Smilla tæsket i vuggestue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

mariamiss6

Eva. skriver:

Ja, så kan man jo tænke lidt over kvaliteten af vores pasningsmuligheder og ikke mindst af pædagoger og hjælpere....

Og ikke mindst om der er nok af dem til det antal børn der nu engang er i en institution

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Svei

mariamiss6 skriver:

Og ikke mindst om der er nok af dem til det antal børn der nu engang er i en institution

Tjo...det skræmmende er jo at nogle steder fungerer det og andre ikke...jeg aner ikke hvad grunden er, men for pokker der uddannes mennesker der ALDRIG burde uddannes.,...

Anmeld

14. juli 2010

mariamiss6

Når ovenstående så er sagt, vil jeg som pædagogmedhjælper, sige at det der er alt alt alt for dårligt, det er ren og skær mangel på voksen opsyn... Et 15 måneders barn bør aldrig være alene så længe at det her kan nå at ske. HELLER IKKE selv om institutionen ikke huser voldelige børn....

Det her er simpelthen sket fordi de ansatte har været for dovne og ikke har gidet rende rundt mellem børnene...

Anmeld

14. juli 2010

mariamiss6

Eva. skriver:

Tjo...det skræmmende er jo at nogle steder fungerer det og andre ikke...jeg aner ikke hvad grunden er, men for pokker der uddannes mennesker der ALDRIG burde uddannes.,...

Hos os fungerer det faktisk, men vi er jublende lykkelige hver gang der er mulighed for enten færre børn eller ekstra voksne... Hos os fungerer det kun fordi også de ansattes behov tilgodeses, sådan at alle kan have det overskud der skal til, når man skal løbe for to og ikke kun for sig selv....

Vi er 3 ansatte i en vuggestue med 12 børn, MEN vi har alle 3 kun 32 timer.... Hvor mange børn og voksne og hvem der har hvilke timer har jeg ikke styr på i børnehaven MEN der er ikke en eneste der arbejder fuld tid, andre end lederen....

Anmeld

14. juli 2010

Svei

mariamiss6 skriver:

Hos os fungerer det faktisk, men vi er jublende lykkelige hver gang der er mulighed for enten færre børn eller ekstra voksne... Hos os fungerer det kun fordi også de ansattes behov tilgodeses, sådan at alle kan have det overskud der skal til, når man skal løbe for to og ikke kun for sig selv....

Vi er 3 ansatte i en vuggestue med 12 børn, MEN vi har alle 3 kun 32 timer.... Hvor mange børn og voksne og hvem der har hvilke timer har jeg ikke styr på i børnehaven MEN der er ikke en eneste der arbejder fuld tid, andre end lederen....

Min erfaring er at det er meget forskelligt hvordan det fungerer trods præcis samme normering....men nu glæder jeg mig til at opleve hvordan en vs fungerer....og om jeg ville byde mine børn det og ikke mindst, om jeg keder kig ihjel inden de 6 mdr. er gået....

Anmeld

14. juli 2010

mor_sabina

En vuggestue er et barsk sted, og det bekræfter desværre bare mig i min mening om, man overhovet skal placere et så lille barn sådan et sted.

Når man tænker på hvor stort et arbejde man har med et barn, og så ser på at der går 3 voksne til 12!? Men jo det kan sagtens fungere, men som der bliver sagt i artiklen så kan man umuligt udelukke at sådan noget kan ske.

Anmeld

14. juli 2010

slettet_7530

MoarJ skriver:

Er der nogen som har læst denne artikel?

Jeg har lige fået kastet avisen i hovedet af kæresten og skal da lige læse den...

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1377035.ece

Man kunne fristes til at tro at det ikke var børn der havde gjort det, men pædagogerne.

Min dreng så nogenlunde sådan ud og i hans tilfælde avr det pædagogen på hans stue der havde udøvet volden.

Anmeld

14. juli 2010

mor_sabina

albertesmor skriver:

Man kunne fristes til at tro at det ikke var børn der havde gjort det, men pædagogerne.

Min dreng så nogenlunde sådan ud og i hans tilfælde avr det pædagogen på hans stue der havde udøvet volden.

HVAD?

Anmeld

14. juli 2010

line melias mor

albertesmor skriver:

nej hvor forfærdeligt

Anmeld

14. juli 2010

slettet_7530

HVAD?

Ja sørgeligt men sandt

Institutionen blev efterfølgende lukket og pædagogerne rykket ud i andre instutioner, men den pågældende pædagog blev suspenderet fra kommunen og kan den dag idag ikke arbejde som pædagog, heller ikke i andre kommuner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.