En su-mødregruppe i kbh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

Frejsmor

HappyPip skriver:

Jeg håber det der graviditet smitter, for jeg er VIRKELIG SKRUUUUK!

Dejligt, du har det godt - så langt så godt!

Otto-mor: jeg kan alle de nævnte datoer indtil videre. Hvis vi sætter os på en, så kan jeg 'spærre' den.. Jeg har nemlig tidligere startet en læseklub og vi skal også mødes i juli

Og hey, så må jeg lige ud med: jeg er blevet optaget på kandidatuddannelsen i biologi, som jeg har søgt ind på - jubii! Og så har jeg sommerferie fra den 23. juni

Men lige nu skal jeg lave projekt, så hvis jeg ikke er så meget på pt, så er det fordi vi skal aflevere på tirsdag!

Hej hej så længe..

Hehe jamen du må jo bare igang med at lave en mere så, der er kun én kur hvis man er skruk!!

Men ja det er rigtig dejligt, så langt så godt og jeg håber det fortsætter på den måde!!

Og tillykke med optagelsen, var da dejligt at høre!!!

Jeg har også sommerferie fra d. 23, eller sådan da, skal også liiige læse til reeksamen hehe!!

God projektlyst!!!

Til Otto-mor: Det skal jeg helt sikkert nok, men den 20/7 siger vi bare indtil videre, jeg tror ikke rigtig den ferie bliver til så meget alligevel hehe!! Så er det nok noget på afbud, og ja det er måske liiige spontant nok for mig lige pt..

Jeg har en masse fælles arealer med have og en park lige i nærheden, så hvis det skulle være kunne vi måske finde ud af noget der, selvom der jo er et stykke til Albertslund fra midtbyen af!

Hilsen den dødtrætte veterinærmedicinstuderende, hvis kat fik 5 små killinger igår og som er blevet vækket med en times mellemrum hele natten igennem!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Livas mor

Jeg har så ikke været på et par dage og sikke en masse der er hænt jeg er gået glip afMen mine forældre har kobberbryllup i morgen, så den sidste uges tid har stået på forberedelser og kreative indslag (fik jeg sagt det er en westernfest om aftenen og vi kl. 6 (!!) om morgenen også lige skal holde åbent hus for dem også).. Så er stresset og glæder mig til det er overstået!

Så vi tager den lige i en smøre: tillykke med de 5 små missekillinger (er én af dem der kommer til at bo med 20 katte når jeg bliver gammel og dement, er HELT pjattet med dem og har selv lille Irma på 5 år). Held og lykke med eksamerne til jer alle. .Og d. 20 juli er bare perfekt, den noterer jeg.

Jeg er på ingen måde skruk, har nok min fantastiske lille Liva.. Nok mest fordi jeg bare virkelig gerne vil være færdig med min uddannelse, have en større lejlighed (luksus problem i know) og bare have ro og overskud til at lære Liva at kende.. Men hey, hepper så meget på jer andre

Anmeld

8. juni 2010

HappyPip

Nå, jeg er jo hjemme, for vi afleverede projekt igår. Og idag holder jeg sådan lidt semi-fri inden jeg skal igang med at forberede mig til det mundtlige forsvar; jeg laver engelsk eksamensopgave, skriver breve og hører musik, dejligt!

Hvordan har I det? Der er da egentlig længe til juli, jeg er spændt på at møde jer

Kender I jeres fag/kurser/skemaer for næste år? Jeg har valgt kurser for det næste halve år, men ved endnu ikke hvilke jeg får...

Og ellers er det bare SÅ hyggeligt med bedre vejr og en dreng der elsker at være ude - vi hygger bare så meget

Men ellers sker der ikke så meget her, jeg ville bare lige sige hej, så tråden ikke går helt død hehe. Håber alle har det godt, mange hilsner fra Pia

Anmeld

8. juni 2010

Frejsmor

Til Livas mor: Jo tak hehe, hvis du sku være interesseret i en kat mere skal du bare sige til. de kan tages fra moren omkring midten af August og jeg skulle helst af med de små bæster hehe(var ikke planlagt jeg sku ha killinger - de kom bare med som en bonus fandt jeg ud af)..

Til HappyPip: Tak for ansøgning om venskab, jeg har lige godkendt!! Håber det ellers er gået godt med dit eksamensprojekt og at du nyder din semi-fridag!

Jeg må indrømme jeg faktisk ikke har kigget på det endnu og er ikke engang sikker på jeg kan tilmælde mig endnu hehe, så det blir spændende hvad jeg skal ha og ja så skal jeg jo nok også snart finde ud af hvordan jeg lige gør med det hele, spunken i maven kommer jo ud til Januar, så det ikke den perfekte timing, men jeg klarer den nok!!

