En su-mødregruppe i kbh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

Livas mor

Kirle skriver:

Tak! Er også lidt stadig studerende i hvert fald følelsesmæssigt!

D.20/7 ser indtil videre fin ud, kan ikke vide om jeg får job eller aktivering endnu men kan ikke forestille mig det

Og har en Tjalfe på 2,5år

kh Kirsten

Kirle: Du er også hjertelig velkommen for mig. Jeg har Liva på 7 måneder, bor selv i Nordvest. Jeg læser til sygeplejerske på Frederiksberg og mangler blot et år.

Det er kun hyggeligt med én mere i vores lille gruppe og også velkommen til Tjalfe (forøvrigt et skønt navn)

Rikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

<3

Jamen selv tak da!!! Hehe ja det tror jeg gerne efter så mange år på skolebænken, har selv ret svært ved at forestille mig hvordan det bliver når man er færdig og har brugt 1/3 af ens liv på skolebænken hehe..

Okay, men du må jo endelig bare sige til hvis der kommer noget op, så ser vi på det sammen og om vi ikke kan flytte aftalen!

Super dejligt, glæder mig sådan til at se alle de dejlige børn!!

Har selv bare en lille bitte spunk i maven, som først kommer til verden til Januar 2011, kan slet ikke vente!

Knus Channie

JAmen det er jo lige det! Skal liiige omstille mig til mit "nye" liv. Det er lidt mærkeligt hvis jeg skal være ærlig.

Glæder mig til at se jer alle!

knus K

ps. superskønt med en lille i maven og du er endnu ikke så langt så der er de store gener - skøn tid Tillykke!

Anmeld

9. juni 2010

<3

Livas mor skriver:

Kirle: Du er også hjertelig velkommen for mig. Jeg har Liva på 7 måneder, bor selv i Nordvest. Jeg læser til sygeplejerske på Frederiksberg og mangler blot et år.

Det er kun hyggeligt med én mere i vores lille gruppe og også velkommen til Tjalfe (forøvrigt et skønt navn)

Rikke..

Tak og tak! Synes også Liva er et fint navn

Sygeplejeske dejlig uddannelse! Jeg kunne dog ikke selv tænke mig det. Det er det med nåle og sådan brr!

Kh K

Anmeld

9. juni 2010

Livas mor

Kirle skriver:

Tak og tak! Synes også Liva er et fint navn

Sygeplejeske dejlig uddannelse! Jeg kunne dog ikke selv tænke mig det. Det er det med nåle og sådan brr!

Kh K

Ja og desværre og sådan noget med at man intet job kan få mere, da der er nedskæringer alle steder og stop for at tage nye medarbejdere ind

Anmeld

9. juni 2010

<3

Du er hjertelig velkommen for mig også. Skal du forsvare opgaven og hvornår så? Har du allerede søgt job eller skal du lige holde ferie?

Hvad handler sprogpsykologi om?

Og hvor bor du på Frederiksberg, jeg bor tæt ved svømmehallen og får Mathias passet på Mariendalsvej..

Tak! Nej er bare færdig. Ville gerne have forsvaret hvis jeg kunne. Hellere det end at de måske misforstå noget. Men næh.

Jamen sprogpsykologi læner sig mere op af psykologi end sprog som sådan. Vi lærer at se på kommunikationen som en helhed og analysere den Meget bredt jeg ved det

Jeg bor overfor Falkoner Centeret så det er ganske tæt på Tjalfe bliver passet på Ceresvej.

Og søger nogle jobs men er stadig lidt specialeskrivningkonfus og nu er jeg megasnottet (posteksamensyndrom ) Så venter og ser hvad der sker.

Ville gerne have min forhåndsgodkendelse snart for så kan jeg da i det mindste få dagpenge og fremvise den hvis jeg bliver spurgt

Anmeld

9. juni 2010

Otto-mor

Hej piger!

