Køb stokke billigt på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

Delilah

Stokke stol? er det en triptrap?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Mor til L&S

Delilah skriver:

Stokke stol? er det en triptrap?

Ja

Anmeld

2. august 2010

SHERO

dorthemus skriver:

Nu har jeg været inde og tjekke Stokke´s hjemmeside. Hynden kan godt sidde på den. Synes jeg har læst et sted at den gamle bøjle ikke kan monteres på de nye stole..hmmm

Jeg (eller elias var) var så heldig at få en grøn trip trap med baby indsats... Jeg fik den sidste de havde med træbøjlen. Men de sagde at man sagtens kunne bruge de nye... Så tror kun det er de heeelt gamle stole.. .:-)

Anmeld

2. august 2010

misslea

Malene84 skriver:

Godaften tøser... nu har jeg jagtet priser hele aftenen, da jeg jo skal have 2 stokke stole. Jeg NÆGTER at give, hvad de koster i Danmark... men se lige den her side.. super billigt

www.babyonlineshop.de

Hej Malene....

Jeg kan VIRKELIG godt forstå dig... de er mega dyre, og du har endda 2 dejlige unger, som skal have en at sidde i!!

Jeg synes stadig det er ret dyrt, selvom man sparer noget ved at købe dem i Tyskland...!! Jeg ved DOG godt, at de holder i evigheder, og er af super kvalitet!!!

Mit problem har været, at jeg ikke bryder mig om de nye babyindsater... kan meget bedre li' de gamle i træ

Så jeg besluttede helt fra start, at jeg ville købe en billig ældre Trip Trap og få den malet!! Så kan jeg også få den i PRÆCIS den farve, jeg ønsker!!! Jeg købte en på Trendsales inkl. bøjle og hynde for 350 kr!! Og den skal jeg så have min svigerfars bekendte til at male for os (han er uddannet maler, og kan denslags)!!!

Efterfølgende har jeg fået endnu 2 stk's forværende af mit arbejde, som havde skiftet de gamle stole ud med nye, og spurgte, om jeg ikke ville have et par stykker...!! Så de ryger hjem til 2 x bedsteforældre... heheh

Så hvis du ikke vil ofre alt for mange penge på stolene, kunne du jo overveje at købe den brugt og selv sætte dem lidt i stand...

Mange fra mig - og pøj pøj med stolejagen!!!

Anmeld

2. august 2010

Malene84

bagger26 skriver:

Er jeg den eneste der ikke forstår hvorfor de har ændret babybøjlen SÅ meget i år.. Syntes den ser meget upraktisk ud. De kan da ikke bruge den lige så længe som den gamle træbøjle, og må indrømme jeg ikke er vild med der nye plastisk look..

Her hjemme har vi først nu taget træbøjlen af mads's stol, han er 2½, men han bliver ikke siddende hvis ikke den er på og så spiser han kun 5 bidder og vil ned at lege igen. Med den nye bøjle de har lavet, vil det i hvertfald blive umuligt at bruge den så længe.. Har også været ude og kigge på den live og syntes bare deres lår kan blive særlig store, før man får problemer med at få den ned og ud af stolen...

Jeg køber stolen uden babyset, har et fra mads af hvor jeg så får malet træbøjlen i steder... skla bare lige ud at tjekke om den gamle bøjle kan bruges på den nye stol, men de er sikkert så kvikke at lave hullet om så den ikke kan bruges.. øv... 

er helt enig - det er så grimt med det plastik look... hmm.. forhandlerne er vist heller ikke så glade for det

og jeg overvejede at købe en grøn og en blå stol - men tør ikke. hahaha

Anmeld

2. august 2010

Malene84

åååhh tør dårlig skrive det her.. ved I nok skal komme efter mig MEN... er det ikke en smule pylret med den hynde der? Jeg sad på Tripp Trapp for 25 år siden UDEN hynde, og min røv fejler sgu ikke noget. hehe. Jeg tænker bare... de har jo ble på, og jeg kan se at den er vildt ulækker hjemme hos mine veninder fordi børnene selvfølgelig kommer til at spilde på den... sys bare det er mange penge, for noget som de MÅSKE slet ikke behøver

