En su-mødregruppe i kbh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

HappyPip

Kirle skriver:

Tak! Nej er bare færdig. Ville gerne have forsvaret hvis jeg kunne. Hellere det end at de måske misforstå noget. Men næh.

Jamen sprogpsykologi læner sig mere op af psykologi end sprog som sådan. Vi lærer at se på kommunikationen som en helhed og analysere den Meget bredt jeg ved det

Jeg bor overfor Falkoner Centeret så det er ganske tæt på Tjalfe bliver passet på Ceresvej.

Og søger nogle jobs men er stadig lidt specialeskrivningkonfus og nu er jeg megasnottet (posteksamensyndrom ) Så venter og ser hvad der sker.

Ville gerne have min forhåndsgodkendelse snart for så kan jeg da i det mindste få dagpenge og fremvise den hvis jeg bliver spurgt

Ja Frederiksbergcentret er jo ikke langt fra svømmehallen .

Forresten, vi kan jo også være i Frederiksberg Have til sammenkomst eller evt hos mig, vi bor i en stor lejlighed, den ligger dog på 4. sal

Hvad var titlen på din opgave? Ja, er der ikke sådan en slags tomrum, når man har afleveret en stor opgave eller får sommerferie, det oplever jeg altid i større eller mindre grad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

HappyPip

Otto-mor skriver:

Hej piger!

Jeg har været lidt fraværende den sidste uges tid, min kæreste har eksamen, vi er ved at pakke hjem ned, og så er Otto ved at få tænder! Sikke en omgang! Han er fået én i undermunden, og der er én mere på vej ved siden af tror vi. Som min kæreste skræmt sagde i går, "jamen han skal vel have mange flere endnu!" hehe

Og velkommen til Kirle!! Du er meget velkommen til vores su-klub!

Jeg ved ikke om der er blevet spurgt til det, men hvilke slags jobs kan du komme i med din uddannelse? det lyder rigtigt spændende, jeg læser selv dansk og engelsk, så jeg er meget interesseret i sprog generelt.

Forresten angående mødested, så kunne det jo også blive i kongens have eller andet sted ude, hvis vejret er til det til den tid. Ellers kan vi godt tage til Albertslund. Channie har du boet der altid?? Jeg er nemlig selv fra byen oprindeligt Og det er jo en by hvor alle kender ALLE!

Happypip: Tillykke med aflevering af projekt! Hvordan går det med de mundtlige?? Jeg ved endnu ikke om jeg er kommet ind på mit tilvalg endnu, har skulle søge overflytning, men jeg er næsten 100% sikker, Engelsk skulle ikke være så svært at komme ind på. Jeg har faste fag når det er tilvalg, så jeg har været inde og lure på dem, det lyder rigtigt spændende det hele. Men det bliver godt nok noget HELT andet end i Odense, hvor vi har været en 50 stykker ialt på dansk-studiet, og kun havde et hold tilsidst. Her bliver det jo forelæsninger og måske en 7-8 hold! Har læst engelsk på kua før i et par måneder (lige efter gymnasiet, men så besluttede jeg mig for at tage et sabbath-år alligevel), så jeg har snust til det

Livasmor: hvordan går det med institutionspladsen??

Håber i alle har det godt i det fantastiske (not!) sommervejr! Her pakker jeg løs, og hov! Jeg glemte det allerbedste!! Min skønne kæreste har allerede sikret sig studiejob! Og oven i købet et rigtigt fedt et, som kommer til at være godt på CV'et! Og ikke mindst gør godt i pengepungen! Hurra!! !!

Håber tænderne er dukket frem. Her er det kindtænder der har drillet, de sataner vokser jo kun om natten  hehe. Mathias har 16 tænder nu, så han mangler kun 2-års kindtænderne, vildt!

Jeg har bare en mundtlig eksamen som jeg forbereder til nu ved siden af forsvaret på bachelorprojektet. Der skal dog også lige afleveres en sides tekst, som man så snakker ud fra.

Hvilket studiejob har kæresten fået - og tillykke med det, det er jo dejligt med hvilket som helst job i disse tider tror jeg

Håber nedpakningen går godt og det bliver nemt at flytte og pakke ud og alting.

Anmeld

9. juni 2010

HappyPip

Kirle skriver:

mht jobs så er jeg uddannet til alt med kommunikation, det kunne være reklamer, coach, spindoktorer eller en kommunikationsmedarbejder Så søger hvad jeg kan finde

Og tak

Hvad er dit drømmejob af alle du muligheder du har nævnt?

Anmeld

9. juni 2010

HappyPip

SkrukNu skriver:

Hehe nej nej ingen store gener, bare kronisk hovedpine og træthed og mega ømme bryster og niv i maven hehe...

Er heldigvis sluppet for kvalme(7-9-13), med mindre jeg står på studiet i dissektionssalen og lugter til nyslagtede dyr og ja alle de forskellige organer og skidt.. Plejer ikke at være så sart, men det må være graviditeten der gør mig lidt eksta sart hehe...

