Smilla tæsket i vuggestue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

mor_sabina

Bayze skriver:

Ville du vælge en dagpleje til et barn på 9 ½ måned fremfor en vuggetsue?

Ja uden at blinke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Svei

mor_sabina skriver:

Ja uden at blinke

Samme her, selvom jeg bestemt ikke er stor fan af dp-systemet, så ville jeg vægte trygheden og nærheden og roen hos en dp, frem for en vs.

Men det er bare vigtigt at stole helt og holdent på den dp man får, der er meget skidt imellem....hvor er jeg glad for jeg aldrig har skulle aflevere så bette et barn.

Men ville bare skrive enig..

Anmeld

15. juli 2010

mor_sabina

Eva. skriver:

Samme her, selvom jeg bestemt ikke er stor fan af dp-systemet, så ville jeg vægte trygheden og nærheden og roen hos en dp, frem for en vs.

Men det er bare vigtigt at stole helt og holdent på den dp man får, der er meget skidt imellem....hvor er jeg glad for jeg aldrig har skulle aflevere så bette et barn.

Men ville bare skrive enig..

Så skønt at høre

en jeg tror simpelthen heller ikke på et så lille barn kan forholde sig til så mange nye mennesker. Den psykolog jeg omtalte tidligere snakkede om at når børn bliver presset ud i den situation hvor de skal undvære mor og far så kopiere de noget velkendt til de nye de møder. Men der er jo kun en mor og far!

Anmeld

15. juli 2010

Svei

mor_sabina skriver:

Så skønt at høre

en jeg tror simpelthen heller ikke på et så lille barn kan forholde sig til så mange nye mennesker. Den psykolog jeg omtalte tidligere snakkede om at når børn bliver presset ud i den situation hvor de skal undvære mor og far så kopiere de noget velkendt til de nye de møder. Men der er jo kun en mor og far!

Der er rigtig mange der er inde og tale om hvilket overgerb det er på små børn at sende dem ud i pasning....min mor fortalte også om en børnepsyk. de havde haft ude og holde foredrag....jeg læste sjovt nok at størsteparten af de børn der er hjemmebørn(dvs hvor de passes hjemme) der er forældrene pædagoger eller på anden måde arbejder med børn og psykologien/pædagogikken. PÅ en eller anden måde er det bare blevet det normale og åbenbart det bedste at sende små børn ud, ved godt det også er nødvendigt for de fleste, men derfor kan man måske godt forholde sig til at det bestemt ikke er det bedste for barnet.

Anmeld

15. juli 2010

mor_sabina

Eva. skriver:

Der er rigtig mange der er inde og tale om hvilket overgerb det er på små børn at sende dem ud i pasning....min mor fortalte også om en børnepsyk. de havde haft ude og holde foredrag....jeg læste sjovt nok at størsteparten af de børn der er hjemmebørn(dvs hvor de passes hjemme) der er forældrene pædagoger eller på anden måde arbejder med børn og psykologien/pædagogikken. PÅ en eller anden måde er det bare blevet det normale og åbenbart det bedste at sende små børn ud, ved godt det også er nødvendigt for de fleste, men derfor kan man måske godt forholde sig til at det bestemt ikke er det bedste for barnet.

Åh måske vi skulle tage os en kop kaffe et sted og sidde og mæske os i hvor enige vi er

Synes bare det er så dejligt at høre for der skal virkelig nogle gode argumenter i brug når jeg har diskuteret det.

Anmeld

15. juli 2010

Svei

mor_sabina skriver:

Åh måske vi skulle tage os en kop kaffe et sted og sidde og mæske os i hvor enige vi er

Synes bare det er så dejligt at høre for der skal virkelig nogle gode argumenter i brug når jeg har diskuteret det.

Det ville skisme være hyggeligt... det er en aftale...

Anmeld

15. juli 2010

mor_sabina

Eva. skriver:

Det ville skisme være hyggeligt... det er en aftale...

He he lets do it Og måske en brunsviger til

Anmeld

15. juli 2010

LinLin

Bayze skriver:

Hvor ligger Bispehaven? Arbejder du der?

Ja det gør jeg (er dog lige gået på barsel ) Det ligger i Hasle/Århus V

Anmeld

15. juli 2010

Bayze

Mor til David skriver:

Ja det gør jeg (er dog lige gået på barsel ) Det ligger i Hasle/Århus V

Det er jo faktisk ikke sååå langt væk - det må jeg lige have set nærmere på

jeg tog lige på uanmeldt tilsynsbesøg hos Tommelise - det er vuggestuen der ligger lige ved siden af hvor jeg bor. Det var nu slet ikke nogen afskrækkende oplevelse og jeg aftalte med dem at jeg lige kommer forbi en formiddag og får en ordentlig snak og rundvisning

Anmeld

15. juli 2010

Bayze

mor_sabina skriver:

Ja uden at blinke

Hhmm....

Har du nogle gode råd i forhold til hvordan man skal gribe det an for at forsøge at sikre sig at man får en god én?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.