Køb stokke billigt på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

dorthemus

bagger26 skriver:

Jamen den er jo heller ikke rigtig lyserøde, den er grisefarvet, grim i hvert fald.... Purple, okay den har jeg ikke set hvor kan man se den henne...

På den hjemmeside som Malene nævner og så på www.skandic.de Den er rigtig flot...flottere end rød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

bagger26

dorthemus skriver:

På den hjemmeside som Malene nævner og så på www.skandic.de Den er rigtig flot...flottere end rød

Hallo jeg har bare brokket mig SÅ meget over de ikke laver den i lilla, kunne virkelig ikke forstå det, når nu det næsten er den mest in farve lige i øjeblikket.. DEJLIGT dorthe tak hehe..

Har endda siddet og kigget på dba for at finde en brugt jeg ville male om til lilla,. Tror dog ikke så meget på egne evner, at det ville blive et super godt resultat, så det gik jeg fra igen hehe..

Anmeld

2. august 2010

dorthemus

bagger26 skriver:

Hallo jeg har bare brokket mig SÅ meget over de ikke laver den i lilla, kunne virkelig ikke forstå det, når nu det næsten er den mest in farve lige i øjeblikket.. DEJLIGT dorthe tak hehe..

Har endda siddet og kigget på dba for at finde en brugt jeg ville male om til lilla,. Tror dog ikke så meget på egne evner, at det ville blive et super godt resultat, så det gik jeg fra igen hehe..

Det var så lidt  Du havde en blå til din dreng ikke? Er det også med babyindsats og kan man sætte hynden på den eller? Og er det kun på de gamle trip trap´er der er en bøjle? Ihh mange såørgsmål

Anmeld

2. august 2010

bagger26

dorthemus skriver:

Det var så lidt  Du havde en blå til din dreng ikke? Er det også med babyindsats og kan man sætte hynden på den eller? Og er det kun på de gamle trip trap´er der er en bøjle? Ihh mange såørgsmål

Jo jeg har en blå til ham med babyinsats. Når du spørg om det kun er de gamle der har bøjle, mener du så, at de ikke har det der ekstra plastik ryglæn?? Det har mit babysæt i hvertfald og den kan man godt sætte hynde på, det er mest praktisk i hvertfald, og de sidder bedre når hynderne er på..

Min har bare ikke den der mærkeligt plastik bøjle som de er begyndt at lave dem med.. hvorfor fatter jeg virkelig ikke.. jeg har tænkt mig at male træbøjlen fra mads's stol, og bruge den på Sofia stol så jeg ikke skal have den der plastik bøjle... (håber dog de ikke har ændret selve stolen så den gl træbøjle ikke passer dertil længere) 

Anmeld

2. august 2010

dorthemus

bagger26 skriver:

Jo jeg har en blå til ham med babyinsats. Når du spørg om det kun er de gamle der har bøjle, mener du så, at de ikke har det der ekstra plastik ryglæn?? Det har mit babysæt i hvertfald og den kan man godt sætte hynde på, det er mest praktisk i hvertfald, og de sidder bedre når hynderne er på..

Min har bare ikke den der mærkeligt plastik bøjle som de er begyndt at lave dem med.. hvorfor fatter jeg virkelig ikke.. jeg har tænkt mig at male træbøjlen fra mads's stol, og bruge den på Sofia stol så jeg ikke skal have den der plastik bøjle... (håber dog de ikke har ændret selve stolen så den gl træbøjle ikke passer dertil længere) 

Nu har jeg været inde og tjekke Stokke´s hjemmeside. Hynden kan godt sidde på den. Synes jeg har læst et sted at den gamle bøjle ikke kan monteres på de nye stole..hmmm

Anmeld

2. august 2010

bagger26

dorthemus skriver:

Nu har jeg været inde og tjekke Stokke´s hjemmeside. Hynden kan godt sidde på den. Synes jeg har læst et sted at den gamle bøjle ikke kan monteres på de nye stole..hmmm

Det vil også ligne dem at ændre det, tsk tsk.. Det har de i hvert fald gjort engang før hvor de ændrede lidt på de gl træbøjler, så den nye slags træbøjler ikke kunne passe de gamle stol, så ja havde også lidt regnet med det denne gang. Syntes bare det er synd de har lavet så lidt plads til lårene med de nye bøjler, det begrænser meget hvor længe man kan bruge dem.

Anmeld

2. august 2010

dorthemus

bagger26 skriver:

Det vil også ligne dem at ændre det, tsk tsk.. Det har de i hvert fald gjort engang før hvor de ændrede lidt på de gl træbøjler, så den nye slags træbøjler ikke kunne passe de gamle stol, så ja havde også lidt regnet med det denne gang. Syntes bare det er synd de har lavet så lidt plads til lårene med de nye bøjler, det begrænser meget hvor længe man kan bruge dem.

Okay øv ja...min datter har allerede nogle solide stammer  Hvor længe kunne din dreng sidde i babyindsatsen og ku han så ikke bruge den før han var stor nok til at sidde selv???

Anmeld

2. august 2010

bagger26

dorthemus skriver:

Okay øv ja...min datter har allerede nogle solide stammer  Hvor længe kunne din dreng sidde i babyindsatsen og ku han så ikke bruge den før han var stor nok til at sidde selv???

Plastik ryglænet kan man fjerne før man fjerner bøjlen, så selve ryglænet brugte han til han blev 1 år. Men de kan ikke bruge den før de kan sidde selv, så skal de i hvertfald støttes ekstra med dyne eller tæppe.

Selve bøjlen tog i af i går hehe, han har det med at rende fra bordet lnagtid før end han er mæt hvis ikke den er på. Han er 2½ og det er i hvert fald umuligt at bruge den nye plastik bøjle så længe, dog uden at vide det 100% selvfølgelig.

Var ude i babaysam og se den live for 2 dage siden, og kan bare ikke se hvordan man skal få børn på hans alder i og ud af bøjlen... Ved godt det nok ikke er tiltænkt, at børn i hans alder stadig bruger den, men vi har bare været glad for den. Den minimere en masse kampe, når kan vil gå fra bordet før end han næsten er begyndt med at spise.  

Anmeld

2. august 2010

Vial

Tak for tippet..

Og hvor cool er det lige ,at man kan få den i lilla, det skal jeg straks tjekke ud.

Jeg havde tænkt mig at købe dem hos

http://www.babyparadies-shop.de/store/index.php?language=en

Der købte jeg autostole. Forsendelse koster der 8,90 euro.

Nu må jeg lige se, om det andet er billigere.

Anmeld

2. august 2010

Susanne79

Vi har opdaget at det sagtens kan betale sig at hente babyudstyr i Tyskland. Vi købte fornylig stokke stol, babyindsats m. plastikbøjle og hynde i Süderlugum ( ved Sædgrænsen). Prisen blev ca. 1700,-.

Men også på andre områder er der besparelser. F.eks. sutter til Avent flasker er 20 kr. billigere end herhjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.