En su-mødregruppe i kbh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.986 visninger
103 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

Otto-mor

Hej piger! Jeg er helt ny herindre, så jeg vil lige starte med at præsentere mig.

Jeg er snart 23 år, bor med min kæreste og min dejlige søn Otto på snart 8 mdr. Jeg skal begynde på 5. semester på Kua her til august. Vi har indtil nu boet i Odense men flytter til Amager her om en måneds tid. Jeg har haft utrolig stor glæde af min mødregruppe her i Odense, men nu da vi flytter har vi ikke mange babyer og mødre vi kan hygge os med, da vi er de eneste i vennekredsen med børn.

Jeg tænkte derfor at det kunne være hyggeligt at starte en mødregruppe for studerende, da det kunne være rart at udveksle gode (spare)tips, ideer, og erfaringer som mor på SU.

Det kunne være hyggeligt hvis der nogle der har lyst til at mødes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Lone Jakobsen

Otto-mor skriver:

Hej piger! Jeg er helt ny herindre, så jeg vil lige starte med at præsentere mig.

Jeg er snart 23 år, bor med min kæreste og min dejlige søn Otto på snart 8 mdr. Jeg skal begynde på 5. semester på Kua her til august. Vi har indtil nu boet i Odense men flytter til Amager her om en måneds tid. Jeg har haft utrolig stor glæde af min mødregruppe her i Odense, men nu da vi flytter har vi ikke mange babyer og mødre vi kan hygge os med, da vi er de eneste i vennekredsen med børn.

Jeg tænkte derfor at det kunne være hyggeligt at starte en mødregruppe for studerende, da det kunne være rart at udveksle gode (spare)tips, ideer, og erfaringer som mor på SU.

Det kunne være hyggeligt hvis der nogle der har lyst til at mødes

hejsa

kan desværre ikke hjælpe da jeg bor i jylland. men vil bare byde dig velkommen, og håbe at du finder nogen at mødes med

mange hilsner Lone

Anmeld

30. maj 2010

HappyPip

Hejsa.

Jeg går i overvejelser om at starte en mad(hygge)klub op, og det kunne jo også sagtens være for studerende, så hej Jeg læser naturvidenskab på KU, er 34 år og har en søn på 16 måneder. Jeg skal starte på kandidaten efter sommerferien.

Så er vi to

Flere...?

Anmeld

30. maj 2010

Frejsmor

Gælder mødre/madklubben også for vordende mødre som er studerende?

Jeg er næsten færdig med mit andet semester på veterinærmedicin inde på KU LIFE og venter mig en lille til Januar 2011, så er ikke så langt henne endnu. men jeg har absoult ingen veninder der er gravide eller har børn allerede..

Knus og kram

Anmeld

31. maj 2010

Otto-mor

Dejligt så er vi da 3 indtil videre! Til Skruknu, det kunne da kun være hyggeligt at følge dig i din graviditet, og dejligt hvis børnene er på forskellige aldre, så kan man søge hjælp og råd hos hinanden jo

Anmeld

31. maj 2010

Otto-mor

nutche skriver:

hejsa

kan desværre ikke hjælpe da jeg bor i jylland. men vil bare byde dig velkommen, og håbe at du finder nogen at mødes med

mange hilsner Lone

Tak for velkomsten det var sødt af dig!

Anmeld

31. maj 2010

HappyPip

Ej hvor hyggeligt hvis det bliver en realitet! Det behøves ikke være en madklub, men jeg personligt kunne godt bruge et spark til at lave sjovere mad som er billig.

SkrukNu; tillykke med graviditeten, har du det godt indtil videre? Det må være helt nyt eller hvordan?

Jeg skal som jer lige til nogle eksamer her i juni, men vi kan jo mødes i juli eller august, hvis det passer med ferier, osv?

Anmeld

1. juni 2010

Livas mor

Jamen jeg synes det lyder som en skøn idé. Jeg er pt. på barsel, men den slutter 1. september 2010, hvor Liva forhåbentlig skal starte i vuggestue, hvis vi nogensinde får en plads (så kom jeg lige ud med min vrede ha ha).

Men ellers er jeg 26 år, bor i Nordvest sammen med Liva på 7 måneder og hendes far. Jeg læser til sygeplejerske på Frederiksbarg, og mangler kun et år af min uddannelse.

Knus Rikke

Anmeld

1. juni 2010

Otto-mor

Hvor dejligt med én mere! Og hvor ser din datter Liva skøn ud! Jeg kan se hun er fra november, Otto er fra 5. oktober, så det er jo lige op af hinanden.

Jeg synes det lyder som en god idé at mødes i juli, vi flytter her d. 1., så kan vi også lige nå at komme på plads.

Glæder mig til at møde jer!

Anmeld

1. juni 2010

Otto-mor

Livas mor skriver:

Jamen jeg synes det lyder som en skøn idé. Jeg er pt. på barsel, men den slutter 1. september 2010, hvor Liva forhåbentlig skal starte i vuggestue, hvis vi nogensinde får en plads (så kom jeg lige ud med min vrede ha ha).

Men ellers er jeg 26 år, bor i Nordvest sammen med Liva på 7 måneder og hendes far. Jeg læser til sygeplejerske på Frederiksbarg, og mangler kun et år af min uddannelse.

Knus Rikke

Jeg deler iøvrigt din vrede, selvom vi er tilflyttere og der skulle være reserveret nogle pladser til os (idet Kbh's kommune ikke godtager ancenniteten fra andre kommuner) er der først én til næste sommer! Så vi får formentligt først plads her til jul, måske... Så det bliver et godt semester nu både jeg og min kæreste starter op til august/september Men med lidt hjælp fra mormoren og bedstemosteren skal det nok gå alt sammen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.