Håber I alle nyder det gode vejr og har det godt!!

Knus og kram fra Channie

Anmeld

8. juni 2010

<3

Hej alle jer mødre på SU

Tja... har lige afleveret speciale (d.31/5) i sprogpsykologi men føler mig stadig som en studerende Hvis jeg må vil jeg også gerne være med? Sidder lige nu og venter på forhåndsgodkendelse Men vil da gerne kende flere med dejlige babyer i min omgangskreds. Og et tip her på Frb, er der pasningsgaranti fra 6mdr og en max ventetid på 2mdr Det er altså meget rart

Anmeld

8. juni 2010

Frejsmor

Kirle skriver:

Hej alle jer mødre på SU

Tja... har lige afleveret speciale (d.31/5) i sprogpsykologi men føler mig stadig som en studerende Hvis jeg må vil jeg også gerne være med? Sidder lige nu og venter på forhåndsgodkendelse Men vil da gerne kende flere med dejlige babyer i min omgangskreds. Og et tip her på Frb, er der pasningsgaranti fra 6mdr og en max ventetid på 2mdr Det er altså meget rart

Hej Kirle!

Jeg er sikker på at du er mere end velkommen i vores lille mødre-guppe, mangfoldighed er godt og så kan vi måske også få et lille indblik i dine erfaringer med hvordan det er at ha børn "på den anden side"

Vi har en forløbig aftale om at mødes d. 20/07, så kig i kalenderen og meld tilbage om det passer!!

Velkommen til!!

Knus og kram Channie

Anmeld

8. juni 2010

<3

Tak! Er også lidt stadig studerende i hvert fald følelsesmæssigt!

D.20/7 ser indtil videre fin ud, kan ikke vide om jeg får job eller aktivering endnu men kan ikke forestille mig det

Og har en Tjalfe på 2,5år

kh Kirsten

Anmeld

8. juni 2010

Frejsmor

Kirle skriver:

Tak! Er også lidt stadig studerende i hvert fald følelsesmæssigt!

D.20/7 ser indtil videre fin ud, kan ikke vide om jeg får job eller aktivering endnu men kan ikke forestille mig det

Og har en Tjalfe på 2,5år

kh Kirsten

Jamen selv tak da!!! Hehe ja det tror jeg gerne efter så mange år på skolebænken, har selv ret svært ved at forestille mig hvordan det bliver når man er færdig og har brugt 1/3 af ens liv på skolebænken hehe..

Okay, men du må jo endelig bare sige til hvis der kommer noget op, så ser vi på det sammen og om vi ikke kan flytte aftalen!

Super dejligt, glæder mig sådan til at se alle de dejlige børn!!

Har selv bare en lille bitte spunk i maven, som først kommer til verden til Januar 2011, kan slet ikke vente!

Knus Channie

Anmeld

8. juni 2010

HappyPip

Hej alle jer mødre på SU

Du er hjertelig velkommen for mig også. Skal du forsvare opgaven og hvornår så? Har du allerede søgt job eller skal du lige holde ferie?

Hvad handler sprogpsykologi om?

Og hvor bor du på Frederiksberg, jeg bor tæt ved svømmehallen og får Mathias passet på Mariendalsvej..

Anmeld

8. juni 2010

HappyPip

Jamen selv tak da!!! Hehe ja det tror jeg gerne efter så mange år på skolebænken, har selv ret svært ved at forestille mig hvordan det bliver når man er færdig og har brugt 1/3 af ens liv på skolebænken hehe..

Okay, men du må jo endelig bare sige til hvis der kommer noget op, så ser vi på det sammen og om vi ikke kan flytte aftalen!

Super dejligt, glæder mig sådan til at se alle de dejlige børn!!

Har selv bare en lille bitte spunk i maven, som først kommer til verden til Januar 2011, kan slet ikke vente!

Knus Channie

Januarbørn er bare nogen af de bedste  Jeg har jo Mathias fra januar 2009 hehe...

Og jeg har jo arbejdet fra 1995 til 2006 hvor jeg startede studie, så jeg kan bare sige at der er fordele og ulemper ved begge ting. Lige nu ser jeg fx frem til at få et job - med fleksibilitet - men hvor man ikke potentielt skal lave lektier og lignende aftener og weekender

Ikke at jeg egentlig gør det særlig meget, men tjah jeg synes jeg tænker lidt anderledes under studiet. Og jeg lider ikke af dårlig samvittighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.