Hvad synes I om.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sigga helt klart.

Ellers kan jeg godt lide Silvia eller Silva/Sylva, Sølve/Sølva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Tina2

Alexis skriver:

Sigga helt klart.

Ellers kan jeg godt lide Silvia eller Silva/Sylva, Sølve/Sølva

Ja, det er så slet ikke min stil indenfor navne, men igen, så ville det da være kedeligt hvis alle hed det samme

Anmeld

26. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tina2 skriver:

Ja, det er så slet ikke min stil indenfor navne, men igen, så ville det da være kedeligt hvis alle hed det samme

Fair nok, hver sin smag

Anmeld

26. juli 2010

SpunkenJo

Tina2 skriver:

Tamica/Tamicca?

Sigga?

Tamica/Tamicca er det overhovedet et godkendt navn?

Og hvor har du det fra?

Hvis man absolut skal synes et eller andet, så er Sigga sødt. Men hvad er der nu galt med Ellen, Sofie, Pernille eller mathilde?

Alle skal hedde et eller andet sært?? (ja efter min mening altså)

Anmeld

26. juli 2010

Mamalou

Tina2 skriver:

Tak :-) Ja, min store datter hedder jo Filuca :-)

Det er rigtigt 

Der var jeg vist ikke helt opmærksom! 

Anmeld

26. juli 2010

Tina2

SpunkenJo skriver:

Tamica/Tamicca er det overhovedet et godkendt navn?

Og hvor har du det fra?

Hvis man absolut skal synes et eller andet, så er Sigga sødt. Men hvad er der nu galt med Ellen, Sofie, Pernille eller mathilde?

Alle skal hedde et eller andet sært?? (ja efter min mening altså)

Det ved jeg ikke om det er, men ved der er flere i landet der hedder det....

Filuca var heller ikke godkendt da vores datter skulle døbes det....

Jeg kan godt li' lidt specielle navne, har altid heddet "Tina C" alle mine år i folkeskolen og det var sgu træls....

Et navn som Mathilde tror jeg at jeg kender 10-12 der hedder, og det synes jeg faktisk ikke er så fedt så.... Iøvrigt bryder jeg mig ikke om gl danske navne- ikke at jeg synes de er grimme, det er bare ikke noget jeg vil kalde mine børn....

Og kan ikke se de navne vores børn hedder er "sære", men nogle synes jo alt udover top 10 listen er udenfor normalen og dem hører jeg så ikke ind under....

Anmeld

26. juli 2010

SpunkenJo

Tina2 skriver:

Jeg kan godt li' lidt specielle navne, har altid heddet "Tina C" alle mine år i folkeskolen og det var sgu træls....

Et navn som Mathilde tror jeg at jeg kender 10-12 der hedder, og det synes jeg faktisk ikke er så fedt så.... Iøvrigt bryder jeg mig ikke om gl danske navne- ikke at jeg synes de er grimme, det er bare ikke noget jeg vil kalde mine børn....

Og kan ikke se de navne vores børn hedder er "sære", men nogle synes jo alt udover top 10 listen er udenfor normalen og dem hører jeg så ikke ind under....

Hver sine lyster

Anmeld

26. juli 2010

Svei

Tina2 skriver:

Hvorfor være en kopi når man kan være en original... jeg er heller ikke til de der, efter min mening, kedelige og slidte navne...så kan virkelig godt følge dig... får jeg en datter en dag skal hun hedde Yrsa og en søn Hubert eller Trygve...

Anmeld

26. juli 2010

Tina2

Eva. skriver:

Hvorfor være en kopi når man kan være en original... jeg er heller ikke til de der, efter min mening, kedelige og slidte navne...så kan virkelig godt følge dig... får jeg en datter en dag skal hun hedde Yrsa og en søn Hubert eller Trygve...

Præcis!!! Hvorfor sku man kalde sine unger det alle andre hedder og så lade dem døje alle skoleårene med at blive genkendt på efternavnets forbogstav, når man selv hadede det!?

Iøvrigt så synes jeg der er super mange flotte og spændende navne, så kan ikke se hvorfor man sku kalde dem noget HELT alm, hvis man ikke er til det.....

Synes da det er fint nogle gør det når de godt kan li' alle de alm navne eller gamle danske navne, men man har da forskellig smag....

Anmeld

26. juli 2010

Tina2

SpunkenJo skriver:

Hver sine lyster

Du lyder noget provokeret af de navne jeg har skrevet? Men du skriver jo også "hvis man absolut skal synes noget" og det er der bestemt ingen der har bedt dig om  Der er skam ingen tvang ved at svare på indlæg herinde.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.