Anja86 skriver:
Hey Tøsser
Jeg ville høre jer som har været til ders første læge besøg og scaningen hvad det går ud på og hvad man taler om jeg er mega nys, jeg er ca 7-8 uger henne i følge vores læge men han er gået på ferie og er først tilbage om en meget lang månede og han ville ikke starte noget op før han kom tilbage han sagde han var tilbage i næste uge så jeg havde glædet mig til at finde ud af hvordan min lille skat har det men nu må jeg vente lidt tålmodigt endnu jeg der har så mange spøgrsmål da det jo er min den første og min mand er lige så nys som mig og det er også hans den første.
men vi har 3 tøsser i forvejen Bella som er en hund på 7 år Molly som er en kat på 7 og født samme dag som Bella også er der vores killingen Mercedes som jeg fik for at forsøde den lange vente tiden af min mand og hun er faktisk født samme dag dag som de 2 andre vi fik hende da hun ca var 5 1/2 uge den dag havde læge sagt at jeg 5 1/2 uge henne det er endeligt sjovt at tænke på.
men jeg håbede at i vil dele lidt med mig hvad har været igemmen.
Og tak for velkomsten og jeg måtte være med her.
Kærligst Anja
Hej og velkommen
Du får da huset (endnu mere) fyldt...
Det første lægebesøg var ret kort. Jeg blev vejet og fik testet blodtype, så de ved om jeg er rhesus negativ. Og så blev der lavet vandrejournal, som blev sendt til hospitalet, som jeg skal føde på. Desuden fik jeg udleveret den (næsten) obligatoriske folder fra Libero om graviditet. Så talte vi lidt om kost, motion og hvad der er forbudt under graviditet (alkohol, rygning, upast. ost etc.)
Det er mere scanningerne, jeg synes var spændende. Det er rigtig fedt at de det lillebitte væsen, der ligger derinde og spjætter. Jeg fik lavet en privat tryghedsscanning i uge 8 og så nakkefoldsscanningen i uge 12-13 på Rigshospitalet.
Det er først ved scanningerne, at det for alvor gik op for mig, at jeg virkelig er gravid. Dejligt... Så du har en masse at glæde dig til!! Men igen velkommen hertil.
Iben 
Anmeld