Jeg har været lidt fraværende den sidste uges tid, min kæreste har eksamen, vi er ved at pakke hjem ned, og så er Otto ved at få tænder! Sikke en omgang! Han er fået én i undermunden, og der er én mere på vej ved siden af tror vi. Som min kæreste skræmt sagde i går, "jamen han skal vel have mange flere endnu!" hehe

Og velkommen til Kirle!! Du er meget velkommen til vores su-klub!

Jeg ved ikke om der er blevet spurgt til det, men hvilke slags jobs kan du komme i med din uddannelse? det lyder rigtigt spændende, jeg læser selv dansk og engelsk, så jeg er meget interesseret i sprog generelt.

Forresten angående mødested, så kunne det jo også blive i kongens have eller andet sted ude, hvis vejret er til det til den tid. Ellers kan vi godt tage til Albertslund. Channie har du boet der altid?? Jeg er nemlig selv fra byen oprindeligt Og det er jo en by hvor alle kender ALLE!

Happypip: Tillykke med aflevering af projekt! Hvordan går det med de mundtlige?? Jeg ved endnu ikke om jeg er kommet ind på mit tilvalg endnu, har skulle søge overflytning, men jeg er næsten 100% sikker, Engelsk skulle ikke være så svært at komme ind på. Jeg har faste fag når det er tilvalg, så jeg har været inde og lure på dem, det lyder rigtigt spændende det hele. Men det bliver godt nok noget HELT andet end i Odense, hvor vi har været en 50 stykker ialt på dansk-studiet, og kun havde et hold tilsidst. Her bliver det jo forelæsninger og måske en 7-8 hold! Har læst engelsk på kua før i et par måneder (lige efter gymnasiet, men så besluttede jeg mig for at tage et sabbath-år alligevel), så jeg har snust til det

Livasmor: hvordan går det med institutionspladsen??

Håber i alle har det godt i det fantastiske (not!) sommervejr! Her pakker jeg løs, og hov! Jeg glemte det allerbedste!! Min skønne kæreste har allerede sikret sig studiejob! Og oven i købet et rigtigt fedt et, som kommer til at være godt på CV'et! Og ikke mindst gør godt i pengepungen! Hurra!! !!

Anmeld

9. juni 2010

<3

mht jobs så er jeg uddannet til alt med kommunikation, det kunne være reklamer, coach, spindoktorer eller en kommunikationsmedarbejder Så søger hvad jeg kan finde

Og tak

Anmeld

9. juni 2010

Frejsmor

Kirle skriver:

JAmen det er jo lige det! Skal liiige omstille mig til mit "nye" liv. Det er lidt mærkeligt hvis jeg skal være ærlig.

Glæder mig til at se jer alle!

knus K

ps. superskønt med en lille i maven og du er endnu ikke så langt så der er de store gener - skøn tid Tillykke!

Hehe nej nej ingen store gener, bare kronisk hovedpine og træthed og mega ømme bryster og niv i maven hehe...

Er heldigvis sluppet for kvalme(7-9-13), med mindre jeg står på studiet i dissektionssalen og lugter til nyslagtede dyr og ja alle de forskellige organer og skidt.. Plejer ikke at være så sart, men det må være graviditeten der gør mig lidt eksta sart hehe...

Et veterinærmedicinstuderende hvis jeg ikke skulle ha sagt det!

Knus Channie

Anmeld

9. juni 2010

Frejsmor

Otto-mor skriver:

Hej piger!

Jeg har været lidt fraværende den sidste uges tid, min kæreste har eksamen, vi er ved at pakke hjem ned, og så er Otto ved at få tænder! Sikke en omgang! Han er fået én i undermunden, og der er én mere på vej ved siden af tror vi. Som min kæreste skræmt sagde i går, "jamen han skal vel have mange flere endnu!" hehe

Og velkommen til Kirle!! Du er meget velkommen til vores su-klub!

Jeg ved ikke om der er blevet spurgt til det, men hvilke slags jobs kan du komme i med din uddannelse? det lyder rigtigt spændende, jeg læser selv dansk og engelsk, så jeg er meget interesseret i sprog generelt.

