Hvad synes I om.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

Tina2

JulieE skriver:

Altså... Lars har en rigtig god veninde fra sin Spejdertid der hedder Mika, så det kan også bruges som pigenavn. Synes faktisk det er super sødt som pigenavn. -Som drengenavn er det nok en nummer for finsk til mig *GG*

Ja jeg kan jo også supergodt li det og synes mest det er et pigenavn:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

Tina2

Solajma skriver:

Haha.. havde slet ikke set at navnet var blevet nævnt, hvor pudsigt  Jeg har læænge været fuldstændig forelsket i det navn

Men uhh det kan være svært med de navne.. Da jeg valgte navnet til Filippa, kendte jeg absolut INGEN med det navn (udover Nicolaj Coster Waldau's datter) Og ligesom dig ville jeg gerne undgå, at hun skulle kendes på efternavn. Jeg har selv ALDRIG gået i en skoleklasse, hvor der ikke har været mindst én mere der hed Anja. Men selv om jeg synes jeg havde fundet et helt unikt navn, er de alligevel 2 Filippa'er i hendes klasse (og så i den lillebitte by, vi bor i) Så nu er hun Filippa M.

Ja, de havde det vist skønt sammen de to.. Filippa snakker ihvertfald også en del om Filuca, og har flere gange spurgt om ikke hun kan komme til at lege med hende igen  Er sikker på at jeg skal hilse igen mange gange

Hold op hvor træls der er en mere der hedder det samme :-((((

Ihh, Filuca blev glad for at få en hilsen fra Filippa- hun snakker også om at lege med hende igen, så vi må jo bare snart ses igen

Anmeld

5. august 2010

Maddox

Tina2 skriver:

Hold op hvor træls der er en mere der hedder det samme :-((((

Ihh, Filuca blev glad for at få en hilsen fra Filippa- hun snakker også om at lege med hende igen, så vi må jo bare snart ses igen

Ja, det kunne da ihvertfald være smadder hyggeligt

Anmeld

5. august 2010

Tina2

Solajma skriver:

Ja, det kunne da ihvertfald være smadder hyggeligt

Helt sikkert, vi er bestemt klar, hvis vi kan finde en weekend:-)

Anmeld

5. august 2010

Miamaja

Nej tak

Anmeld

6. august 2010

Maja88

SpunkenJo skriver:

Men det minder mig om en motorcykel ha ha ha

ka folk ikke lide det?

Det jeg syns der er dejligt ved navnet er, at det udtales som det staves, og at man som bærer af navnet ikke har svært ved at kære at stave sit eget navn. Der er lissom "raison" i tingene

- og så har navne med a, har i mine ører, en dejlig klang.

Men hvor kommer navnet fra? Personligt er jeg mest til de (kedelige) traditionelle, og forstår ikke altid hvorfor det er så vigtigt man hedder noget helt specielt og anderledes? Barnet er jo unikt i sig selv. Et navn gør ikke et bane mere unikt, det er individet selv der gør det

Jamen har haft en i ´vuggestuen hvor jeg var i praktik som hed det og jeg faldt bare pladask for det.

Men situationen er den at vi har 3 pigenavne og 2 drengenavne så er der lidt at vælge imellem

vi har:

1) Aprilla

2)Isabella

3) Karoline

og til drenge navne har vi:

1)Alexander

2) Benjamin

så som du kan se er det ikke kun specielle navne og det er ikke noget vi bevidst går efter.. vi går bare efter de navne vi kan lide...

Anmeld

6. august 2010

wamse

Synes navnet Sigga er rigtig flot

Anmeld

6. august 2010

SpunkenJo

Maja88 skriver:

Jamen har haft en i ´vuggestuen hvor jeg var i praktik som hed det og jeg faldt bare pladask for det.

Men situationen er den at vi har 3 pigenavne og 2 drengenavne så er der lidt at vælge imellem

vi har:

1) Aprilla

2)Isabella

3) Karoline

og til drenge navne har vi:

1)Alexander

2) Benjamin

så som du kan se er det ikke kun specielle navne og det er ikke noget vi bevidst går efter.. vi går bare efter de navne vi kan lide...

Anmeld

8. august 2010

Sitrani

Synes om begge navne!  Jeg er selv til de lidt mere specielle navne, uden det går over og bliver sært.. Så mine børn kommer også til at hedde noget, som ikke ret mange andre hedder  Tamica er sødt.. Sigga er også pænt, men har hørt det nogle gange snart, så hvis du væger Tamica får du sikkkert en lille pige, som ikke kommer til at støde på nogen, som hedder det samme

Anmeld

8. august 2010

Tina2

STN skriver:

Synes om begge navne!  Jeg er selv til de lidt mere specielle navne, uden det går over og bliver sært.. Så mine børn kommer også til at hedde noget, som ikke ret mange andre hedder  Tamica er sødt.. Sigga er også pænt, men har hørt det nogle gange snart, så hvis du væger Tamica får du sikkkert en lille pige, som ikke kommer til at støde på nogen, som hedder det samme

Ja jeg er faktisk også kommet længere og længere væk fra Sigga siden jeg oprettede indlægget, så kan klart bedst li' Tamica:-) Og min mand og datter har sagt det er deres favorit, så nu må vi se om det bliver det:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.