Os med baby i 1. kvartal 2011!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

maj2011

tille skriver:

Jeg er i 8. uge (7+3) og skal være mor for første gang, trods mine 42 år. Det er tredje gang, jeg er gravid. For ti år siden valgte jeg barnet fra. Og i efteråret havde jeg en spontan abort. Denne gang har jeg dog en god fornemmelse af det. Har ikke blødt eller haft voldsomme smerter, som jeg havde i efteråret. Har kun den sædvanlige små-kvalme, lettere svimmelhed ind imellem og ømme bryster, ja og så selvfølgelig ligament-smerter til tider.

Skal for en sikkerhedsskyld til en tryghedsscanning på torsdag. Det blir dælme spændende ! Udover det, så skal jeg til første læge-undersøgelse på onsdag og få lavet vandre-journal.

Men ellers tager jeg det noget mere afslappet denne gang, for i efteråret var det noget af et chok og en traumatisk oplevelse, dels selve aborten, dels at skulle skuffe familien, som havde glædet sig over, at der ENDELIG kom børnebørn. Så denne gang har jeg slået koldt vand i blodet og afventer situationen og overståelsen af 1. trimester, inden jeg begynder at forberede mig alt for meget. Men jeg synes godt nok ventetiden er lang. Gad godt, at de første seks måneder snart var overstået :-)

Jeg har valgt at få barnet alene, med hjælp fra en ven og ex-kæreste, som gerne ville ha' et barn med mig. Det er jeg også spændt på, hvordan det kommer til at fungere, men tror, vi finder ud af det, for vi er begge to modne mennesker.

jamen velkommen til, tager sgu hatten af for jer stærke kvinder :-)

krydser fingre for at alt går som planlagt, og ja ventetiden til uge 12 er rigtig langt :-)

klem majbrit 9+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

maj2011

Maria-s skriver:

Hejsa vil også lige skrive mig ind i denne gruppe

Jeg hedder Maria, er 28 år og kærester med Kim  Vi har 2 hunde (den ene en delehund). Vi blev gravide rigtig hurtigt. Jeg havde en eller anden ide om at fordi mine forældre var 4 år om det ja så ville jeg også være lang tid om det... Men sådan gik det ikke! Så der gror nu en dejlig spire inde i min mave. Så vidt jeg selv kan regne mig frem til er jeg i dag 5+2 og jeg har termin i starten af marts. ret spændende da jeg selv har fødselsdag den 5. marts... Jeg har ikke været gravid før så for os begge er det total nyt og første gang med det hele

Skal til lægen den 2. august til tjek og starte vandrejournal. Glæder mig rigtig meget til vi er kommet over uge 12. så er jeg sikker på noget af alt min "nøja" vil forsvinde

Jeg har mega ømme bryster og en del ligament smerter især om aftenen og så har der også været noget kvalme. Min lugtesans er på overarbejde og har blandt andet besluttet sig for at den bestemt ikke kan lide bare antydningen af leverpostej!...

Vi fortalte allerede 4+5 vores meget glade forældre og søskende det fordi vi selv er super, super glade, men også for at de ville kunne forstå hvis vi pludselige skulle gå hen og blive nervøse eller kede af det. Ellers er der ikke rigtig nogen andet end jer der ved det jo mine 2 bedste veninder Vi piger SKAL jo dele det med hinanden...

Glæder mig til at læse om jer alle!

hej maria

velkommen til, tillykke med spiren i maven, jeg var også kun 4+3 da vi fortalte det... man er jo super glad, vi venter godt nok lidt med at fortølle vores søn på 3 at han skal være storebror, ellers skal jeg høre på det de næste 6 mdr... orker ikke

klem majbrit 9+3

Anmeld

7. juli 2010

Camilla

Hej i to.
Tillykke med graviditeten.
Jeg er glad på jeres vegne og ønsker jer alt godt
Kram fra Camilla

Anmeld

14. juli 2010

Svane83

Hej alle

Jeg vil da også melde mig ind i jeres skønne mødregruppe.

Jeg er 26 år og bor på fyn sammen med min kæreste på 28år.

Vi venter vores første barn sammen så det hele er meget nyt endnu. Jeg testede positiv i mandags og er så vidt jeg kan regne ud 4 +5 idag. og har ifølge terminsberegneren termin d. 17/3.

