Smilla tæsket i vuggestue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

Svei

albertesmor skriver:

Ja det burde vi nok, men lige på det tidspunkt var der så meget andet at tænke på, da jeg nævnte to blå mærker på kinderne han havde fået da han var sammen med lederen bad jeg om et møde med hende hun sagde at det kunne lade sig gøre 2 dage senere, dagen efter havde hun smidt sin opsigelse og meldt sig syg.

Jamen jeg orker ikke hele historien nu, men den korte version er at da kommunens pædagogiske konsulent blev underrettet af psykologen fik han flyttet min dreng på en nat.

Jeg var egentligt bare lykkelig for at vores mareridt var slut

Jamen, I burde ikke have gjort noget som helst.. men der burde være nogen der tog hånd om jer og have givet eller tilbudt jer hjælp...selvfølgelig orker man intet, men der er nogen der kan og de burde...stakkels jer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

slettet_7530

Mor til David skriver:

Det tænker jeg så OVERHOVEDET ikke!

Der er brodne kar allevegne, jeg har også svært ved at se hvordan 2 års børn kan volde så meget skade, men når det så er sagt så er det muligt du som fagperson føler dig stødt på manchetterne, men jeg har så oplevet det ultimative svigt, nemlig at de voksne jeg havde overladt mit barn til imens jeg var på arbejde, gjorde ham ondt

Anmeld

14. juli 2010

Fru Hansen

Det er skrækkeligt at sådan noget kan ske, og næsten helt uvirkeligt. Måske er det en kombination af nogle børn med problemer og uopmærksomme pædagoger.

Anmeld

14. juli 2010

Svei

albertesmor skriver:

Der er brodne kar allevegne, jeg har også svært ved at se hvordan 2 års børn kan volde så meget skade, men når det så er sagt så er det muligt du som fagperson føler dig stødt på manchetterne, men jeg har så oplevet det ultimative svigt, nemlig at de voksne jeg havde overladt mit barn til imens jeg var på arbejde, gjorde ham ondt

Det har vi også oplevet....dog ikke med så lille et barn og her kæmper vi stadig...psykisk tortur, så skræmmende...og ja, der er syge mennesker alle steder...

Anmeld

14. juli 2010

Laulund87

JordbærBlomst skriver:

Undskyld mig, men hvad mener du med, at en vuggestue er et barsk sted?

Jeg kan slet slet ikke nikke genkende til det I andre skriver om vuggestuer.. jeg arbejder selv i en og den fungerer SÅ godt. Vi er hele tiden obs på børnene, da vi kun har én stue, børnene får ikke lov til at være alene i længere tid og vi er over hele legepladsen, så evt. konflikter kan afhjælpes i tiden, så sådanne situationer ikke opstår..

Sjovt jeg har arbejdet både i vuggestue og børnehave og groft sagt, børnene bliver sat i et hjørne med et stykke legetøj og så må de underholde sig selv størstedelen af tiden

Anmeld

14. juli 2010

slettet_7530

Eva. skriver:

Jamen, I burde ikke have gjort noget som helst.. men der burde være nogen der tog hånd om jer og have givet eller tilbudt jer hjælp...selvfølgelig orker man intet, men der er nogen der kan og de burde...stakkels jer...

Ja det har du da egentligt ret i, det har jo også gjort at han er mest tryg sammen med mig, han viser ikke specielt tillid til fremmede, han skal se dem meget an.

Anmeld

14. juli 2010

slettet_7530

Eva. skriver:

Det har vi også oplevet....dog ikke med så lille et barn og her kæmper vi stadig...psykisk tortur, så skræmmende...og ja, der er syge mennesker alle steder...

Her var det både fysisk og psykisk

Anmeld

14. juli 2010

Svei

albertesmor skriver:

Ja det har du da egentligt ret i, det har jo også gjort at han er mest tryg sammen med mig, han viser ikke specielt tillid til fremmede, han skal se dem meget an.

Kan jeg sørme godt forstå...han har fået smadret sin grundlæggende tillid til andre...men nok meget godt at have med i baghovedet på sigt, så ikke det skal følge ham altid og så han og I kan få noget hjælp og støtte...det er virkelig tragisk...

Anmeld

14. juli 2010

Svei

albertesmor skriver:

Her var det både fysisk og psykisk

Ja, det er skidt....her var det et stort barn, så der kan man rigtig nedgøre og køre på....føj..

Anmeld

14. juli 2010

mor_sabina

JordbærBlomst skriver:

Undskyld mig, men hvad mener du med, at en vuggestue er et barsk sted?

Jeg kan slet slet ikke nikke genkende til det I andre skriver om vuggestuer.. jeg arbejder selv i en og den fungerer SÅ godt. Vi er hele tiden obs på børnene, da vi kun har én stue, børnene får ikke lov til at være alene i længere tid og vi er over hele legepladsen, så evt. konflikter kan afhjælpes i tiden, så sådanne situationer ikke opstår..

Jeg har også selv arbejdet i vuggestue, som også fungerede ganske upåklageligt. Men det er et barsk sted for et lille barn som kommer hjemme fra mor og far. Og det er indimellem lidt volsomt når de store og små leger. Der mener jeg bare at det er en barsk verden for en lille barn, og jeg tror ikke de altid kan rumme det kaos der kan være.

Det er min mening når det kommer til mine egne børn, men har som sagt selv arbejdet i en vug og kan sagtens finde på det igen, jeg tror bare på mindre omgivelser er tryggere for de helt små.

Men det er en helt anden diskussion

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.