~~M.Nielsen~~ skriver:
Som vi jo faktisk skrev sammen om igår, så kender du snart til hvordan det lige pt er herhjemme...
Jeg fatter ikke hvor du i det hele taget har modet fra, til at være selv.. Puha, jeg har lige været selv i 14 dage, og jeg har simpelthen fået en depression af det..Jeg skal til læge på mandag, for jeg kan simpelthen ikke klare det.. Jeg har heldigvis været ved min mor en uge og min mormor en uge mens kæresten har været væk, for ellers er jeg sgu bange for hvad der kunne have været sket.. (misforstå mig nu ikk) her er det dog om aftenen, men det er begyndt lidt om dagen også.. 
Tro mig, du er ikke den eneste der tuder... Jeg TUDER hver aften, selv om kæresten nu er hjemme igen, og selv om han tager hende, for jeg føler mig som en totalt fiasko, som om jeg ikke kan finde ud af det, når hun bare intet vil.. Hun vil sgu ikke engang være ved mig, den lille djævel 
så jeg kan ikke engang bare rende rundt med hende. og brystet nægter hun om aftenen..
Jeg tager sgu hatten af for, at du står selv med det, men vil samtidig råde dig til at tage alt den hjælp du kan finde.. - Og tag da imod de tilbud der kommer herinde fra, for det er da bare guld værd, at noget vil hjælpe.. 
fra en mor, der VED hvordan du har det.. 
Idag har jeg totalt indrettet mig efter hende og der har været masser af kropskontakt og hud mod hud. Har du egentlig prøvet det...altså taget hendes tøj af og lagt hende på din bare overkrop så hun kan mærke dig og dit hjerteslag. Det råd fik jeg af min jordmoder og det virker helt fantastisk 
Og så har jeg sovet...GUD hvor ser man dog anderledes på tingene når man får sovet.