Indtil videre har jeg svært ved at tro på at jeg faktisk er gravid på rrods af den udeblevne mens og kvalme, men mon ikke det kommer efterhånden.

Anmeld

15. juli 2010

oerbaek

Hej alle sammen

Tillykke med mavserne

Jeg er 27 år bor i vestsjælland med min mand og vores 2 dejlige drenge. Vi har dog lige fundet ud af at vi venter vores barn nr. 3 så det glæder vi os meget til. Er dog ikke så langt henne endnu. 5+2 så det varer jo lige lidt endnu jeghar selv regnet mig frem til en termin der hedder 21/3, men det kan jo være den bliver rykket.

Glæder mig til jeg skal til første lægeundersøgelse så der ligesom kommer gang i hele forløbet Syntes jeg har lidt svært ved at tro på at der er en baby derinde endnu.

Mange kram en glad mor til 2 snart 3

Anmeld

21. juli 2010

Anja86

Hej mit navn er Anja jeg håbet jeg kunne værre med her jeg er 23 og er gravid for første gang ca 7uger henne men venter stadig på komme til læge igen når vores læge kommer tilbage fra ferie

Anmeld

21. juli 2010

Multebær

Anja86 skriver:

Hej mit navn er Anja jeg håbet jeg kunne værre med her jeg er 23 og er gravid for første gang ca 7uger henne men venter stadig på komme til læge igen når vores læge kommer tilbage fra ferie

Velkommen til 

Anmeld

22. juli 2010

Sofia

Nu melder jeg må også i denne mødregruppe Har regnet mig frem til at jeg har termin 30. marts 2011, jubii! Jeg er 24 år, og har været sammen med min kæreste i 6 år her til sommer. Det er vores første barn. Jeg læser Jura på Århus Universitet, mangler kun et år, så det passer med at jeg kan holde barsel før jeg skriver mit speciale. Kæresten og jeg bor i en lille lejlighed på ca. 50 kvm i Århus C, men vi har beslutte at gøre alt få at få fingrene i en større lejlighed med minimum 3 værelser - tror det bliver rarest!

Jeg skal til lægen torsdag i næste uge, tror bare lige de vil tage en test osv. Vi skal have bestilt en tryghedsscanning til uge 7 - glæder mig allerede til at høre hjertelyd!

Ihh hvor er det fedt sådan at kunne melde sig i en mødregruppe

Glæder mig til at lære jer at kende. Knus Sofia

Anmeld

22. juli 2010

DK

Sofia skriver:

Nu melder jeg må også i denne mødregruppe Har regnet mig frem til at jeg har termin 30. marts 2011, jubii! Jeg er 24 år, og har været sammen med min kæreste i 6 år her til sommer. Det er vores første barn. Jeg læser Jura på Århus Universitet, mangler kun et år, så det passer med at jeg kan holde barsel før jeg skriver mit speciale. Kæresten og jeg bor i en lille lejlighed på ca. 50 kvm i Århus C, men vi har beslutte at gøre alt få at få fingrene i en større lejlighed med minimum 3 værelser - tror det bliver rarest!

Jeg skal til lægen torsdag i næste uge, tror bare lige de vil tage en test osv. Vi skal have bestilt en tryghedsscanning til uge 7 - glæder mig allerede til at høre hjertelyd!

Ihh hvor er det fedt sådan at kunne melde sig i en mødregruppe

Glæder mig til at lære jer at kende. Knus Sofia

Weee velkommen! Jeg havde tænkt på hvornår du mon kom herind og sagde hej!

Såå hyggeligt!

Anmeld

22. juli 2010

Camilla

Ej hvor er det dejligt når der kommer flere til.
Tillykke, tillykke, tillykke

Jeg har i dag været på Skejby til mit første lægebesøg. Jeg blev scannet og barnet blev sat til, at den kun var 6+4, og jeg som troede jeg var i uge 9. Men sådan er det. Hjertet slog og det var fantastisk at se. Havde min søn med (han er 2 år gammel), og han var overalt. Så far måtte tage ham udenfor og lege med ham, så han kunne ikke være med til hele samtalen, men sådan er det jo når man har ferie. .
Glæder mig til at høre om jeres 1. lægebesøg, hvis i vælger at fortælle om det

Kram til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.