Os med baby i 1. kvartal 2011!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

Camilla

Bobl skriver:

Hej - jeg har vundet i Lotto!!

Sådan føles det i hvert fald...

Jeg er lige fyldt 40, og min kæreste og jeg har prøvet i over 2 år på at få en baby, men da der ikke rigtigt skete noget, troede vi bestemt, løbet var kørt (han er ca. 5 år ældre end mig).

Da jeg skulle have min mens 2. gang EFTER jeg var fyldt 40, var den noget svag i det, så jeg var sikker på, at jeg var ved at gå i noget tidlig overgangsalder eller noget...

Det var så "eller noget", og i skrivende stund er jeg i uge 8+1 (efter egne beregninger) - det er ganske fantastisk, selvom jeg er fyldt med bekymringer og overfokusering på alt, hvad der sker i min krop mellem navle og øvre lår .

Har lige haft 3 ugers ferie og starter på arbejde mandag, og det bliver faktisk helt rart at få normaliseret hverdagen lidt igen. Skal til lægen i den kommende uge, og jeg glæder mig meget til at få "papir på sagen".

Har ikke sagt det til så mange endnu, da vi gerne lige vil have NF VEL overstået inden.

Har det faktisk - trods alle bekymringer - fint. Googler som en sindssyg alt, hvad der sker i min krop, og indtil videre er det faktisk ikke lykkedes mig at "komme på noget", der ikke er nogen andre med normale graviditeter, der har oplevet før mig.

Jeg har en skøn unge på 9 og en dejlig papunge på 15, og jeg glæder mig SÅ meget til den dag, vi kan fortælle dem, at de skal være storesøstre, for de bliver uden tvivl lykkelige.

Mange hilsner

Henriette

Kære Henriette.

Hjertelig tillykke med din gevinst

Kram fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Camilla

Lene76 skriver:

hejsa.....

jeg hedder Lene, kommer fra Århus og har en pige fra  sept. 04 og en dreng fra juli 07 og en papdatter på 10 år.

Jeg venter mit 3 barn og min mands 4 (så han blir far til fire, hehe ) har termin den 17 feb 2011, har lige været til nf og alt er som det ska være så super super, glæder mig til at følges  med jer alle og lære jer at kende  

Kære Lene.
Hjertelig tillykke med NF og graviditeten. Og velkommen...
Kram

Anmeld

12. august 2010

Bobl

Kære alle

I går brast drømmen.

Jeg begyndte at bløde i går og tog på skadestuen, hvor jeg blev scannet, og der var desværre ingen graviditet at spore.

Jeg håber, jeg kan lokke en af jer til at slette mig fra terminslisten, da jeg sletter min profil, så snart jeg har sendt denne besked.

Mange kærlige hilsner og håb for jer, og tak for et dejligt forum her.

Kh,

Henriette 

Anmeld

12. august 2010

Mka

Bobl skriver:

Kære alle

I går brast drømmen.

Jeg begyndte at bløde i går og tog på skadestuen, hvor jeg blev scannet, og der var desværre ingen graviditet at spore.

Jeg håber, jeg kan lokke en af jer til at slette mig fra terminslisten, da jeg sletter min profil, så snart jeg har sendt denne besked.

Mange kærlige hilsner og håb for jer, og tak for et dejligt forum her.

Kh,

Henriette 

Det gør mig virkelig dybt ondt at høre.

Anmeld

15. august 2010

KathrineMJ

Multebær skriver:

Hej Kathrine

jeg havde det på samme måde....var ikke overbevist, men da scanningen kom i uge 12 var det ganske vist - der var et lille foster derinde. Tror et er helt normalt at være usikker. Men med ømme bryster og træthed er du på rette vej :-) jeg er nu i uge 14 og har stadig ømme bryster og er meget træt midt på dagen (I starten var det specielt om aftenen). Men det er jo fantastisk at være gravid. Tillykke med det  Håber det går rigtig godt for dig og den lille

Tak for responen på min besked

Jeg er efterhånden overbevist, 7+6 idag, men nu er jeg bare nervøs over det med de første 3 mdr. :s Men det går nok alt sammen Ikke så ømme bryster nu, mere træthed, men ja Sdan er det vist

Anmeld

15. august 2010

KathrineMJ

AnneBJ skriver:

Hej og tillykke med graviditeten Kathrine,

jeg kunne mærke noget, bl.a. ømme bryster, allerede fra uge 3+0 så det er vist helt normalt!

Nå okay så det ikke bare noget jeg bilder mig ind

Anmeld

15. august 2010

Kats

Hej Alle

Jeg er lidt ny i det her... så jeg har ikke helt tjek på hvordan og hvorledes.

Men jeg venter barn - og har termin d. 18 januar

Det er super dejligt, at det endeligt lykkedes ... det har været næsten 5 år undervejs.

Og stort TILLYKKE til alle jer andre heldige kartofler

Anmeld

15. august 2010

maj2011

termin18januar skriver:

Hej Alle

Det er super dejligt, at det endeligt lykkedes ... det har været næsten 5 år undervejs.

velkommen til, dejlig det endelig lykkedes... skønno

klem majbrit 14+5

Anmeld

15. august 2010

Kats

tak for det Majbrit

Og tillykke til dig også!

Jeg ved ikke om jeg svarer det rigtige sted ?! (eller skal man citere?)

Anmeld

15. august 2010

Janni.

termin18januar skriver:

Hej Alle

Jamen stort tillykke herfra. Det glæder mig at det lykkedes for dig 

~ Buito ~

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.