Os med baby i 1. kvartal 2011!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

Anja86

Hey Tøsser

Jeg ville høre jer som har været til ders første læge besøg og scaningen hvad det går ud på og hvad man taler om jeg er mega nys, jeg er ca 7-8 uger henne i følge vores læge men han er gået på ferie og er først tilbage om en meget lang månede og han ville ikke starte noget op før han kom tilbage han sagde han var tilbage i næste uge så jeg havde glædet mig til at finde ud af hvordan min lille skat har det men nu må jeg vente lidt tålmodigt endnu  jeg der har så mange spøgrsmål da det jo er min den første og min mand er lige så nys som mig og det er også hans den første.

men vi har 3 tøsser i forvejen Bella som er en hund på 7 år Molly som er en kat på 7 og født samme dag som Bella også er der vores killingen Mercedes som jeg fik for at forsøde den lange vente tiden af min mand og hun er faktisk født samme dag dag som de 2 andre vi fik hende da hun ca var 5 1/2  uge den dag havde læge sagt at jeg 5 1/2 uge henne det er endeligt sjovt at tænke på.

men jeg håbede at i vil dele lidt med mig hvad har været igemmen.

Og tak for velkomsten og jeg måtte være med her.

Kærligst Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Molly8

Hej Alle

- Tillykke med maverne!

Selv har jeg ventet længe på min, og det er stadig ret uvirkeligt.

Det er vores første barn og jeg er 37, så jeg var ved at tro, at jeg var allerspræsident, men jeg kan se, at vi i hvert fald er to "modne mødre"

Jeg er 8+6 og er begyndt at få det bedre. Havde ellers en periode, hvor jeg var ret utilpas og sulten hele tiden.

I næste uge får jeg svar på blodprøver, og venter nu på en indkaldelse til NF.

Kh Molly

Anmeld

24. juli 2010

Multebær

Molly8 skriver:

Hej Alle

- Tillykke med maverne!

Selv har jeg ventet længe på min, og det er stadig ret uvirkeligt.

Det er vores første barn og jeg er 37, så jeg var ved at tro, at jeg var allerspræsident, men jeg kan se, at vi i hvert fald er to "modne mødre"

Jeg er 8+6 og er begyndt at få det bedre. Havde ellers en periode, hvor jeg var ret utilpas og sulten hele tiden.

I næste uge får jeg svar på blodprøver, og venter nu på en indkaldelse til NF.

Kh Molly

Velkommen til Molly - her er mange aldre og vores erfaring er vidt forskellig.

Jeg er også selv helt grøn i babyuniverset trods jeg er over 30.

pøj pøj med blodprøver og NF - det var en kæmpe oplevelse at være til NF og se det lille liv for føste gang synes jeg

Anmeld

24. juli 2010

IAH

Anja86 skriver:

Hey Tøsser

Jeg ville høre jer som har været til ders første læge besøg og scaningen hvad det går ud på og hvad man taler om jeg er mega nys, jeg er ca 7-8 uger henne i følge vores læge men han er gået på ferie og er først tilbage om en meget lang månede og han ville ikke starte noget op før han kom tilbage han sagde han var tilbage i næste uge så jeg havde glædet mig til at finde ud af hvordan min lille skat har det men nu må jeg vente lidt tålmodigt endnu  jeg der har så mange spøgrsmål da det jo er min den første og min mand er lige så nys som mig og det er også hans den første.

men vi har 3 tøsser i forvejen Bella som er en hund på 7 år Molly som er en kat på 7 og født samme dag som Bella også er der vores killingen Mercedes som jeg fik for at forsøde den lange vente tiden af min mand og hun er faktisk født samme dag dag som de 2 andre vi fik hende da hun ca var 5 1/2  uge den dag havde læge sagt at jeg 5 1/2 uge henne det er endeligt sjovt at tænke på.

men jeg håbede at i vil dele lidt med mig hvad har været igemmen.

Og tak for velkomsten og jeg måtte være med her.

Kærligst Anja

Hej og velkommen

Du får da huset (endnu mere) fyldt...