Et veterinærmedicinstuderende hvis jeg ikke skulle ha sagt det!

Knus Channie

Håber lægebesøget går fint

Og dejligt du slipper nemt indtil videre. Jeg kan huske at jeg i starten havde så ømme bryster at jeg næsten ikke kunne holde ud at bruservandet ramte dem, når jeg var i bad

Men bortset fra lidt kvalme i starten, der kunne klares med knækbrød, så havde jeg absolut ingen gener i hele graviditeten. Ikke andet end at det blev lidt besværligt at vende sig i sengen om natten hehe. Så det kan sagtens gå let

Hvilken slags dyrlæge vil du så være - store eller små dyr eller...?

Anmeld

9. juni 2010

HappyPip

Kirle skriver:

Hæhæ ja havde selv mega kvalme i hele min graviditet, bækkenløsning fra 4mdr og de troede jeg havde svangerskabsforgiftning fra ca.6mdr men blev aldrig påvist Hvad man ikke gennemgår for at få ønskebarnet

Og det er ikke for at nedgøre dine kvaler men *suk* de bliver kun værre men det er altså det hele værd!

knus

Puha, det lyder også som en hård omgang... Har du egentlig overvejet flere børn?

Anmeld

9. juni 2010

Lise

Hej piger,

Er der plads til flere i jeres su-mødregruppe?

Jeg hedder Lise, er 30 år gammel, bor i Hvidovre og læser cand.merc.aud på cbs - dog ikke fuldtid, da jeg arbejder fuld tid - men derfor er jeg vel stadig studerende

Jeg har Simon fra juli 2007 og Casper fra marts 2010, og er på barsel resten af året...

Anmeld

9. juni 2010

Frejsmor

HappyPip skriver:

Håber lægebesøget går fint

Og dejligt du slipper nemt indtil videre. Jeg kan huske at jeg i starten havde så ømme bryster at jeg næsten ikke kunne holde ud at bruservandet ramte dem, når jeg var i bad

Men bortset fra lidt kvalme i starten, der kunne klares med knækbrød, så havde jeg absolut ingen gener i hele graviditeten. Ikke andet end at det blev lidt besværligt at vende sig i sengen om natten hehe. Så det kan sagtens gå let

Hvilken slags dyrlæge vil du så være - store eller små dyr eller...?

Så kom jeg hjem fra første lægebesøg, som tog sin tid hehe..

Det gik helt fint, bortset fra jeg åbenbart har meget dybtliggende blodårer, så lægen kunne ikke tage min blodprøve, han prøvede 2 gange og fortalte mig det var første gang han havde prøvet det..

Han var lige ved at sende mig til laboratoiret på Glostrup Hospital for at få taget dem, men så kom lægesekretæren(ved ikke om hun også er laborant) men hun forsøgte også 2 gange og i sidste og 4. forsøg fik hun så ramt og der blev taget prøver..

Puha, skal lige siges at jeg ikke har det så godt med nåle og at blive stukket, men jeg sys faktisk ikke det var så slemt må jeg indrømme og nu slipper jeg for en tur på hospitalet..

Jamen det lyder jo rigtig dejligt betryggende, håber også det kommer til at gå let for mig!!

Jeg er indtil videre sat til at være 7+2 i dag og med termin d. 24/01-2011

Altså jeg ville jo aller helst være heste-dyrlæge, men kan jeg ikke komme ind på den differentiering(som alligevel kun er et ½ år), så er det også helt fint med smådyr eller produktionsdyr, vi blir alle sammen dyrlæger i sidste ende og kan det samme!!

Knus Channie

Anmeld

9. juni 2010

Frejsmor

Lise skriver:

Hej piger,

Jeg hedder Lise, er 30 år gammel, bor i Hvidovre og læser cand.merc.aud på cbs - dog ikke fuldtid, da jeg arbejder fuld tid - men derfor er jeg vel stadig studerende

Jeg har Simon fra juli 2007 og Casper fra marts 2010, og er på barsel resten af året...

Hej Lise!!

6 er vel ikke for mange, det tror jeg i hvert fald ikke!!! Så for mit vedkomne så er du i hvert fald -lig velkommen i klubben hehe!!

Vi har aftalt at mødes d. 20/07 i sommerferie, så du kan jo tjekke om det også passer dig!

Uh glæder mig sådan til at møde jer alle sammen og alle jeres små dejlige unger også!!

Knus Channie(7+2 med den lille spunk)

Anmeld

9. juni 2010

<3

HappyPip skriver:

Hvad er dit drømmejob af alle du muligheder du har nævnt?

Åh det ved jeg slet ikke. Noget tæt på hvor vi bor, med ingen timer og som giver kassen

Anmeld

9. juni 2010

<3

Hej og velkommen til er selv helt ny

Lise skriver:

Hej piger,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.