Tanja78 skriver:
mange er på kontanthjælp og man kan tydeligvis mærke atr ungerne er frustrerede over at være hjemme fordi de keder sig og så laver de ballade i stedet for. Så værdier ja, men ud og være sammen med andre det skal de, hvis der skal ske en positiv opvejning..
Men dit argument for gratis pasning var at denne gruppes børn kom ud og blev integreret...men de har gratis pasning, så det er jo ikke et problem med betaling.
Nu er værdier og kultur jo forskellige og hvad der er dine er ikke mine eller naboens nødvendigvis...man må altså udvise respekt for at vi ikke alle vægter og vælger som du og jeg.
Kunne jeg have gået hjemme med mine unger, så havde jeg gjort det og jeg mener virkelig at det havde været det bedste for mine børn...så jeg synes simpelthen ikke man kan tillade sig at afgøre hvad der er bedst for den enkelte familie...
Integrationen skal prioriteres for det rykker og så tror jeg simpelthen ikke på vores regering gør noget godt for integrationen...hvor ville jeg føle mig uvelkommen hvis jeg var udlænding i danmark som det er nu.
Anmeld