Smilla tæsket i vuggestue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

slettet_7530

Eva. skriver:

Ja, det er skidt....her var det et stort barn, så der kan man rigtig nedgøre og køre på....føj..

Øv en af dine??

Min søn er idag 9 år tror du ikke det er for sent at gøre noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Stephanie3

Jeg var gået amok, både på de snotunger, deres forældre, og ikke mindst de pædagoger, eller hvad man skal kalde dem.

Anmeld

14. juli 2010

Svei

mor_sabina skriver:

Jeg har også selv arbejdet i vuggestue, som også fungerede ganske upåklageligt. Men det er et barsk sted for et lille barn som kommer hjemme fra mor og far. Og det er indimellem lidt volsomt når de store og små leger. Der mener jeg bare at det er en barsk verden for en lille barn, og jeg tror ikke de altid kan rumme det kaos der kan være.

Det er min mening når det kommer til mine egne børn, men har som sagt selv arbejdet i en vug og kan sagtens finde på det igen, jeg tror bare på mindre omgivelser er tryggere for de helt små.

Men det er en helt anden diskussion

Mine erfaringer gør også at jeg faktisk synes børn ville have bedst af at gå hjemme ogt så se andre børn i den sammenhæng...jeg synes bare ikke det er godt nok det vi byder vores unger...

Anmeld

14. juli 2010

Snefnug1984

Laulund87 skriver:

Sjovt jeg har arbejdet både i vuggestue og børnehave og groft sagt, børnene bliver sat i et hjørne med et stykke legetøj og så må de underholde sig selv størstedelen af tiden

OMG siger jeg bare.. hvad fanden er det for nogle mennesker der arbejder dér????hvor fanden er den ledelse henne der burde holde oje med dagligdagen og de medarbejderer der er i institutionen..

Disse sager er simpelthen så forfærdelige, for det får ALLE os pædagoger til at stå i et dårligt lys, selvom vi faktisk er nogen der virkelig brænder for vores arbejde!! grrr....

Anmeld

14. juli 2010

LinLin

albertesmor skriver:

Der er brodne kar allevegne, jeg har også svært ved at se hvordan 2 års børn kan volde så meget skade, men når det så er sagt så er det muligt du som fagperson føler dig stødt på manchetterne, men jeg har så oplevet det ultimative svigt, nemlig at de voksne jeg havde overladt mit barn til imens jeg var på arbejde, gjorde ham ondt

Kan godt forstå du er mistroisk (eller hvad jeg skal kalde det)! - det ville jeg også være hvis mit barn havde været udsat for det samme som dit! (læste jeg lige bagefter)

Anmeld

14. juli 2010

Laulund87

JordbærBlomst skriver:

OMG siger jeg bare.. hvad fanden er det for nogle mennesker der arbejder dér????hvor fanden er den ledelse henne der burde holde oje med dagligdagen og de medarbejderer der er i institutionen..

Disse sager er simpelthen så forfærdelige, for det får ALLE os pædagoger til at stå i et dårligt lys, selvom vi faktisk er nogen der virkelig brænder for vores arbejde!! grrr....

Ja det er virkelig trist Og ja der er helt sikkert pædagoger der gør deres arbejde, der burde bare være flere af dem.

Anmeld

14. juli 2010

Snefnug1984

Jeg har også selv arbejdet i vuggestue, som også fungerede ganske upåklageligt. Men det er et barsk sted for et lille barn som kommer hjemme fra mor og far. Og det er indimellem lidt volsomt når de store og små leger. Der mener jeg bare at det er en barsk verden for en lille barn, og jeg tror ikke de altid kan rumme det kaos der kan være.

Det er min mening når det kommer til mine egne børn, men har som sagt selv arbejdet i en vug og kan sagtens finde på det igen, jeg tror bare på mindre omgivelser er tryggere for de helt små.

Men det er en helt anden diskussion

Du synes personligt det er barskt i en vuggestue for et lille barn, men det er jo pædagogernes OG medhjælpernes opgave at lære børnene at navigerer i livet i en vuggestue.. - lære dem at sige fra, sige til, løse konflikter osv.

Anmeld

14. juli 2010

pussepige

Vil da sende Smilla et kæmpe  

Anmeld

14. juli 2010

LinLin

Laulund87 skriver:

Sådan tænker jeg nu også. Jeg har været pædagogmedhjælper i to år forskellige steder og jeg må da nok indrømme at de pædagoger slapper meget af! Det ene sted jeg var sad de i et drivhus og drak kaffe 90% af tiden

"pædagoger" gør ikke det samme alle steder

Anmeld

14. juli 2010

Laulund87

Mor til David skriver:

"pædagoger" gør ikke det samme alle steder

Næ men de fire steder jeg har været gjorde de Lidt et "tilfælde"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.