Hvilke gruppe mennesker har mange børn og rammes....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.793 visninger
82 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

Svei

hårdest.

Så lige i tv at 17% af alle "danske familier" har 3 børn eller mere og 40% af invandrere (hvad det så dækker over helt konkret nåede jeg ikke lige at høre) har 3 børn og mere. Men i hvert fald så viser det jo med al tydelighed hvem man i hvert fald rammer og sikkert ønsker at ramme....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Lady Marion <3

Yrsa skriver:

hårdest.

Så lige i tv at 17% af alle "danske familier" har 3 børn eller mere og 40% af invandrere (hvad det så dækker over helt konkret nåede jeg ikke lige at høre) har 3 børn og mere. Men i hvert fald så viser det jo med al tydelighed hvem man i hvert fald rammer og sikkert ønsker at ramme....

Kan kun sige fy for pokker    Kan se den søde Pia for mig

i sine små fede hænder

Anmeld

28. maj 2010

wamse

Jeg kan simpelthen ikke forstå at man har sådan en fremmedfjendsk holdning Det er simpelthen så langt fra den verden jeg er i.

Anmeld

28. maj 2010

Mathilde

Yrsa skriver:

hårdest.

Jep det er ret tydeligt Frederik og jeg snakkede også om det lige da forslaget var blevet offentliggjort.... Det er en sørgelig kurs Danmark har taget!

Anmeld

28. maj 2010

Lone Jakobsen

kan kun give jer ret

Anmeld

28. maj 2010

Diana...

FØJ siger jeg bare  

Anmeld

28. maj 2010

Brams

Synes vi skal afskaffe børnechecken og i stedet gøre alle pasningstilbud gratis!!

Anmeld

28. maj 2010

Svei

Brams skriver:

Synes vi skal afskaffe børnechecken og i stedet gøre alle pasningstilbud gratis!!

Det synes jeg ikke...men det er ud fra min egen lille verden, så ville jeg ikke kunne leve med mine tre børn og jeg sidder endda godt i det i forhold til jeg er alene og på su.

Anmeld

28. maj 2010

XXSS

Brams skriver:

Den ide hælder jeg hvis allermest til !

Lad os få den på bordet i regeringen

Og ikke for at være useriøs, men det er jo den generelle mentalitet at udlændinge får en del børn, og at de er på kontakthjælp, så måske vi kan få nogle af dem i arbejde - i stedet for at de går derhjemme dagen lang!

Og nej jeg er bestemt ikke for den plan de vil fremstille - jeg selv har (forhåbentlig snart) to børn så mig rammer det jo også!

Men hvis i snakker fremmedfjendsk = så prøv den omvendte tankegang med at man måske endelig har en mulighed for at integrere dem på arbejdsmarkedet - da de er nødt til det..

Anmeld

28. maj 2010

Svei

Tanja78 skriver:

Den ide hælder jeg hvis allermest til !

Lad os få den på bordet i regeringen

Og ikke for at være useriøs, men det er jo den generelle mentalitet at udlændinge får en del børn, og at de er på kontakthjælp, så måske vi kan få nogle af dem i arbejde - i stedet for at de går derhjemme dagen lang!

Og nej jeg er bestemt ikke for den plan de vil fremstille - jeg selv har (forhåbentlig snart) to børn så mig rammer det jo også!

Men hvis i snakker fremmedfjendsk = så prøv den omvendte tankegang med at man måske endelig har en mulighed for at integrere dem på arbejdsmarkedet - da de er nødt til det..

Hvis det bare var så let så var hele integrationsproblematikken jo løst...det tror jeg bare ikke på at det er.

Og nej, jeg synes ikke pasning skal være gratis...det er et valg at få sine børn passet og det mener jeg faktisk man skal holde fast ved.

Og igen, så ville jeg ikke kunne eksistere hvis jeg mistede alle de børnepenge jeg får, desværre... eller ville jeg nok lige, men mine børn ville tabe og stå udenfor kammerater i forhold til de muligheder de har eller nok nærmere pludselig ikke har...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.