En su-mødregruppe i kbh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

<3

Livas mor skriver:

JEG MÅ LIGE UD MED DET.. MIRAKLERNES TID ER IKKE FORBI

Vi har fået en plads pr. 9. august til Liva, dog i vores 2. ønske, men det er jo skønt.. Det hjælper åbenbart at kime Pladsanvisningen ned, for vi står egentlig nr. 11 på listen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

Otto-mor

Livas mor skriver:

JEG MÅ LIGE UD MED DET.. MIRAKLERNES TID ER IKKE FORBI

Vi har fået en plads pr. 9. august til Liva, dog i vores 2. ønske, men det er jo skønt.. Det hjælper åbenbart at kime Pladsanvisningen ned, for vi står egentlig nr. 11 på listen..

Hold da op tillykke!!!

Hvad gjorde du??? Vi står nr. 111 til dagplejen, så jeg må hellere begynde me det samme!

ej det er da bare fedt!!

Anmeld

13. juni 2010

Livas mor

Otto-mor skriver:

Hold da op tillykke!!!

Hvad gjorde du??? Vi står nr. 111 til dagplejen, så jeg må hellere begynde me det samme!

ej det er da bare fedt!!

Jeg sendte den samme mail 2 gange om ugen, hvor jeg forklarede om vores situation og en masse om at det simpelthen ikke kunne være rigtigt man ikke kunne få en plads. Oveni det ringede jeg også en gang om ugen.. I det store hele var jeg vel bare pisse hamrende irriterende

Men det er så dejligt hun er sikret en plads, og jeg endelig kan koncenterer mig om noget andet.. Og oveni det virker de simpelthen bare så søde dernede, vi skal ned og have en rundvisning på torsdag, så er meget spændt..

Anmeld

13. juni 2010

Lise

Livas mor skriver:

Jeg sendte den samme mail 2 gange om ugen, hvor jeg forklarede om vores situation og en masse om at det simpelthen ikke kunne være rigtigt man ikke kunne få en plads. Oveni det ringede jeg også en gang om ugen.. I det store hele var jeg vel bare pisse hamrende irriterende

Men det er så dejligt hun er sikret en plads, og jeg endelig kan koncenterer mig om noget andet.. Og oveni det virker de simpelthen bare så søde dernede, vi skal ned og have en rundvisning på torsdag, så er meget spændt..

Tænk at man skal være så "irriterende" for at kunne få passet sit barn. Det er da utroligt.... men super dejligt at du fik en plads til hende

Jeg har mange gange priset mig lykkelig for at vi flyttede fra Københavns kommune da vi fik den første, så vi er sluppet for den pladsanvisning.

Anmeld

13. juni 2010

Livas mor

Lise skriver:

Tænk at man skal være så "irriterende" for at kunne få passet sit barn. Det er da utroligt.... men super dejligt at du fik en plads til hende

Jeg har mange gange priset mig lykkelig for at vi flyttede fra Københavns kommune da vi fik den første, så vi er sluppet for den pladsanvisning.

Ja Pladsanvinsingen er virkelig et rent inferno, stakkels dem der sidder derinde.. Det må ikke ligefrem være det sjoveste job. Både Zakarias og jeg er født på Nørrebro, han har boet der hele livet og jeg voksede dog op i Greve og flyttede senere herind igen.. Og vi er enige om vi ikke vil væk fra København, men vi kunne dog godt undvære Københavns kommunes regler engang imellem..

Anmeld

16. juni 2010

HappyPip

Hey girls.

Har I det godt? Nu titter solen da frem, hvor vildt, så har man set det med denne sommer hehe.

Jeg må altså lige sludre om noget med jer:

kan man godt ønske en graviditet således at man bilder sig selv symptomer ind? Altså jeg har underlig fornemmelse i livmoder, on/off kvalme, ligamentsmerter og bare en underlig fornemmelse. Men altså, er det bare noget jeg bilder mig ind? Jeg HAR testet to gange -> negativ, og det skulle have givet mig ro i sindet, men altså, min reaktion var jo at jeg ikke rigtig troede på testens resultat fordi min krop opfører sig anderledes  

Jeg ved godt jeg bare skal vente og se, men det er jo svært og ER den der, så er det jo dejligt og jeg vil gerne juble (selvom det ikke ikke skulle være nu), og er den der ikke, så vil jeg bare gerne have det pillet ud af hovedet snart. For uvisheden er træls.

