Camilla skriver:
Hejsa Pia.
Tillykke. Venter du tvillinger eller ét barn, ved du overhovedet det endnu
?
Jeg tror også på den er der. Jeg ved ikke så meget om andre der har fået en svag streg, men tror godt på den er der.
Jeg kan se du skal føde på Viborg sygehus. Der har jeg ligget indlagt med min søn, den første halvanden måned af hans liv. De er rigtig søde..
Hvis blodprøverne i dag viser det samme som graviditetstesten, så tænker jeg at spørge om det overhovedet er nødvendigt med de prøver på torsdag, er ikke så vild med blodprøver eller at vente på svar, selvom den egentlig er der.
Kram
Hejsa!
Jeg går ud fra, at der kun er 1 barn.
Jeg har nemlig en veninde, som er jordemoder og hun mærkede på min mave i lørdags og hun kunne ikke mærke min livmoder endnu, og det ville hun nok have kunnet, hvis det er tvillinger! Men nu skal jeg til læge i morgen, og så får jeg jo nok snart en tid til scanning, så jeg kan finde ud af hvor mange der er!
Jeg skal gå hos min veninde, selvom jeg har 45 minutters kørsel og regner også med at skulle føde med hende - jeg tror, det kunne være en rigtig god oplevelse at føde sammen med en, man kender! Det skal i hvert fald prøves
, hvis det kan lade sig gøre selvfølgelig og hun ikke er midt i en anden fødsel eller et eller andet.
De to første gange har jeg født i Aalborg, da vi boede der, dengang, og vi har lige langt til Viborg og Aalborg nu, så jeg kunne jo have valgt Aalborg i stedet. Jeg har dog valgt Viborg først og fremmest pga. min veninde arbejder der, men også fordi, jeg har hørt at Aalborg er blevet en fødemaskine. Samtidig skulle forholdene være meget bedre på Viborg Sygehus, så det meste tæller til Viborgs fordel!
Det kan da være vi ses på sygehuset og kommer til at føde nogenlunde samtidig, for selvom jeg har termin d. 30. januar, regner jeg først med at føde midt i februar, da jeg plejer at gå lang tid over!!