Det første lægebesøg var ret kort. Jeg blev vejet og fik testet blodtype, så de ved om jeg er rhesus negativ. Og så blev der lavet vandrejournal, som blev sendt til hospitalet, som jeg skal føde på. Desuden fik jeg udleveret den (næsten) obligatoriske folder fra Libero om graviditet. Så talte vi lidt om kost, motion og hvad der er forbudt under graviditet (alkohol, rygning, upast. ost etc.)

Det er mere scanningerne, jeg synes var spændende. Det er rigtig fedt at de det lillebitte væsen, der ligger derinde og spjætter. Jeg fik lavet en privat tryghedsscanning i uge 8 og så nakkefoldsscanningen i uge 12-13 på Rigshospitalet.

Det er først ved scanningerne, at det for alvor gik op for mig, at jeg virkelig er gravid. Dejligt... Så du har en masse at glæde dig til!! Men igen velkommen hertil.

Iben 

Anmeld

24. juli 2010

Anja86

Tak Iben

Det godt at få avide hvad der sker,

jeg snakket med en læge kort igår som mente jeg kunne være måndede længer henne jeg er lidt forvirrede jeg har lige vænnet mig til de ca 7uger, 4uger til giver 11uger det kan jeg ikke forstå men jeg vil prøve og finde en må mandag der fortælle mig hvad jeg skal renge med,

endnu en gang tak

kærligst Anja

Anmeld

26. juli 2010

Molly8

Hej Multebær

Tak for dit svar. Det kan være du kan hjælpe mig lidt ang. denne side. Jeg ved ikke, om jeg har gjort det rigtigt ved at kopiere dit svar ind i mit? - Eller hvordan gør jeg, når jeg gerne vil svare en bestemt person herinde?

Kh Molly

pøj pøj med blodprøver og NF - det var en kæmpe oplevelse at være til NF og se det lille liv for føste gang synes jeg

Anmeld

26. juli 2010

Sofia

Molly8 skriver:

Hej Multebær

Tak for dit svar. Det kan være du kan hjælpe mig lidt ang. denne side. Jeg ved ikke, om jeg har gjort det rigtigt ved at kopiere dit svar ind i mit? - Eller hvordan gør jeg, når jeg gerne vil svare en bestemt person herinde?

Kh Molly

Hej Molly, ville bare lige sige, at når du skal svare en herinde, skal du trykke på citer indlæg, som ligger i øverste højre hjørne i det felt hvor teksten du vil svare på er skrevet, bare kør musen derop og så finder du "citer indlæg" knappen. På den måde får vedkommende du citerer besked om at der er svar. Kh Sofia

Anmeld

27. juli 2010

Molly8

Hej Molly, ville bare lige sige, at når du skal svare en herinde, skal du trykke på citer indlæg, som ligger i øverste højre hjørne i det felt hvor teksten du vil svare på er skrevet, bare kør musen derop og så finder du "citer indlæg" knappen. På den måde får vedkommende du citerer besked om at der er svar. Kh Sofia

Tak, Sofia. Så lærte jeg det

Kh Molly

Anmeld

28. juli 2010

louisepigen23

hej alle

Så er jeg også med igen...

Lidt sjovt som vi følges Diana hihi... Jeg hedder louise og bor i Ikast med min kæreste og vores dejlige søn Marcus, som efterhånden er blevet 16 mdr.

Nu venter vi en lille ny til midten af februar så det bliver super dejligt...

Vi har fortalt det til familie og venner.

glæder mig til skanning 9/8-2010, så vi kan se om den lille prins/prinsesse har det godt...

Held og lykke med jeres graviditeter

Knus Louise 11 + 2

Anmeld

28. juli 2010

mathildemb

Hej alle.

Jeg hedder Mathilde, og har termin d. 25 februar 2011. Jeg bor på Frederiksberg sammen med min dejlige kæreste .

Det er min anden graviditet, den første endte ulykkeligt i en MA i marts 2010. Jeg var i 13. uge og det blev opdaget til NF.

På grund af det, er jeg blevet fulgt lidt tættere denne gang, og har allerede fået lavet to scanninger, én i 7. uge og én i 9. uge. Det var så dejligt at se at der er liv, hjertet slår, fosteret er vokset som forventet og alt er som det skal være. Glæder mig SÅ meget til at se min lille bebs igen til NF d. 11 august

Jeg glæder mig til at følge jeres graviditeter.

Knus Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.