Jeg havde ALDRIG troet at jeg skulle rende rundt og være indbildt gravid eller hvad jeg er, hjælp! Det er simpelthen belastende.

Pia

Anmeld

16. juni 2010

<3

HappyPip skriver:

Hey girls.

Har I det godt? Nu titter solen da frem, hvor vildt, så har man set det med denne sommer hehe.

kan man godt ønske en graviditet således at man bilder sig selv symptomer ind? Altså jeg har underlig fornemmelse i livmoder, on/off kvalme, ligamentsmerter og bare en underlig fornemmelse. Men altså, er det bare noget jeg bilder mig ind? Jeg HAR testet to gange -> negativ, og det skulle have givet mig ro i sindet, men altså, min reaktion var jo at jeg ikke rigtig troede på testens resultat fordi min krop opfører sig anderledes  

Jeg ved godt jeg bare skal vente og se, men det er jo svært og ER den der, så er det jo dejligt og jeg vil gerne juble (selvom det ikke ikke skulle være nu), og er den der ikke, så vil jeg bare gerne have det pillet ud af hovedet snart. For uvisheden er træls.

Jeg havde ALDRIG troet at jeg skulle rende rundt og være indbildt gravid eller hvad jeg er, hjælp! Det er simpelthen belastende.

Pia

Jeg har hørt om indbildte graviditeter men har selv kun prøvet the real thing så ved ikke... Tror du må væbne dig med tålmod!

Anmeld

17. juni 2010

Otto-mor

HappyPip skriver:

Hey girls.

Pia

Jeg tror godt man kan føle man er gravid, uden man er det. Men du må nok vente og teste om et par uger igen! Hvornår mærkede du i din graviditet symptomer, altså hvor tidligt?

Anmeld

17. juni 2010

Otto-mor

Jeg vil iøvrigt lige fortælle at jeg lod mig inspirere af Livasmor, og ringede til pladsanvisningen! Nu ser det ud til at vi får en plads i august alligevel, da hun lige rykkede os lidt rundt på listen, og det skulle gerne hjælpe på sagen! JUHUUUU!!! Selvom jeg dog må indrømme at jeg havde lyst til at ringe op bagefter og sige det hele bare var for sjov, jeg er slet ikke klar til at overlade mit lille pus til en anden endnu

Vi har heller ikke rigtigt fået ham passet, jeg tror højst han har været alene med andre en halv time. Så nu har vi aftalt vi må prøve at lade ham passe nogle gange inden, så jeg ikke går helt i koma når jeg afleverer ham

Anmeld

17. juni 2010

Livas mor

Otto-mor skriver:

Jeg vil iøvrigt lige fortælle at jeg lod mig inspirere af Livasmor, og ringede til pladsanvisningen! Nu ser det ud til at vi får en plads i august alligevel, da hun lige rykkede os lidt rundt på listen, og det skulle gerne hjælpe på sagen! JUHUUUU!!! Selvom jeg dog må indrømme at jeg havde lyst til at ringe op bagefter og sige det hele bare var for sjov, jeg er slet ikke klar til at overlade mit lille pus til en anden endnu

Vi har heller ikke rigtigt fået ham passet, jeg tror højst han har været alene med andre en halv time. Så nu har vi aftalt vi må prøve at lade ham passe nogle gange inden, så jeg ikke går helt i koma når jeg afleverer ham

Sådan, hvor er det dejligt de kunne hjælpe jer alligevel og ja det hjælper at ringe til dem

Vi skal over og besøge Livas vuggestue idag, jeg er meget spændt på at møde dem og se hvordan det hele er derovre. Selv om jeg som dig heller ikke er klar til hun skal i vuggestue allerede, men jeg ved hun vil elske at lege med alle de andre børn

Vi har fået Liva passet en del gange hos vores forældre, hun har også overnattet der og hun elskede det virkelig og nyder at være dernede.. De har begge haver, masser af plads og er helt pjattet med Liva, så jeg ved at hun ikke kunne have det bedre når hun bliver passet ude, plus Zak og jeg har brug for bare at være kærester nogen gange uden bleer, flasker og fokus på vores guldklump. Så det er en rigtig god idé hvis i får ham passet, så du også vænner dig lidt til tanken..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.