Smilla tæsket i vuggestue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

Margorie

Nej nej nej! Forhelvede nogle snotdumme hjerteløse pædagoger og uopdragene psykopatbørn!! Stakkels smukke lille pige <3 Jeg er helt grædefærdig... Håber forældrene tar hende ud af den skod vuggestue..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Snefnug1984

Mor til David skriver:

"pædagoger" gør ikke det samme alle steder

Nej det er faktisk ikke os alle der drikker kaffe og bare sidder på en bænk og glor, som mange af er jer henviser til. Det er sgu ikke tilladt der hvor jeg er.. Jeg kunne heller aldrig drømme om at gøre det. Det er mit JOB ikke min fritid...

Anmeld

14. juli 2010

LinLin

Laulund87 skriver:

Sjovt jeg har arbejdet både i vuggestue og børnehave og groft sagt, børnene bliver sat i et hjørne med et stykke legetøj og så må de underholde sig selv størstedelen af tiden

Og hvad gjorde du så???

Anmeld

14. juli 2010

LinLin

JordbærBlomst skriver:

Nej det er faktisk ikke os alle der drikker kaffe og bare sidder på en bænk og glor, som mange af er jer henviser til. Det er sgu ikke tilladt der hvor jeg er.. Jeg kunne heller aldrig drømme om at gøre det. Det er mit JOB ikke min fritid...

Præcist! (vi må kun drikke kaffe i vores pause )

Anmeld

14. juli 2010

Delilah

Jeg syntes det er nogle lige lovlige voldsomme skader. Jeg har altså mine stærke tvivl om at en 2-årig kan påføre sådanne nogle.

Anmeld

14. juli 2010

mor_sabina

Eva. skriver:

Mine erfaringer gør også at jeg faktisk synes børn ville have bedst af at gå hjemme ogt så se andre børn i den sammenhæng...jeg synes bare ikke det er godt nok det vi byder vores unger...

Lige netop, jeg synes det er nok at vores børn skal igennem så stor en institutionalisering i børnehavealderen og skolealderen, men tror simpelthen bare ikke på at en barn på 10 mrd er klar til den omvæltning. Så tror jeg deres system går i forsvarsposition for at klare hverdagen. Vi så et klip på sem. hvor en psykolog udtalte sig om så lille et barns psyke og hvordan de reagere npr de bliver overladt til fremmede mennesker i så markant anderledes rammer end de nogensinde har været vant til, og det ramte mig dybt og stemmer meget godt overens med det jeg selv har oplevet i vug.
Det skal mine egne børn bare ikke.

Anmeld

14. juli 2010

Laulund87

Mor til David skriver:

Og hvad gjorde du så???

Som den eneste legede jeg med børnene og tog dem med udenfor. Jeg var sendt ud i arbejdsprøvning og var der i et år..Det nød de sørme..

Anmeld

14. juli 2010

LinLin

Laulund87 skriver:

Næ men de fire steder jeg har været gjorde de Lidt et "tilfælde"

Jeg vil i hvert fald ikke sættes i den kasse du lige lavede dér!

Anmeld

14. juli 2010

Snefnug1984

Mor til David skriver:

Præcist! (vi må kun drikke kaffe i vores pause )

Præcis...

Anmeld

14. juli 2010

Svei

Mor til David skriver:

Og hvad gjorde du så???

Nu kan man jo ikke som ene person ændre en helt institutions kultur.-...jeg har bestemt også oplevet min del af sørgelige pædagoger som skaber selvsamme institution....og om det så kun er lige præcis dem jeg har oplevet, så er det dælme stadig for mange....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.