Smilla tæsket i vuggestue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

line melias mor

nu har jeg lige læst den artikel igen og jeg sidder og bliver fuldstændig sindsyg indeni. jeg fatter simpelthen ikke at der ikke er blevet ringet hjem til de forældre. jeg ved ikke hvad jeg havde gjort hvis det var mit barn men jeg kan forestille mig jeg var blevet sindsyg!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

slettet_7530

line melias mor skriver:

nej hvor forfærdeligt

MEGET, han havde mareridt om den pågældende SO i 4 år efter undskyld mit sprog men lige i denne sag vil jeg have lov at ytre mig med diverse grimme gloser

Anmeld

14. juli 2010

Mira0911

line melias mor skriver:

nu har jeg lige læst den artikel igen og jeg sidder og bliver fuldstændig sindsyg indeni. jeg fatter simpelthen ikke at der ikke er blevet ringet hjem til de forældre. jeg ved ikke hvad jeg havde gjort hvis det var mit barn men jeg kan forestille mig jeg var blevet sindsyg!!!!

Synes også det er for dårligt de ikke har ringet til forældrene...

Anmeld

14. juli 2010

slettet_7530

line melias mor skriver:

Jeg var blevet stikstjernetosset hvis det var min datter 

Anmeld

14. juli 2010

Svei

albertesmor skriver:

MEGET, han havde mareridt om den pågældende SO i 4 år efter undskyld mit sprog men lige i denne sag vil jeg have lov at ytre mig med diverse grimme gloser

Men I fik vel psyk. hjælp....?

Anmeld

14. juli 2010

slettet_7530

Eva. skriver:

Men I fik vel psyk. hjælp....?

Nej det gjorde vi ikke

drengen var 1,5 år dengang

Anmeld

14. juli 2010

Daisy

albertesmor skriver:

Man kunne fristes til at tro at det ikke var børn der havde gjort det, men pædagogerne.

Min dreng så nogenlunde sådan ud og i hans tilfælde avr det pædagogen på hans stue der havde udøvet volden.

Jeg sad lige og tænkte: det er nemt at give skylden på 2 årige der ikke kan 'forsvare/forklare' sig.

Synes også hun ser ud som om en voksen har haft hænderne i hende.

Stakkels pige

Anmeld

14. juli 2010

Trolde_mor

Jeg sidder virkelig bare og tuder og hulker helt vildt.. Hvor er det bare frygteligt!!!

Den lille stakkels pige, og hvor fanden var pædagogerne!!! Det er sq da for fanden deres job at holde øje med børnene..!!

Og det at de ikke kontakter forældrene gør da bare det hele endnu værre..

Uhh hvis det havde været min datter, var jeg da gået fuldstædig amok og taget hende ud af institutionen med det samme..

Åh altså... lille Smilla...

Anmeld

14. juli 2010

Trolde_mor

Ups...

Anmeld

14. juli 2010

mor_sabina

albertesmor skriver:

Ja sørgeligt men sandt

Institutionen blev efterfølgende lukket og pædagogerne rykket ud i andre instutioner, men den pågældende pædagog blev suspenderet fra kommunen og kan den dag idag ikke arbejde som pædagog, heller ikke i andre kommuner.

Jamen det var dog frygteligt. Hvordan kunne det næsten ske?

Stakkels stakkels lille dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.