Hvad synes I om.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

Tina2

SpunkenJo skriver:

Afveje.....?

Jeg er bare mere til ren og klar tale, men blev i tvivl om du hentydede noget. Derfor tænkte jeg bare luge at spørge direkte og undgå evt. Misforståelser

Jamen som jeg skriver er det skam ikke en hentydning til dig.... Spørger jo bare herinde hvad folk synes om de navne og så er det da fint der er delte meninger, sådan er det jo med alting....

Det jeg synes der var lidt underligt ved indlægget var den sætning med at "hvis man absolut skal synes noget", og det er der jo ingen der siger man skal  Det står jo en ganske frit:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

SpunkenJo

Tina2 skriver:

Jamen som jeg skriver er det skam ikke en hentydning til dig.... Spørger jo bare herinde hvad folk synes om de navne og så er det da fint der er delte meninger, sådan er det jo med alting....

Det jeg synes der var lidt underligt ved indlægget var den sætning med at "hvis man absolut skal synes noget", og det er der jo ingen der siger man skal  Det står jo en ganske frit:-)

det skrevne ord, kan nogen gange være svær at gennemskue tonen i

Anmeld

29. juli 2010

Tina2

SpunkenJo skriver:

det skrevne ord, kan nogen gange være svær at gennemskue tonen i

Præcis

Anmeld

2. august 2010

Maja88

Jeg vil helt klart sige Sigga... hvis jeg får en pige skal hun hedde Aprilla... så kan også lide lidt specielle navne

Anmeld

4. august 2010

HelleBelle

hej Tina.

Af de 2 navne du har synes jeg klart Sigga er sødest, er ikke så vild med det andet og synes det ligger for tæt op af Filuca.

Men nu du bliver inspireret af de kendes børns navne hva så med Apple? hi hi mon dog , eller Tallulah Belle ????

Kasandra er jeg også vild med, og synes det passer fint til Milas og Filuca.

Anmeld

4. august 2010

Sofie

Tina2 skriver:

Tamica/Tamicca?

Sigga?

Hej Tina...

Jamen jeg kan altså rigtig godt li' både Tamica/Tamicca & Sigga.. sååå det var ikke meget hjælp vel

Men er I gået helt væk fra Micca som I også talte lidt om??? Det kan jeg også rigtig godt li'.

Og jeg syntes alle 3 navne passer godt til Filuca & Milas

Kh Sofie

Anmeld

4. august 2010

Maddox

Tina2 skriver:

Hej Julie, kan også rigtigt godt li begge to... Men synes Tamica passer bedst til de andres navne..... Thomas og Filuca kan bedst li' Tamica.... Og så er der tre stavelser i som i Filuca- ikke at det betyder en skid, men måske derfor det lyder bedre, jeg ved det ikke.....

Argh, det er ikke let!!!

Lige præcis hvad jeg tænkte

Tamica passer super godt sammen med de to andre navne, da der (som du selv skriver) er 3 stavelser i, som i Filuca's navn

Desuden er Tamica da et super sødt og anderledes navn  - Jeg siger GO FOR IT!

Jeg er selv slet heller ikke til de helt almindelige navne, og hvis jeg engang får endnu en datter, er drømmenavnet Tallulah

Anmeld

4. august 2010

SpunkenJo

Maja88 skriver:

Jeg vil helt klart sige Sigga... hvis jeg får en pige skal hun hedde Aprilla... så kan også lide lidt specielle navne

Aprilla, er det ikke en motorcykel....?

Anmeld

4. august 2010

Tina2

HelleBelle skriver:

hej Tina.

Af de 2 navne du har synes jeg klart Sigga er sødest, er ikke så vild med det andet og synes det ligger for tæt op af Filuca.

Men nu du bliver inspireret af de kendes børns navne hva så med Apple? hi hi mon dog , eller Tallulah Belle ????

Kasandra er jeg også vild med, og synes det passer fint til Milas og Filuca.

Hej Helle:-)

Ja det er ikke helt let med de navne den her gang.... Havde jo drengenavnet men INGEN pigenavne......

HAR faktisk haft Tallulah i tankerne, he he:-) Synes det er et helt fantastisk navn, men synes ikke det passer til de andre og der er en anelse for meget L-lyd i ;-)

Anmeld

4. august 2010

Tina2

Sofie skriver:

Hej Tina...

Jamen jeg kan altså rigtig godt li' både Tamica/Tamicca & Sigga.. sååå det var ikke meget hjælp vel

Men er I gået helt væk fra Micca som I også talte lidt om??? Det kan jeg også rigtig godt li'.

Og jeg syntes alle 3 navne passer godt til Filuca & Milas

Kh Sofie

Hej Sofie....

Ja, vi kom lidt væk fra Micca igen, kan jo godt li' det, men det er vist mest brugt som drengenavn (Mika)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.