Otto-mor skriver:
Hej piger!
Jeg har været lidt fraværende den sidste uges tid, min kæreste har eksamen, vi er ved at pakke hjem ned, og så er Otto ved at få tænder!
Sikke en omgang! Han er fået én i undermunden, og der er én mere på vej ved siden af tror vi. Som min kæreste skræmt sagde i går, "jamen han skal vel have mange flere endnu!" hehe 
Og velkommen til Kirle!! Du er meget velkommen til vores su-klub!
Jeg ved ikke om der er blevet spurgt til det, men hvilke slags jobs kan du komme i med din uddannelse? det lyder rigtigt spændende, jeg læser selv dansk og engelsk, så jeg er meget interesseret i sprog generelt.
Forresten angående mødested, så kunne det jo også blive i kongens have eller andet sted ude, hvis vejret er til det til den tid. Ellers kan vi godt tage til Albertslund. Channie har du boet der altid?? Jeg er nemlig selv fra byen oprindeligt
Og det er jo en by hvor alle kender ALLE!
Happypip: Tillykke med aflevering af projekt! Hvordan går det med de mundtlige?? Jeg ved endnu ikke om jeg er kommet ind på mit tilvalg endnu, har skulle søge overflytning, men jeg er næsten 100% sikker, Engelsk skulle ikke være så svært at komme ind på. Jeg har faste fag når det er tilvalg, så jeg har været inde og lure på dem, det lyder rigtigt spændende det hele. Men det bliver godt nok noget HELT andet end i Odense, hvor vi har været en 50 stykker ialt på dansk-studiet, og kun havde et hold tilsidst. Her bliver det jo forelæsninger og måske en 7-8 hold! Har læst engelsk på kua før i et par måneder (lige efter gymnasiet, men så besluttede jeg mig for at tage et sabbath-år alligevel), så jeg har snust til det 
Livasmor: hvordan går det med institutionspladsen??
Håber i alle har det godt i det fantastiske (not!) sommervejr!
Her pakker jeg løs, og hov! Jeg glemte det allerbedste!! Min skønne kæreste har allerede sikret sig studiejob! Og oven i købet et rigtigt fedt et, som kommer til at være godt på CV'et! Og ikke mindst gør godt i pengepungen! Hurra!! 

!!
Håber tænderne er dukket frem. Her er det kindtænder der har drillet, de sataner vokser jo kun om natten
hehe. Mathias har 16 tænder nu, så han mangler kun 2-års kindtænderne, vildt!
Jeg har bare en mundtlig eksamen som jeg forbereder til nu ved siden af forsvaret på bachelorprojektet. Der skal dog også lige afleveres en sides tekst, som man så snakker ud fra.
Hvilket studiejob har kæresten fået - og tillykke med det, det er jo dejligt med hvilket som helst job i disse tider tror jeg 
Håber nedpakningen går godt og det bliver nemt at flytte og pakke ud og alting.