HappyPip skriver:
Jeg håber det der graviditet smitter, for jeg er VIRKELIG SKRUUUUK! 
Dejligt, du har det godt - så langt så godt!
Otto-mor: jeg kan alle de nævnte datoer indtil videre. Hvis vi sætter os på en, så kan jeg 'spærre' den.. Jeg har nemlig tidligere startet en læseklub og vi skal også mødes i juli 
Og hey, så må jeg lige ud med: jeg er blevet optaget på kandidatuddannelsen i biologi, som jeg har søgt ind på - jubii! Og så har jeg sommerferie fra den 23. juni 
Men lige nu skal jeg lave projekt, så hvis jeg ikke er så meget på pt, så er det fordi vi skal aflevere på tirsdag!
Hej hej så længe..
Hehe jamen du må jo bare igang med at lave en mere så, der er kun én kur hvis man er skruk!! 
Men ja det er rigtig dejligt, så langt så godt og jeg håber det fortsætter på den måde!! 
Og tillykke med optagelsen, var da dejligt at høre!!! 
Jeg har også sommerferie fra d. 23, eller sådan da, skal også liiige læse til reeksamen hehe!!
God projektlyst!!! 
Til Otto-mor: Det skal jeg helt sikkert nok, men den 20/7 siger vi bare indtil videre, jeg tror ikke rigtig den ferie bliver til så meget alligevel hehe!!
Så er det nok noget på afbud, og ja det er måske liiige spontant nok for mig lige pt.. 
Jeg har en masse fælles arealer med have og en park lige i nærheden, så hvis det skulle være kunne vi måske finde ud af noget der, selvom der jo er et stykke til Albertslund fra midtbyen af! 
Hilsen den dødtrætte veterinærmedicinstuderende, hvis kat fik 5 små killinger igår og som er blevet vækket med en times mellemrum hele natten igennem!!