Forresten angående mødested, så kunne det jo også blive i kongens have eller andet sted ude, hvis vejret er til det til den tid. Ellers kan vi godt tage til Albertslund. Channie har du boet der altid?? Jeg er nemlig selv fra byen oprindeligt Og det er jo en by hvor alle kender ALLE!

Happypip: Tillykke med aflevering af projekt! Hvordan går det med de mundtlige?? Jeg ved endnu ikke om jeg er kommet ind på mit tilvalg endnu, har skulle søge overflytning, men jeg er næsten 100% sikker, Engelsk skulle ikke være så svært at komme ind på. Jeg har faste fag når det er tilvalg, så jeg har været inde og lure på dem, det lyder rigtigt spændende det hele. Men det bliver godt nok noget HELT andet end i Odense, hvor vi har været en 50 stykker ialt på dansk-studiet, og kun havde et hold tilsidst. Her bliver det jo forelæsninger og måske en 7-8 hold! Har læst engelsk på kua før i et par måneder (lige efter gymnasiet, men så besluttede jeg mig for at tage et sabbath-år alligevel), så jeg har snust til det

Livasmor: hvordan går det med institutionspladsen??

Håber i alle har det godt i det fantastiske (not!) sommervejr! Her pakker jeg løs, og hov! Jeg glemte det allerbedste!! Min skønne kæreste har allerede sikret sig studiejob! Og oven i købet et rigtigt fedt et, som kommer til at være godt på CV'et! Og ikke mindst gør godt i pengepungen! Hurra!! !!

Uh ha det lyder godt nok ikke sjovt, nu har jeg jo aldrig oplevet det tæt på, men jeg har en lille fætter på lidt over et år og for søren hvor var han hidsig og en rigtig skrigeabe da han fik bisser, men ja han var også en rigtig skrigeabe i forvejen, så det gør det selvfølgelig ikke bedre hehe..

Kongens have lyder super lækkert, der har mig og kæresten brugt en del tid sidste sommer hehe, og ja hvis vejret alligevel er skidt, er det nok ikke hos mig vi skal satse på at være, for jeg har kun 25kvm at gøre godt med lige pt, kæresten og jeg er ikke flyttet sammen endnu, vi er igang med at kigge...

Jeg har ikke boet i Albertslund altid nej, faktisk kun siden i marts, jeg er faktisk inkarneret østjyde, er født og opvokset i Ebeltoft og Århus omegn og flyttede til København for snart 1½ år siden, fordi jeg skulle starte på dyrlægestudiet, det kan man desværre ikke i Jylland!! Men ellers har jeg både boet inde på Nørrebro og i Hvidovre, fantastiske steder, jeg savner dem rigtig meget!!!

Uh tillykke til dig og kæresten med studiejobbet, det er jo super dejligt, ved ikke om det er skrevet tidligere, men hvad studerer din kæreste??

Knus Channie (som skal til sit første lægebesøg her kl. 16.10)

Anmeld

9. juni 2010

<3

SkrukNu skriver:

Hehe nej nej ingen store gener, bare kronisk hovedpine og træthed og mega ømme bryster og niv i maven hehe...

Er heldigvis sluppet for kvalme(7-9-13), med mindre jeg står på studiet i dissektionssalen og lugter til nyslagtede dyr og ja alle de forskellige organer og skidt.. Plejer ikke at være så sart, men det må være graviditeten der gør mig lidt eksta sart hehe...

Et veterinærmedicinstuderende hvis jeg ikke skulle ha sagt det!

Knus Channie

Hæhæ ja havde selv mega kvalme i hele min graviditet, bækkenløsning fra 4mdr og de troede jeg havde svangerskabsforgiftning fra ca.6mdr men blev aldrig påvist Hvad man ikke gennemgår for at få ønskebarnet

Og det er ikke for at nedgøre dine kvaler men *suk* de bliver kun værre men det er altså det hele værd!

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.