En su-mødregruppe i kbh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

<3

Hold da op tillykke Pia med graviditet og bach

Og tillykke til Lise med vægtøgning og ellers god sommer til alle

Dejligt med lidt varme. Ja vi går snart på ferie herhjemme d.12/7 så har Tjalfe med under armen eller løbende rundt når vi ses

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Frejsmor

Hej piger!

Det er med knust hjerte, jeg må melde afbud til vores aftalte møde d. 20..

Men jeg har mistet min lille spunk og orker ikke rigtigt at skulle snakke om graiditet og baby'er lige nu..

Jeg begyndte at bløde og have lidt ondt onsdag i sidste uge(11. uge), og jeg troede egentlig jeg skulle snakke med vagtlægen stille og roligt og have at vide at det var helt normalt, men i stedet sendte hun mig på gynækologisk afdeling på Herlev Hospital hvor jeg blev scannet..

Den lille spunk var kun svarende til 7+3 og der var ingen hjerteblink!

Torsdag morgen fik jeg medicin til rigtig at sætte det igang og på torsdag skal jeg ind igen og scannes og se min tomme livmoder!

Kæresten er fantastisk og en enorm støtte og han overøser mig med al sin kærlighed og omsorg og vi prøver selvfølgelig igen, når jeg er ovenpå - vi skal nok få vores lille ønskebarn!!

Men indtil da må jeg desværre melde mig på pause her i mødre-gruppen, men måske vi kunne oprette en kontaktliste med telefonnumre, så vi kan komme i kontakt med hinanden igen!?

Knus Channie

Anmeld

6. juli 2010

<3

SkrukNu skriver:

Hej piger!

Men jeg har mistet min lille spunk og orker ikke rigtigt at skulle snakke om graiditet og baby'er lige nu..

Jeg begyndte at bløde og have lidt ondt onsdag i sidste uge(11. uge), og jeg troede egentlig jeg skulle snakke med vagtlægen stille og roligt og have at vide at det var helt normalt, men i stedet sendte hun mig på gynækologisk afdeling på Herlev Hospital hvor jeg blev scannet..

Torsdag morgen fik jeg medicin til rigtig at sætte det igang og på torsdag skal jeg ind igen og scannes og se min tomme livmoder!

Kæresten er fantastisk og en enorm støtte og han overøser mig med al sin kærlighed og omsorg og vi prøver selvfølgelig igen, når jeg er ovenpå - vi skal nok få vores lille ønskebarn!!

Men indtil da må jeg desværre melde mig på pause her i mødre-gruppen, men måske vi kunne oprette en kontaktliste med telefonnumre, så vi kan komme i kontakt med hinanden igen!?

Knus Channie

Stakkel!!! Det kan jeg godt forstå! Du skal da bare tage al den tid som du har brug for! Nej hvor er det hårdt!

Masser af karma og knus!

Sender en pb med mit tlfnr for du skal ikke forsvinde!

Anmeld

6. juli 2010

Frejsmor

Kirle skriver:

Stakkel!!! Det kan jeg godt forstå! Du skal da bare tage al den tid som du har brug for! Nej hvor er det hårdt!

Masser af karma og knus!

Sender en pb med mit tlfnr for du skal ikke forsvinde!

Tak skal du have, det er rigtig sødt af dig - og tak for pb'en med tlfnr.

Jeg håber snart jeg er ovenpå igen og med en dejlig rund mave, med en dejlig sund lille bebs!

Knus Channie

Anmeld

6. juli 2010

<3

SkrukNu skriver:

Tak skal du have, det er rigtig sødt af dig - og tak for pb'en med tlfnr.

Jeg håber snart jeg er ovenpå igen og med en dejlig rund mave, med en dejlig sund lille bebs!

Knus Channie

Selvfølgelig!

Knus og tanker

Anmeld

6. juli 2010

HappyPip

SkrukNu skriver:

Hej piger!

Knus Channie

Årh, det gør mig virkelig ondt at høre

Håber I snart oplever en lille spire i maven igen. Kan godt forstå du melder fra, helt i orden sæføli. Og mit tlf. nr. er 2148-9142 ellers er jeg på msn med pipzkbh@hotmail.com

Mange knus og tanker fra Pia

Anmeld

6. juli 2010

Frejsmor

HappyPip skriver:

Årh, det gør mig virkelig ondt at høre

Håber I snart oplever en lille spire i maven igen. Kan godt forstå du melder fra, helt i orden sæføli. Og mit tlf. nr. er 2148-9142 ellers er jeg på msn med pipzkbh@hotmail.com

Mange knus og tanker fra Pia

Hej Pia

Tusind tak for dit nummer og din mail!!

Forhåbentlig går det lettere med at blive gravid her i anden omgang og jeg håber snart jeg kan skrive til jer alle sammen og fortælle jeg er med igen - dejlig rund med en lille sund og rask spunk!!

Held og lykke med din graviditet søde!!

Knus Channie

Anmeld

6. juli 2010

HappyPip

Piger,

jeg kan ikke mødes den 20. heller. Vi skal passe hus for noget familie i netop uge 29, hele ugen. Håber vi ses til næste møde  og hyg jer rigtig meget, glæder mig stadig meget til at møde jer!

Anmeld

6. juli 2010

HappyPip

Og forresten, TAK for alle jeres tillykker! Jeg har termin i starten af marts, såfremt alt går vel

Anmeld

6. juli 2010

Livas mor

SkrukNu skriver:

Hej piger!

Knus Channie

Det er jeg virkelig ked af at høre, jeg ved at intet man siger kan fjerne din smerte, men bare husk vi tænker på dig og jeg er sikker på at ønskebarnet kommer lige pludselig

Min mail er rikkewsr@hotmail.com, så skriv endelig når du er ovenpå igen..

Mange knus og tanker

Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.