Hvad synes I om.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

Svei

Tina2 skriver:

Præcis!!! Hvorfor sku man kalde sine unger det alle andre hedder og så lade dem døje alle skoleårene med at blive genkendt på efternavnets forbogstav, når man selv hadede det!?

Iøvrigt så synes jeg der er super mange flotte og spændende navne, så kan ikke se hvorfor man sku kalde dem noget HELT alm, hvis man ikke er til det.....

Synes da det er fint nogle gør det når de godt kan li' alle de alm navne eller gamle danske navne, men man har da forskellig smag....

Nemlig... helt enig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Lillefe

Er mest til Sigga syntes det er rigtigt sødt

Forstår dig godt lidt med det der med navne... jeg har dog en lidt besværlig en herhjemme nogen gange *G* han syntes jeg valgte nogle underlige navne da jeg kom med forslag.. så vi endte med Nadia. Det kendte jeg ikke nogen som hed (selvom det er mere kendt)

Denne gang har vi dog valgt noget som der ikke er så mange som hedder.. men han er meget besværlig når det handler om drenge navne han kan slet ikke lide nogen.. *G*

Anmeld

26. juli 2010

Tina2

Eva. skriver:

Nemlig... helt enig...

Iøvrigt er Hubert egentlig et ret fedt navn:-) Kan også godt li' Ludvig :-) Sådan lidt "tunge" drengenavne:-)

Anmeld

26. juli 2010

otlitrom

KaMa skriver:

Jeg synes, at det første lyder lidt som et sort-amerikansk navn. Ikke lige min stil.

Det andet navn, synes jeg er rigtig fint. Gik på skole med en pige, der hedder det.

Jeg er enig med KaMa, så jeg låner lige hendes svar

Anmeld

27. juli 2010

Svei

Tina2 skriver:

Iøvrigt er Hubert egentlig et ret fedt navn:-) Kan også godt li' Ludvig :-) Sådan lidt "tunge" drengenavne:-)

Ja...Ludvig er godt...hedder min søsters hund... lå inden jeg skulle sove og tænkte på navne til jeres lillesøster... men den er sgu svær...

Anmeld

27. juli 2010

Tina2

Eva. skriver:

Ja...Ludvig er godt...hedder min søsters hund... lå inden jeg skulle sove og tænkte på navne til jeres lillesøster... men den er sgu svær...

Ja, det er den..... Og det er faktisk lidt træls at ha' det sådan, når vi de andre gange bare har fundet det/haft det med det samme... Så ind imellem kan jeg helt panikke, da jeg slet ikke har prøvet at være i uge 33 som nu og ikke haft navnet på plads.....

Anmeld

27. juli 2010

Svei

Tina2 skriver:

Ja, det er den..... Og det er faktisk lidt træls at ha' det sådan, når vi de andre gange bare har fundet det/haft det med det samme... Så ind imellem kan jeg helt panikke, da jeg slet ikke har prøvet at være i uge 33 som nu og ikke haft navnet på plads.....

Kender det... KOnrad var 4½ md- før navnet var på plads og han blev døbt da han var 5 mdr.... så I har jo tid nok,....de to andre havde vi også meget tidlidt i graviditeten...men Konrad var svær, han hed Villads og Virgil også.... men jeg vendte hele tiden tilbage til Konrad..

Anmeld

27. juli 2010

Tina2

Eva. skriver:

Kender det... KOnrad var 4½ md- før navnet var på plads og han blev døbt da han var 5 mdr.... så I har jo tid nok,....de to andre havde vi også meget tidlidt i graviditeten...men Konrad var svær, han hed Villads og Virgil også.... men jeg vendte hele tiden tilbage til Konrad..

Godt du holdt ved, han er da bestemt også en rigtig lille Konrad:-)

Uha, jeg tror jeg ville gå helt i panok, hvis navnet ikke er på plads inden hun bli'r født.... Men det tror jeg nu også vi har:-)

Anmeld

27. juli 2010

Susan1978

årh Tina - altså de navne.. 

vi vidste jo godt hvad Emil skulle hedde hvis han var blevet en pige..

LIV eller GRY..

og var den en dreng skulle han hedde ASK.. øhh og det kom han jo så ik til at hedde alligevel.

men de der Tamica navne er jeg ikke så vilde med.. kan godt lide SIGGA.. hvad med Silja eller Silje -  Malia   (en mellemting mellem Filuca og Milas.

Anmeld

27. juli 2010

Susan1978

Doppelt op..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.