HappyPip skriver:
Hey girls.
Har I det godt? Nu titter solen da frem, hvor vildt, så har man set det med denne sommer hehe.
Jeg må altså lige sludre om noget med jer:
kan man godt ønske en graviditet således at man bilder sig selv symptomer ind? Altså jeg har underlig fornemmelse i livmoder, on/off kvalme, ligamentsmerter og bare en underlig fornemmelse. Men altså, er det bare noget jeg bilder mig ind? Jeg HAR testet to gange -> negativ, og det skulle have givet mig ro i sindet, men altså, min reaktion var jo at jeg ikke rigtig troede på testens resultat fordi min krop opfører sig anderledes

Jeg ved godt jeg bare skal vente og se, men det er jo svært og ER den der, så er det jo dejligt og jeg vil gerne juble (selvom det ikke ikke skulle være nu), og er den der ikke, så vil jeg bare gerne have det pillet ud af hovedet snart. For uvisheden er træls.
Jeg havde ALDRIG troet at jeg skulle rende rundt og være indbildt gravid eller hvad jeg er, hjælp! Det er simpelthen belastende.
Pia 
Hejsa!!
Her går det super fint, er liiidt stresset her op til kæmpe eksamen i næste uge, men glæder mig bare SÅÅ meget til jeg har ferie!!
Så har jeg fået tid til min NF scanning d. 16/7, så jeg regner med jeg kan vise lidt billeder frem når vi skal ses.. 
Nåh men for lige at svare på dit spørgsmål Pia, så kan man saaagtens være indbildt gravid og have psykosomatiske graviditets symptomer.. Men det sker normalt kun hvis det er fordi man virkelig går og ønsker at blive gravid og ja rent faktisk forsøger at blive gravid!! Så er dig og manden igang med at lave en lillebror/søster, eller tænker du meget på at få en lille en mere?? 
Jeg har haft rigtig mange psykosomatiske symptomer og præsteret at skubbe min mens i en hel uge, fordi jeg simpelthen tænkte på det hele tiden!! Kæresten og jeg havde prøvet i et helt år før der kom en lille spunk i maven!!
Kan godt forstå du sys det er belastende, men jeg sys du skal prøve at slappe af og lade være med at tænke så meget på det, så forsvinder dine symptomer nok igen(hvis du altså ikke er gravid)
Knus Channie (8+4)