Jeg vil lige skynde mig at kommentere det hele, her powernapper vi, så det er 3 X 30 min i løbet af dagen, så det er bare med at være hurtig! 
Min kæreste læser som multimediedesigner, for at kunne komme ind på en proffesionsbachelor i webudvikling (fancy titler, de er svære at hitte rundt i!) Men det er lidt dumt for egentlig har han en 4-årig uddannelse hvor han har lært nøjagtigt det samme som han gør nu, men det er en erhvervsuddannelse, og selvom han har arbejdet 5 år indenfor branchen, ville de ikke give ham merit, ikke engang på multimediedesigneren! Så han har måtte tage to års uddannelse (som heldigvis er ovre om et halvt år
) for at kunne få lov til at læse halvandet år mere. Det har været helt dumt. Men han har da kunne slappe nogenlunde af, da han kunne det hele i forvejen. Han har så fået studiejob som webmedarbejder hos et firma han lige har lavet projekt om, så det er bare fedt!
SkrukNu: Jeg havde heller ikke de store kvaler i graviditeten, andet end jeg havde meget svært ved at tage på, jeg løb lige ind i en mavevirus lige efter 3 måneders kvalme, så da jeg var 3 mdr. henne havde jeg tabt mig 8 kg
Så jeg skulle kontrolvejes hele graviditeten for at sikre at jeg havde nok sul på kroppen efter fødslen, men det var nu et luksus-problem, jeg kunne jo æde løs!
Så jeg håber (minus mavevirus) at du får en ligeså god og nem graviditet som jeg 
Happypip: Vi kan for min skyld sagtens mødes hos dig, vi skal flytte ind i en lejlighed på 4. sal (til stor bekymring for mange), så det er rart at høre at nogle har klaret 4. sal med børn! Det er nemlig bare en drømmelejlighed vi har fået!
Puha, ja jeg tænkte nok at de tænder ville drille laaangt ude i fremtiden! Håber de snart alle sammen er på plads!
Livasmor: Øv at de er så langsomme i den pladsanvisning. Jeg må nok også snart til at høre dem hvordan fremtiden ser ud her.
Kirle: Lyder spændende med jobmulighederne! Her skal jeg bare være gymnasielærer så der er ikke det store surprise-element der hehe. Jeg gad dog godt at det hele var åbent ligesom hos dig, og man ikke anede hvad man ville ende med at lave, dog kan jeg også godt forstå hvis det samtidigt faktisk også er temmeligt stressende!
Sidst men ikke mindst! Stort velkommen Lisa! Vi kan sagtens være flere! Og 2 børn, det bliver inspirerende at høre om, når nu der er flere skrukke kvinder i gruppen 
Jeg vil pakke videre, inden den lille drage vågner