Smilla tæsket i vuggestue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

LinLin

Det er UMULIGT at undgå et barn bliver bidt, skubbet, kradset, slået osv. ! Nogle gange kan man sidde med 4 børn og pludseligt er der en der slår en anden i hovedet med et stykke legetøj eller har tænderne i et andet barns arm!

Når det så er sagt synes jeg godt nok også det lyder MEGET voldsomt, det der er sket for den stakkels lille pige

Jeg tænker (som andre også gør) at pædagogerne ikke har holdt ordentligt opsyn! Vi har en meget lille og overskuelig legeplads der hvor jeg arbejder og der skal være min 3 voksne, når der er mere end 18 børn ude (der er ALTID flere voksne end 3!) - og så skal vi fordele os så "hele" (den lille) legeplads er under opsyn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Svei

albertesmor skriver:

Nej det gjorde vi ikke

drengen var 1,5 år dengang

Derfor burde både han og jer der have haft hjælp...og måske endnu mere når det er et lille barn, for hvordan tackler man sådan et traume med et barn der ikke kan gøre sig forståeligt...

Anmeld

14. juli 2010

NinaNymannMadsen

fik da helt ondt i hjertet af at læse det.

det er da forfærdeligt. pædagogerne må da ha kunnet mærke på stakkels lille smilla at der har været noget. de burde ha kontaktet forældrene med det samme der vil jeg mene.

Anmeld

14. juli 2010

Fru Hansen

albertesmor skriver:

Nej det gjorde vi ikke

drengen var 1,5 år dengang

Vil du fortælle lidt mere om hvad der skete med din søn? Her tænker jeg især på hvordan det kunne ske? Var der ingen opsyn?

Anmeld

14. juli 2010

line melias mor

MEGET, han havde mareridt om den pågældende SO i 4 år efter undskyld mit sprog men lige i denne sag vil jeg have lov at ytre mig med diverse grimme gloser

det kan jeg satme godt forstå føj hvor jeg væmmes. hvad er det for en sindsyg behandling. kan slet ikke forestille mig hvordan man kan komme videre efter sådan noget

Anmeld

14. juli 2010

LinLin

albertesmor skriver:

Man kunne fristes til at tro at det ikke var børn der havde gjort det, men pædagogerne.

Min dreng så nogenlunde sådan ud og i hans tilfælde avr det pædagogen på hans stue der havde udøvet volden.

Det tænker jeg så OVERHOVEDET ikke!

Anmeld

14. juli 2010

slettet_7530

Eva. skriver:

Derfor burde både han og jer der have haft hjælp...og måske endnu mere når det er et lille barn, for hvordan tackler man sådan et traume med et barn der ikke kan gøre sig forståeligt...

Ja det burde vi nok, men lige på det tidspunkt var der så meget andet at tænke på, da jeg nævnte to blå mærker på kinderne han havde fået da han var sammen med lederen bad jeg om et møde med hende hun sagde at det kunne lade sig gøre 2 dage senere, dagen efter havde hun smidt sin opsigelse og meldt sig syg.

Jamen jeg orker ikke hele historien nu, men den korte version er at da kommunens pædagogiske konsulent blev underrettet af psykologen fik han flyttet min dreng på en nat.

Jeg var egentligt bare lykkelig for at vores mareridt var slut

Anmeld

14. juli 2010

Laulund87

Mor til David skriver:

Det tænker jeg så OVERHOVEDET ikke!

Sådan tænker jeg nu også. Jeg har været pædagogmedhjælper i to år forskellige steder og jeg må da nok indrømme at de pædagoger slapper meget af! Det ene sted jeg var sad de i et drivhus og drak kaffe 90% af tiden

Anmeld

14. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

HVAD F***** ER DET FOR NOGET??????????

De pædagoger skulle da bare skiftes ud når de ikke en gang kan holde "styr" på deres historier på hvordan det er sket.. at de ikke kontakter barnets forældre, for hun er godt nok fået stryg den lille trold...

Og sådan nogle (beklager udtrykket) SNOTUNGER...!!!! Min datter på snart 2 gør ikk den slags og hun gør det da slet ikke i "gruppe".. OMG - bliver bare så  når jeg hører/læser sådan noget at nogle bare lader sådan noget ske... UUUHHHH

Herfra til den bette pige og hendes familie

Anmeld

14. juli 2010

Snefnug1984

mor_sabina skriver:

En vuggestue er et barsk sted, og det bekræfter desværre bare mig i min mening om, man overhovet skal placere et så lille barn sådan et sted.

Når man tænker på hvor stort et arbejde man har med et barn, og så ser på at der går 3 voksne til 12!? Men jo det kan sagtens fungere, men som der bliver sagt i artiklen så kan man umuligt udelukke at sådan noget kan ske.

Undskyld mig, men hvad mener du med, at en vuggestue er et barsk sted?

Jeg kan slet slet ikke nikke genkende til det I andre skriver om vuggestuer.. jeg arbejder selv i en og den fungerer SÅ godt. Vi er hele tiden obs på børnene, da vi kun har én stue, børnene får ikke lov til at være alene i længere tid og vi er over hele legepladsen, så evt. konflikter kan afhjælpes i tiden, så sådanne situationer ikke opstår..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.