Hvad synes I om.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

Tina2

Eva. skriver:

Af de to klart Sigga, men synes bare let det kan lyde som cirka, men det er måske bare hernede med vores udtale.. det andet lyder for amerikansk Ricky Lake agtigt...men hvad med Vigga, det er da sødt..

Vigga kan jeg ikke li..... Ligger alt for tæt op af Viggo som jeg slet ikke kan li.....

Er meget i tvivl med Sigga.... Har bedst kunnet li det den sidste måned, men nu hælder jeg mest til Tamica.... Synes slet ikke det lyder amerikansk :-)

Åha så svært det er, havde også Micca, men alle mener jo det mest er et drengenavn (Mika)....

De to første gange havde vi bare NAVNET, og har slet ikke haft det bøvl med at vælge som denne gang....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

FrkT

Helt ærligt synes jeg absolut ikke om Sigga, så skulle jeg vælge ville det være Tamica, men må indrømme at jeg egentlig ikke bryder mig om nogle af navnene.... synes ikke det lyder som menneskenavne...

Men husk at I skal vælge hvad I bedst kan lide, ikke hvad vi bedst kan..

Anmeld

26. juli 2010

twinboys

Tamica hvis jeg skulle vælge...

Anmeld

26. juli 2010

JulieE

Jeg synes klart bedst om Sigga, men Tamica passer rigtig godt sammen med de to stores  navne

Anmeld

26. juli 2010

Tina2

FrkT skriver:

Helt ærligt synes jeg absolut ikke om Sigga, så skulle jeg vælge ville det være Tamica, men må indrømme at jeg egentlig ikke bryder mig om nogle af navnene.... synes ikke det lyder som menneskenavne...

Men husk at I skal vælge hvad I bedst kan lide, ikke hvad vi bedst kan..

Nej, det er jo heller ikke nogle af de ganske almindelige navne, men dem er vi ikke til....

Tager skam heller ikke efter hvad andre synes, ville bare høre hvad I syntes om dem :-)

Har det supersvært med det denne gang, og det har vi overhovedet ikke haft de andre gange, så det er super svært...

Anmeld

26. juli 2010

Tina2

JulieE skriver:

Jeg synes klart bedst om Sigga, men Tamica passer rigtig godt sammen med de to stores  navne

Hej Julie, kan også rigtigt godt li begge to... Men synes Tamica passer bedst til de andres navne..... Thomas og Filuca kan bedst li' Tamica.... Og så er der tre stavelser i som i Filuca- ikke at det betyder en skid, men måske derfor det lyder bedre, jeg ved det ikke.....

Argh, det er ikke let!!!

Anmeld

26. juli 2010

Nanna444

Jeg synes at Sigga er vildt sødt  Har aldrig hørt det før, men er vild med det allerede.

Tamica er ikke lige mig....minder mig lidt for meget om navnet Tamara som virker lidt for amerikansk

Held og lykke med navnejagten

Anmeld

26. juli 2010

FrkLarsen

Jeg er helt tosset med navnet Tamica  

Sigga får mig til at tænke på en islænder hoppe jeg engang red på

Anmeld

26. juli 2010

SarahChristina

Tamica

Det er et flot navn!

Anmeld

26. juli 2010

Mamalou

Jeg er mest til Tamica...

Min bonus datter hedder Lucca - det er også et specielt og pænt navn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.