Hvad synes I om.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

Chamomile

Jeg er mest til Sigga, men det andet er nu også sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Tina2

Lolise skriver:

Jeg er mest til Tamica...

Min bonus datter hedder Lucca - det er også et specielt og pænt navn 

Tak :-) Ja, min store datter hedder jo Filuca :-)

Anmeld

26. juli 2010

Silvermist

Tina2 skriver:

Tamica/Tamicca?

Sigga?

Jeg synes bedre om Tamica end Tamicca, men ville dog ikke selv vælge disse navne. Men det er selvfølgelig jeres mening der tæller.

Sigga, det navn har vi ihvertfald i Island. Vi bruger også navnet Sigga som en forkortet udgave (et kælenavn) af diverse navne, som bl.a. Sigrún, Sigríður osv. Det er da et meget sødt navn.

Min far i Island hedder Sigurður og hans kælenavn er Siggi.

Anmeld

26. juli 2010

Silvermist

Tak :-) Ja, min store datter hedder jo Filuca :-)

Jeg er vild med navnet Filuca

Anmeld

26. juli 2010

mor_sabina

Det er vel med alle navne at når først de hedder det så kan de slet ikke passe til andet.
Jeg synes ikke de ligger ligeså nemt og flot på tungen som filuca og milas, måke kommer du pludselig på noget tredje eller måske siger det bare sig selv en dag

Held og lykke i jagten

Anmeld

26. juli 2010

L.J.L

Tina2 skriver:

Ja, det er jo så forskelligt og helt ok:-)

Jeg er slet ikke til de almindelige navne som alle hedder, hed selv Tina C i alle skoleår, hvilket jeg var mega træt af.....

De to andre jeg har hedder Filuca og Milas, så ku' aldrig drømme om et ganske almindeligt navn til den sidste :-) Det skal jo passe til de andre :-)

Jeg synes Sigga lyder lidt som et hundenavn hvis jeg skal være ærlig  Tamicca hmmm det kan måske godt gå an... Ellers hvad med Malika? Det passer da også sødt til Filuca og Milas

Anmeld

26. juli 2010

NaFe

Jeg syntes det nogle søde navne....

syntes tamica passer bedst til dine andre børns navne, men er nu også vild med sigga... hmmm... hva med malica eller maluca...

hilsen natasja som syntes navnet filuca er så smukt, har selv en feluca...

Anmeld

26. juli 2010

Delilah

Tina2 skriver:

Eller færørsk.... Har hørt begge dele og at det betyder "sejr", men betydningen af navnet har ikke nogen betydning her :-)

Hvis det betyde sejr på færøsk skal det være "Sigra"

Anmeld

26. juli 2010

Tina2

Silvermist skriver:

Jeg synes bedre om Tamica end Tamicca, men ville dog ikke selv vælge disse navne. Men det er selvfølgelig jeres mening der tæller.

Sigga, det navn har vi ihvertfald i Island. Vi bruger også navnet Sigga som en forkortet udgave (et kælenavn) af diverse navne, som bl.a. Sigrún, Sigríður osv. Det er da et meget sødt navn.

Min far i Island hedder Sigurður og hans kælenavn er Siggi.

Ville også stave det Tamica:-)

Anmeld

26. juli 2010

Tina2

Silvermist skriver:

Jeg er vild med navnet Filuca

Tak, det bestemte jeg lang tid før jeg overhovedet planlagde at blive gravid- at fik vi nogensinde en datter sku hun hedde det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.