal komme efter mig MEN... er det ikke en smule pylret med den hynde der? Jeg sad på Tripp Trapp for 25 år siden UDEN hynde, og min røv fejler sgu ikke noget. hehe. Jeg tænker bare... de har jo ble på, og jeg kan se at den er vildt ulækker hjemme hos mine veninder fordi børnene selvfølgelig kommer til at spilde på den... sys bare det er mange penge, for noget som de MÅSKE slet ikke behøver

Jeg tror på at det er lige så godt for dem at mærke underlaget, som du siger er de jo godt polstret. Vi har ingen pude på vores.

Men lyder altså super fedt med en grøn og en blå, GO FOR IT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Sakris

Malene84 skriver:

åååhh tør dårlig skrive det her.. ved I nok skal komme efter mig MEN... er det ikke en smule pylret med den hynde der? Jeg sad på Tripp Trapp for 25 år siden UDEN hynde, og min røv fejler sgu ikke noget. hehe. Jeg tænker bare... de har jo ble på, og jeg kan se at den er vildt ulækker hjemme hos mine veninder fordi børnene selvfølgelig kommer til at spilde på den... sys bare det er mange penge, for noget som de MÅSKE slet ikke behøver

Hehe... Nej det har du ret i. Min mor syede nogle siddehynder til min bror. Fordi stoffet gjorde at han havde sværere ved at komme op af stolen. Han ville stå op alle vegne. Det var til vask konstant. Men tænker om det nye babysæt - selvom det er virkelig grimt - måske afhjælper det problem?

Go for it med en grøn og en blå. Nu har du jo startet temaet i børneværelset. Mine søskende har også hver sin farve.

Anmeld

2. august 2010

Malene84

Sakris skriver:

Hehe... Nej det har du ret i. Min mor syede nogle siddehynder til min bror. Fordi stoffet gjorde at han havde sværere ved at komme op af stolen. Han ville stå op alle vegne. Det var til vask konstant. Men tænker om det nye babysæt - selvom det er virkelig grimt - måske afhjælper det problem?

Go for it med en grøn og en blå. Nu har du jo startet temaet i børneværelset. Mine søskende har også hver sin farve.

haha lige præcis.. men shit... det ender med at de vokser op og kun tror der findes blå og grøn

Anmeld

2. august 2010

Sakris

Malene84 skriver:

haha lige præcis.. men shit... det ender med at de vokser op og kun tror der findes blå og grøn

Hehe.... ja, gør der ikke også kun det? Så må du lærer dem noget om nuancer

Anmeld

2. august 2010

SHERO

Malene84 skriver:

bestemt ikke...jeg fortryder i hvert fald jeg har købt en hynde... Den er så ulækker, vasker den 2-3 gange om ugen, og det er selvom Elias ikke spiser selv... Han får fat i skeen eller propper fingerne i munden alligevel og smørre det ud over det hele... suk... Så tror også jeg snart jeg dropper den... Den er bare lidt rar for han skøjter lidt rundt på sædet uden... :-D

Anmeld

2. august 2010

LauraLW

Vilma fik en trip trap i dåbsgave af min bror. - Det er en brugt trip trap som han har malet blank sort og med autolak uden på (er blevet SÅ flot).

- MEN det jeg vil sige er mht bøjlen: Hvis I kan så køb den gamle træbøjle! Det er mit bedste råd til jer. - Har set billeder af små babyer med dejlige tykke lår som simpelthen ikke kan være i den nye af plastik! Træbøjlen er dog ikke så nem at finde efterhånden (jeg fandt til sidst min i sort i Slagelse) men det er bestemt forsøget værd (udover at den også er flottere at kigge på hehe)

- Et baby set med træbøjlen er: Bøjle, læderstrop og plastik ryglænet, og det passer så vidt jeg ved også til de nye stole.

Laura

Anmeld

2. august 2010

Malene84

såååå nu har min mor og jeg bestilt 2 sorte med tilhørende babysæt tænker at jeg så selv kan dekorere dem med navn i blår og grønt, når de kommer frem. det ska nok blive super!!!

Anmeld

2. august 2010

misslea

Malene84 skriver:

jeg har virkelig overvejet det - MANGE GANGE... men jeg kender ikke nogen som kan male dem!!! Stolene bliver en gave til drengene fra mien forældre - dåbsgave men derfor kan man jo sagtens finde det billigeste sted. har det så dårligt med at vores venner og familie skal give begge børn gaver - bliver pludselig dyrt for alle, og ikke bare for os. heh

Heheheh.... ja for søren da - det er jo selvfølgelig dobbelt op hver gang.... MEN heldigvis får man jo også dobbelt så meget igen fra dem, når nu I er så heldige at have 2 dejlige unger

Og ja - selvom det er en gave, så kan man da lige så godt spare, hvor der spares kan... det er klart!!

Anmeld

2. august 2010

dorthemus

Malene84 skriver:

er helt enig - det er så grimt med det plastik look... hmm.. forhandlerne er vist heller ikke så glade for det

og jeg overvejede at købe en grøn og en blå stol - men tør ikke. hahaha

Gør det dog  Jeg har lige bestilt en grøn

Anmeld

2. august 2010

dorthemus

Mussen2 skriver:

Jeg købte en trip trap stol hos dem samt to autostole, mener forsendelse til døren var kr. 250. Skriv endeli hvis jeg kan hjælpe..

Sparede masser af penge

Hos  www.skandic.de er der gratis forsendelse fra Tyskland til DK og priserne er de samme som hos babyonline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.