Køb stokke billigt på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

82Miraklet

dorthemus skriver:

Kan se at jeg sparer 500 kr ialt incl. forsendelse...på grøn stol, hynde, babyindsats, tray og sele...det er da okay

Har man egentlig brug for selen??

Vi har til vores børn aldrig haft brug for sele, så som udgangspunkt vent med at købe sele til man ved om det bliver en nødvendighed !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

bagger26

dorthemus skriver:

Okay tak

Hun vandt også det der tray i en konkurrence, hun bruger det da men hun siger selv, at det ikke var et hun ville give penge for. Babysam kører et tilbud indtil slutningen af august, hvor man får et gratis tray med hvis man køber stol og babyset..

PS er HELT syg med den grønne stol.. Men jeg ender dog med at købe den traditionelle tøsefarvet røde, syntes ellers den grønne er SÅ fed, men kan bare ikke få mig til at købe den til hende.. Totalt åndsvagt af mig.... hehe...

Anmeld

1. august 2010

bagger26

Er jeg den eneste der ikke forstår hvorfor de har ændret babybøjlen SÅ meget i år.. Syntes den ser meget upraktisk ud. De kan da ikke bruge den lige så længe som den gamle træbøjle, og må indrømme jeg ikke er vild med der nye plastisk look..

Her hjemme har vi først nu taget træbøjlen af mads's stol, han er 2½, men han bliver ikke siddende hvis ikke den er på og så spiser han kun 5 bidder og vil ned at lege igen. Med den nye bøjle de har lavet, vil det i hvertfald blive umuligt at bruge den så længe.. Har også været ude og kigge på den live og syntes bare deres lår kan blive særlig store, før man får problemer med at få den ned og ud af stolen...

Jeg køber stolen uden babyset, har et fra mads af hvor jeg så får malet træbøjlen i steder... skla bare lige ud at tjekke om den gamle bøjle kan bruges på den nye stol, men de er sikkert så kvikke at lave hullet om så den ikke kan bruges.. øv... 

Anmeld

1. august 2010

dorthemus

www.scandic.de  er der gratis forsendelsesomkostninger  Man sparer 400 kr. på stol, hynde og babyindsats ift. DK.

Anmeld

1. august 2010

dorthemus

bagger26 skriver:

Hun vandt også det der tray i en konkurrence, hun bruger det da men hun siger selv, at det ikke var et hun ville give penge for. Babysam kører et tilbud indtil slutningen af august, hvor man får et gratis tray med hvis man køber stol og babyset..

PS er HELT syg med den grønne stol.. Men jeg ender dog med at købe den traditionelle tøsefarvet røde, syntes ellers den grønne er SÅ fed, men kan bare ikke få mig til at købe den til hende.. Totalt åndsvagt af mig.... hehe...

Jeg elsker GRØN...så det kommer Runa også til

...gider ikke den tray heller..

Anmeld

1. august 2010

dorthemus

Maria82 skriver:

Vi har til vores børn aldrig haft brug for sele, så som udgangspunkt vent med at købe sele til man ved om det bliver en nødvendighed !!

Anmeld

1. august 2010

bagger26

dorthemus skriver:

Jeg elsker GRØN...så det kommer Runa også til

...gider ikke den tray heller..

Det er også bare en fed farve, køber rigtig meget til min søn i grønt, ved bare ikke hvorfor jeg er så tilbageholden med at gøre det til hende. Har den turkise stol til mads, og vil så gerne have den grønne men men men kender mig selv så godt, at jeg VED jeg køber den røde, den syntes jeg nu også er fed. NÆGTER dog at købe den lyserøde... hehe..

Anmeld

1. august 2010

dorthemus

dorthemus skriver:

www.scandic.de  er der gratis forsendelsesomkostninger  Man sparer 400 kr. på stol, hynde og babyindsats ift. DK.

Ihh altså det er selvfølgelig www.skandic.de med K

Anmeld

1. august 2010

dorthemus

bagger26 skriver:

Det er også bare en fed farve, køber rigtig meget til min søn i grønt, ved bare ikke hvorfor jeg er så tilbageholden med at gøre det til hende. Har den turkise stol til mads, og vil så gerne have den grønne men men men kender mig selv så godt, at jeg VED jeg køber den røde, den syntes jeg nu også er fed. NÆGTER dog at købe den lyserøde... hehe..

Den lyserøde er faneme også grim  Grøn passer herhjemme...men så også purple, den var også rigtig flot!

Anmeld

1. august 2010

bagger26

dorthemus skriver:

Den lyserøde er faneme også grim  Grøn passer herhjemme...men så også purple, den var også rigtig flot!

Jamen den er jo heller ikke rigtig lyserøde, den er grisefarvet, grim i hvert fald.... Purple, okay den har jeg ikke set hvor kan man se den henne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.