Anmeld

2. august 2010

bagger26

Malene84 skriver:

er helt enig - det er så grimt med det plastik look... hmm.. forhandlerne er vist heller ikke så glade for det

og jeg overvejede at købe en grøn og en blå stol - men tør ikke. hahaha

Nej det kan jeg godt forstå hvis de ikke er. Kan også være jeg bare ikke lige har gennemskuet pointen. JEg prøver at ringe derud i dag og hører om man kan bruge de gamle bøjler på de nye stole...

Men syntes helt klart du skal købe en blå og grøn stol, elsker min blå stol.. Syntes det er dejlig med de klare farver til børnene, de elsker jo også farver..

Anmeld

2. august 2010

Mussen2

Malene84 skriver:

Godaften tøser... nu har jeg jagtet priser hele aftenen, da jeg jo skal have 2 stokke stole. Jeg NÆGTER at give, hvad de koster i Danmark... men se lige den her side.. super billigt

www.babyonlineshop.de

Jeg købte en trip trap stol hos dem samt to autostole, mener forsendelse til døren var kr. 250. Skriv endeli hvis jeg kan hjælpe..

Sparede masser af penge

Anmeld

2. august 2010

Malene84

misslea skriver:

Hej Malene....

Jeg kan VIRKELIG godt forstå dig... de er mega dyre, og du har endda 2 dejlige unger, som skal have en at sidde i!!

Jeg synes stadig det er ret dyrt, selvom man sparer noget ved at købe dem i Tyskland...!! Jeg ved DOG godt, at de holder i evigheder, og er af super kvalitet!!!

Mit problem har været, at jeg ikke bryder mig om de nye babyindsater... kan meget bedre li' de gamle i træ

Så jeg besluttede helt fra start, at jeg ville købe en billig ældre Trip Trap og få den malet!! Så kan jeg også få den i PRÆCIS den farve, jeg ønsker!!! Jeg købte en på Trendsales inkl. bøjle og hynde for 350 kr!! Og den skal jeg så have min svigerfars bekendte til at male for os (han er uddannet maler, og kan denslags)!!!

Efterfølgende har jeg fået endnu 2 stk's forværende af mit arbejde, som havde skiftet de gamle stole ud med nye, og spurgte, om jeg ikke ville have et par stykker...!! Så de ryger hjem til 2 x bedsteforældre... heheh

Så hvis du ikke vil ofre alt for mange penge på stolene, kunne du jo overveje at købe den brugt og selv sætte dem lidt i stand...

Mange fra mig - og pøj pøj med stolejagen!!!

jeg har virkelig overvejet det - MANGE GANGE... men jeg kender ikke nogen som kan male dem!!! Stolene bliver en gave til drengene fra mien forældre - dåbsgave men derfor kan man jo sagtens finde det billigeste sted. har det så dårligt med at vores venner og familie skal give begge børn gaver - bliver pludselig dyrt for alle, og ikke bare for os. heh

Anmeld

2. august 2010

bagger26

Malene84 skriver:

åååhh tør dårlig skrive det her.. ved I nok skal komme efter mig MEN... er det ikke en smule pylret med den hynde der? Jeg sad på Tripp Trapp for 25 år siden UDEN hynde, og min røv fejler sgu ikke noget. hehe. Jeg tænker bare... de har jo ble på, og jeg kan se at den er vildt ulækker hjemme hos mine veninder fordi børnene selvfølgelig kommer til at spilde på den... sys bare det er mange penge, for noget som de MÅSKE slet ikke behøver

Jeg brugte hynden indtil han begyndte at spise selv, derefter har jeg altså ikke brugt den, netop fordi den skulle til vask hvergang han havde siddet og spist, så det gad jeg sgu ikke mere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.