mor_sabina skriver:
Hvad var drengenavnet om man må spørge, eller er det hemmeligt til nummer 4
Har i nogle kriterier til navne, antal bogstaver eller lign? Du må se noget topmodel, der er altid mange anderledes og flotte navne
Drengenavnet var Mingus
Elsker bare det navn! :-)
He he, her bli'r ingen nummer 4, hende i maven bli'r den sidste 
Næh, ingen bestemte ting vi går efter i navne, jeg bli'r åbenbart ret inspireret af hvad de kendes unger hedder.... Da jeg stadig ingen børn havde og ikke var gravid så jeg Jason Watt og Majbritt Wingsøe i Go'aften DK med deres twins, og de hedder jo Noah og Filuca.... Var HELT solgt og sagde til min mand at fik vi nogensinde en datter sku' hun hedde Filuca
Så der var slet ingen tvivl da jeg så havde hende i maven:-)
Med Milas var det lidt sværere og jeg ku ikke rigtig finde nogle, men fandt så navnet på Netbabys navngivningsside.... Havde Mingus som 2. valg. Det har jeg fra Helena Christensens søn.....
Denne gang havde vi så Mingus til dreng og ingenting til pige.... Ku rigtig godt li Anine/Anina (Pernille Aalunds datter) men synes dog ikke det passer til de andre navne overhovedet.....
Sigga så jeg i et blad at Oliver Bjerrehuus' datter skulle hedde:-) Kan huske jeg læste om en pige der hed Sigge da jeg var yngre, og det navn kan jeg også rigtig godt li', vil dog rigtig gerne ha' A i pigenavne- ved ikke hvorfor.....
Jeg er på en septemberterminsgruppe på en anden side og der var en der foreslog Tamica og det kan vi bare rigtig godt li:-)
Anmeld