Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi kan måske også mødes på facebook i en lukket gruppe? Jeg er i hvert fald nærmest kun her for at snakke med jer...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HappyPip skriver: Vi kan måske også mødes på facebook i en lukket gruppe? Jeg er i hvert fald nærmest kun her for at snakke med jer...
Gerne for mit vedkommende Synes det lyder som en rigtig god ide
Kære Channie.
Hvor er jeg dog ked af at høre at du ikke har din lille spire længere! Hvor er det bare trist
Jeg håber du hurtigt kommer nogenlunde ovenpå, så i hurtigt igen kan få en lille spire i maven.
Du er altid velkommen i gruppen...
Vi kan sagtens lave en lukket facebook-gruppe, jeg ved dog ikke hvordan man gør, er der nogen der har mere forstand på det?
Otto-mor skriver: Vi kan sagtens lave en lukket facebook-gruppe, jeg ved dog ikke hvordan man gør, er der nogen der har mere forstand på det?
Ja laver man ikke bare en gruppe som er lukket... Prøver lige ...
Så har jeg lavet en gruppe. Det er "hemmelig" for jeg tænkte at det kunne være at man måske ikke ønskede at det man skrev skulle videre på ens åbne profil
Derfor skal I af mig som er adm. inviteres Send en pb med jeres email-adresse til mig også inviterere jeg jer
SkrukNu skriver: Hej piger! Det er med knust hjerte, jeg må melde afbud til vores aftalte møde d. 20.. Men jeg har mistet min lille spunk og orker ikke rigtigt at skulle snakke om graiditet og baby'er lige nu.. Jeg begyndte at bløde og have lidt ondt onsdag i sidste uge(11. uge), og jeg troede egentlig jeg skulle snakke med vagtlægen stille og roligt og have at vide at det var helt normalt, men i stedet sendte hun mig på gynækologisk afdeling på Herlev Hospital hvor jeg blev scannet.. Den lille spunk var kun svarende til 7+3 og der var ingen hjerteblink! Torsdag morgen fik jeg medicin til rigtig at sætte det igang og på torsdag skal jeg ind igen og scannes og se min tomme livmoder! Kæresten er fantastisk og en enorm støtte og han overøser mig med al sin kærlighed og omsorg og vi prøver selvfølgelig igen, når jeg er ovenpå - vi skal nok få vores lille ønskebarn!! Men indtil da må jeg desværre melde mig på pause her i mødre-gruppen, men måske vi kunne oprette en kontaktliste med telefonnumre, så vi kan komme i kontakt med hinanden igen!? Knus Channie
Hej piger!
Det er med knust hjerte, jeg må melde afbud til vores aftalte møde d. 20..
Men jeg har mistet min lille spunk og orker ikke rigtigt at skulle snakke om graiditet og baby'er lige nu..
Jeg begyndte at bløde og have lidt ondt onsdag i sidste uge(11. uge), og jeg troede egentlig jeg skulle snakke med vagtlægen stille og roligt og have at vide at det var helt normalt, men i stedet sendte hun mig på gynækologisk afdeling på Herlev Hospital hvor jeg blev scannet..
Den lille spunk var kun svarende til 7+3 og der var ingen hjerteblink!
Torsdag morgen fik jeg medicin til rigtig at sætte det igang og på torsdag skal jeg ind igen og scannes og se min tomme livmoder!
Kæresten er fantastisk og en enorm støtte og han overøser mig med al sin kærlighed og omsorg og vi prøver selvfølgelig igen, når jeg er ovenpå - vi skal nok få vores lille ønskebarn!!
Men indtil da må jeg desværre melde mig på pause her i mødre-gruppen, men måske vi kunne oprette en kontaktliste med telefonnumre, så vi kan komme i kontakt med hinanden igen!?
Knus Channie
Det gør mig virkelig ondt at du har mistet... Kan godt forstå at du ikke umiddelbart kan overskue en mødregruppe - men håber da at se dig snart igen.
Livas mor skriver: Det er jeg virkelig ked af at høre, jeg ved at intet man siger kan fjerne din smerte, men bare husk vi tænker på dig og jeg er sikker på at ønskebarnet kommer lige pludselig Min mail er rikkewsr@hotmail.com, så skriv endelig når du er ovenpå igen.. Mange knus og tanker Rikke
Det er jeg virkelig ked af at høre, jeg ved at intet man siger kan fjerne din smerte, men bare husk vi tænker på dig og jeg er sikker på at ønskebarnet kommer lige pludselig
Min mail er rikkewsr@hotmail.com, så skriv endelig når du er ovenpå igen..
Mange knus og tanker
Rikke
Hej Rikke
Tak for de søde ord og for mailen!!
Jeg håber snart jeg er ovenpå igen og med en lille sund og rask spunk i maven!
Kirle skriver: Så har jeg lavet en gruppe. Det er "hemmelig" for jeg tænkte at det kunne være at man måske ikke ønskede at det man skrev skulle videre på ens åbne profil Derfor skal I af mig som er adm. inviteres Send en pb med jeres email-adresse til mig også inviterere jeg jer
Super, og godt den er lukket. Håber vi alle ses på fb
Otto-mor skriver: Kære Channie. Hvor er jeg dog ked af at høre at du ikke har din lille spire længere! Hvor er det bare trist Jeg håber du hurtigt kommer nogenlunde ovenpå, så i hurtigt igen kan få en lille spire i maven. Du er altid velkommen i gruppen...
Hej!
Tusind tak, det varmer rigtig meget med alle de søde ord jeg får og er dejligt at vide jeg er velkommen i gruppen igen når der kommer en ny lille spunk!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128